Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toven juhla -mukin (rillimuki) metsästys tuhosi suhteenk

Vierailija
26.07.2017 |

Uskotteko että olen nyt kiertänyt Suomen kaikki Prismat. Samoin ehdin kiertää Anttilat ennen viime kesää. Sitä ennen Tokmannit, Cittarit ja Robinhoodit sekä Kärkkäiset.

Siinä meni kolme vuotta! Kesät täydellisesti, talvella kävin välillä töissä. Rillimukia minulla ei ole vieläkään.

Menetin perheeni ja osan ystävistäni. Sisarukseni eivät ole enää yhteydessä. Ja minulla EI OLE RILLIMUKI!!!! Te mammat olette syypäitä, revitte ne ahneesti kaupoissa, rikoitte pakkauksia jne jne! Nykyään niitä myydään sadoilla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tilannut sen 6 mukin setin, siihenhän se kuului automaattisesti mukaan.

Vierailija
2/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut rillimukia automaattisesti missään pakkauksessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut rillimukia automaattisesti missään pakkauksessa!

Olihan. Serkku tilasi 4 pakettia ja jokaisessa oli rillimuki. Plus ne turhat rillittömät.

Vierailija
4/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olin yksi niistä hirviömyyjistä jotka repi itselleen rillimukit kuormasta ennenkuin laitettiin mukit myyntiin. Ja ei, en tunne yhtään pistosta omassatunnossa 😂😂😂

Vierailija
5/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

läl-läl-lää kirjoitti:

Minäpä olin yksi niistä hirviömyyjistä jotka repi itselleen rillimukit kuormasta ennenkuin laitettiin mukit myyntiin. Ja ei, en tunne yhtään pistosta omassatunnossa 😂😂😂

Täällä ilmoittautuu toinen!! 😂😂[

Vierailija
6/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kuuden pakkauksen. Säilytin rillimukin ja loput meni mökille kesämukeiksi. Ei ollut edes kallista

Vierailija
7/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuuden seteissä oli grillimuki tai sit useilla tutuilla oli hyvä tuuri, kun kaikki sai, jotka tilas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan