Mitä tässä kuvassa tapahtuu, näenkö väärin?
http://static.iltalehti.fi/urheilu/TEMetu2607pj_ur.jpg
Tuijotin tätä kuvaa varmaan 5 minuuttia miettien näenkö jotain väärin. Kuvan oikeassa reunassa on nainen, jolla on raidallinen t-paita päällä. Onko hänellä erityisen suuri rintavarustus vai miksi paita on tuon muotoinen? Vai onko tuo jotain harhaa? Onko paita edes juuri kyseisen henkilön päällä?
Mitä te näette kuvassa, olen aidosti hämmentynyt.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Ei tullu toimittajalta vastausta vaikka kysyin. Ehkä uutisköyhä kesä on päättynyt ja toimittajia ei enää kiinnosta av:n asiat :S
Tai sitten toimituksessa ei osata vastata kysymykseen eikä siitä haluta tehdä juttua, koska kysymys on kuitenkin suomalaisesta naisesta, joka on kuvassa tunnistettavissa. Haluaisitko itse, että sun naamasi leviäisi joka mediaan kysymyksellä "Onko tällä naisella erityisen suuret rinnat? Mitä sinä kuvassa näet?"
Itse kuvanottohetkellä kuvaajan fokus on kuitenkin ollut etualan urheilijassa, joten hän ei välttämättä ole kiinnittänyt lainkaan huomiota taustalla oleviin ihmisiin. Siksi pidän todennäköisenä että toimituksessa ei tiedetä mistä on kyse sen enempää kuin täälläkään.
Ei tullu toimittajalta vastausta vaikka kysyin. Ehkä uutisköyhä kesä on päättynyt ja toimittajia ei enää kiinnosta av:n asiat :S