Abortista kysyttävää
En edes ymmärrä miten oon tätä asiaa tänään niin miettinyt, ehkä siksi kun tämä juttu vaivaa mua vieläkin. Eli siis sain keskenmenon n. 4vuotta sitten, olin viikolla 10. Mulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys, luulin että kaikki tuli ulos ja mut päästettiin kotiin. Kotona alkoi kamalat vatsakivut mutta ajattelin sen kuuluvan asiaan, seuraavana päivänä kivut vain pahenivat ja soitin sairaalaan. Mun piti mennä heti sairaalaan tutkittavaksi ja lääkäri totesi, että kohtu ei ole tyhjentynyt. Raskausmateriaalia oli vielä kohdussa, mua ei laitettu kaavintaan kun olin sinä päivänä syönyt (ei voi tehdä nukutusta) niinpä lääkäri sanoi että hoidetaan tämä helpoiten pois alta, käski mut hoitopöydälle makaamaan (en siis tienny mitä se tekee ulkomaalainen lääkäri en ymmärtäny puhetta) se sitten alkoi poistaa raskausmateriaalia jollain pihdeillä tai en edes tiedä millä hitolla, mutta se kipu oli jotain kamalaa, en ikinä itke kivusta varsinkaan julkisesti enkä kyllä muutenkaan, yritin kestää sen koko tilanteen mutta itku tuli ja lääkäri lopetti hetkeksi kun taas alkoi kaivamaan niitä paloja pois mun sisältä, se kokemus on vaan jääny kummittelemaan mun mieleen, että mitä hittoa kuuluuko tuollalailla tehdä jos raskausmateriaalia jää kohtuun, että se poistetaan sieltä hereillä olessa ilman puudutuksia tai kipulääkkeitä ja vielä helpoiten.. haiskahti vähän oudolle touhulle, niin oli pakko tulla ohan täältä kysymään tyhmyyttäni. Onko muille tehty noin?