Naiset ovat noloja koska omistavat miehille kaiken vaikka miehet eivät pidä naisia minään
Näyttää olevan naisille aika vaikea asia nähdä ja hyväksyä sieltä tunteiden takaa. Miehet ovat luoneet kulttuuriin systemaattisen naisvihan. Akka ja ämmä ovat huonoja sanoja, neidittelyllä miehet haukkuvat toisiaan. Miehille sukupuolenne on huono asia ja heikko tila. Miltä tuntuu "rakastua" ja omistaa nimi kaksi kertaa miehille jotka vihaavat teitä? Miltä tuntuu antaa oma keho miehen käyttöön jolle olemuksesi ja ajatuksesi ovat heikkoja ja huonoja asioita? Miltä tuntuu elää hierarkiassa omassa kodissa?
Miehet eivät ikinä ole osoittaneet kunnioitusta naisia kohtaan. Miehet esineellistävät teitä, he puhuvat vaimoistaankin pelkkinä reikinä. Todella terve suhde. Voisitte naiset lopettaa tuon vouhotuksenne ja olla kylmempiä miehiä kohtaan. En ikinä päästäisi yhtäkään miestä avioliittoon niin kauan kun naisviha elää.
Kommentit (8)
Kuinka noloa on kantaa kaksi kertaa elämänsä aikana nimeä ja perustelu on se että miehen se kuitenki on!!!! Tajuatteko että myönnätte olevanne miesten alapuolella kun nimi valitaan sen perusteella että sen kantaja on mies. Ämmät. Miksi ette ala antaa lapsille NAISTEN kAUTTA NIMIÄ? :) Miksi miehet eivät vaihda nimii jos ne miehilt kuitenki on?
Ei ihme että teitä pidetään TYHMINÄ.
AP, tunnut tuntevan vain ja ainoastaan äärimmäisen huonoja miehiä, koska maailmankuvasi on noin myrkyllinen. Olen pahoillani puolestasi :(
Totta, että naisvihamielisiä miehiä on ollut historian väärä ja on edelleenkin, mutta oman elämäsi kannalta surullista, jos niputat kaikki miehet samaan kastiin. Se on ihan sama homma, kun joku yksittäinen mies suhtautuu naisiin avauksessa kuvaamallasi tavalla.
Voimia sinulle, toivottavasti jossain vaiheessa pääset irti vihastasi ja katkeruudestasi, ja voisit olla onnellinen omassa elämässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka noloa on kantaa kaksi kertaa elämänsä aikana nimeä ja perustelu on se että miehen se kuitenki on!!!! Tajuatteko että myönnätte olevanne miesten alapuolella kun nimi valitaan sen perusteella että sen kantaja on mies. Ämmät. Miksi ette ala antaa lapsille NAISTEN kAUTTA NIMIÄ? :) Miksi miehet eivät vaihda nimii jos ne miehilt kuitenki on?
Ei ihme että teitä pidetään TYHMINÄ.
PA, asiaasi tuskin auttaa, että argumentoit naisia voimaantumaan kutsumalla heitä mm. "ämmiksi" ja luntuiksi". Opettele siis itse argumentoimaan äläkä möyhää, se aiheuttaa meissä muissa keskustelijoissa lähinnä myötähäpeää kohtaasi.
En itse asiassa ymmärtänyt ap:n otsikosta mitään, joten en edes lue koko komentteja.
Mitä naiset omistavat??????
Oletko edes suomalainen vai muuten kirjoitustaidoton?
Tässä sen taas näkee, että naiset eivät edes tajua kuinka paljon miehet vihaavat heitä.
Minulla on hyvä ja ihana mies. Ja kolme poikaa. Rakastan heitä kaikkia ja he minua.
Oikeassa olet siinä, että naisvihaa on paljon. Osa miehistä ei voi sietää sitä, että eivät saa tiettyjä etuoikeuksia sukupuolensa perusteella ja eivät voi alistaa naista. Nämä asenteet ovat syvään juurtuneita (kuten asenteet yleensäkin). Näistä naisvihaajista oli tänään juttua Hesarissakin tokalla sivulla.
Luin joskus Yhdysvalloissa tehdystä tutkimuksesta jossa oli tutkittu netissä häiriköivien naisvihaajien persoonallisuusprofiilia, ja heistä suurella osalla oli narsistista ja psykopatiaan liittyviä luonteenpiirteitä. Tutkimuksen mukaan he saavat tyydytystä naisten kiusaamisesta.
Suurin osa miehistä ol kuitenkin normaaleja ja hyviä miehiä, vaikka tämän palstan perusteella ei siltä näytäkään.
Mä luulen että tässä on kyse naisista, jotka vihaa naisia. Olen todella kyllästynyt näihin aloituksiin.
Olikos itselläsi isäsi vai isoisäsi sukunimi? Kuinka paljon se sinua raivostuttaa?