Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti heitti pihalle

Vierailija
26.07.2017 |

Äitini on arvostellut suhdettani niin kauan kun se on kestänyt. Poikaystävälläni ei kuulemma ole käytöstapoja, hän alistaa minua sekä olen liian riippuvainen hänestä. Mikään näistä kohdista ei pidä paikkaansa.
Olen tänä kesänä viettänyt poikaystäväni kanssa paljon aikaa, olen ollut hänen kotonaan ja hän vastaavasti meillä. Tänään kyllästyin jatkuvaan poikaystäväni ja suhteeni arvostelemiseen ja mainitsin siitä äidilleni. Hän veti järkyttävät kilarit ja alkoi haukkumaan minua itsekkääksi, hemmotelluksi kakaraksi jota kukaan ei rakasta eikä tule rakastamaan. Aloin itkemään. En ole kuulemma tervetullut enää kotiin, heitti mut kirjaimellisesti pihalle. Tässä mä nyt muutaman satojen metrien päässä mietin mitä ihmettä mä teen.

Olen kyllästynyt perheessämme olemaan aina se, jolle voi syöttää mitä tahansa. Mikään mitä teen ei ole oikein, ikinä ei olla ylpeitä. Väitetään etten tee kotitöitä, en puhu mistään, olen sulkeutunut. Miten voin puhua asioistani ihmiselle joka mollaa kerrasta toiseen? Olen niin kyllästynyt. Se kun kuulee äitinsä sanovan olen turha ihminen, jonka ei koskaan kuuluisi saada omia lapsia. Olen kyllästynyt olemaan hänen mielestä hyödytön ja arvoton ihminen. :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne poikakaverille, äläkä itke.

Vierailija
2/16 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä lannistu, tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
4/16 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
5/16 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Karmea äiti sulla, hänellä niitä lapsia ei pitäisi olla. Jos tämä tarina on totta.

Vierailija
6/16 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

17, voikun ei olisi totta. Päivä kerrallaan :).

Vierailija
7/16 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaikäisen lapsen heitti pihalle? Nyt on kyllä poikkeuksellisen oksettava nainen.

Vierailija
8/16 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tervepäinen äiti puhu tyttärelleen, ettei kukaan rakasta sinua, eikä tule rakastamaan tai jonka ei kuuluisi saada lapsia. Puhun kokemuksesta. Äitisi käyttäytyyy kuten minun persoonallisuushäiriöinen äitini. Hänen kanssaan en ole ollut vuosiin tekemisissä, paras ratkaisu. Sulkeutuneelta et vaikuta, eihän kukaan luonnollisesti puhuisi asioistaan ihmiselle, joka kääntää mustankin valkoiseksi, sylkien katkeruutensa toisen päälle kuin roskaämpäriin. Ole loukkaantunut ja uskalla näyttää se, myös kertomalla asiallisesti. Ellei äitisi ymmärrä, se on hänen ongelmansa, nauti sinä elämästä.

Vierailija
10/16 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylinvaihto ei onnistunut. Voi voi.

Vierailija
11/16 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ota yhteyttä paikkakuntasi sosiaalitoimeen tai lastensuojeluun, auttavat sieltä järjestämään asiat kuntoon.

Vierailija
12/16 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyylinvaihto ei onnistunut. Voi voi.

Täällä on näköjään kesäaikaan lapsellisia ja veemäisiä kommentteja monessa ketjussa, oliko kommenttisi veemäinen? Jos yritit viitata tuolla että ap keskustelisi täällä itsekseen, pieleen meni. Muutoin en ymmärtänyt letkautustasi, selitä ihmeessä. Ikäsi?

Vierailija
13/16 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota heti yhteis vaikka päivystävään sosiaalihuoltonumeroon. Jos asiat on noin, niin tuo ulosheitto voi olla parasta sinun kohdallasi. Eli voit päästä tuettun asumisen piiriin ihan itseksesi. Kukaan ei mollaa vaan kannustaa.

Vierailija
14/16 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa, Tampereella, Helsingissä, Espoossa ja Vantaalla on nuorten turvataloja. Jos mikään näistä on sua lähellä, mene sinne. Saat sieltä oman huoneen ja rauhan. Työntekijöiden kanssa pääset selvittelemään tilannetta. Joscet ole näiden paikkakuntien läheisyydessä, soita sosiaali- ja kriisipäivystykseen. Kerro, mitä on tapahtunut, että olet alaikäinen ja että sinulla ei ole paikkaa, mihin mennä. Auttavat sinua siellä. T: sosiaalilityöntekijä

Vierailija
15/16 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempaan viestiin viitaten: voit myös soittaa alueen sosiaalipäivystykseen (viesti sinne menee vaikka hätänumeron kautta, jos et löydä numeroa netissä).

Vierailija
16/16 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ehkä olisi parasta puhua jollekki aikuiselle tästä tilanteesta. Eihän tää voi näinkään jatkua, pää tässä hajoaa. Kiitos kaikille jotka autoitte, noiden kriisipalveluiden yms kanssa. :)

Tällä hetkellä olen ystäväni luona, ajattelin olla nyt ainakin tämän yhden yön.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan