Toven juhla -mukin (rillimuki) metsästys tuhosi suhteenk
Uskotteko että olen nyt kiertänyt Suomen kaikki Prismat. Samoin ehdin kiertää Anttilat ennen viime kesää. Sitä ennen Tokmannit, Cittarit ja Robinhoodit sekä Kärkkäiset.
Siinä meni kolme vuotta! Kesät täydellisesti, talvella kävin välillä töissä. Rillimukia minulla ei ole vieläkään.
Menetin perheeni ja osan ystävistäni. Sisarukseni eivät ole enää yhteydessä. Ja minulla EI OLE RILLIMUKI!!!! Te mammat olette syypäitä, revitte ne ahneesti kaupoissa, rikoitte pakkauksia jne jne! Nykyään niitä myydään sadoilla.
Kommentit (7)
Ei ollut rillimukia automaattisesti missään pakkauksessa!
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut rillimukia automaattisesti missään pakkauksessa!
Olihan. Serkku tilasi 4 pakettia ja jokaisessa oli rillimuki. Plus ne turhat rillittömät.
Minäpä olin yksi niistä hirviömyyjistä jotka repi itselleen rillimukit kuormasta ennenkuin laitettiin mukit myyntiin. Ja ei, en tunne yhtään pistosta omassatunnossa 😂😂😂
läl-läl-lää kirjoitti:
Minäpä olin yksi niistä hirviömyyjistä jotka repi itselleen rillimukit kuormasta ennenkuin laitettiin mukit myyntiin. Ja ei, en tunne yhtään pistosta omassatunnossa 😂😂😂
Täällä ilmoittautuu toinen!! 😂😂[
Ostin kuuden pakkauksen. Säilytin rillimukin ja loput meni mökille kesämukeiksi. Ei ollut edes kallista
Kyllä kuuden seteissä oli grillimuki tai sit useilla tutuilla oli hyvä tuuri, kun kaikki sai, jotka tilas
Olisit tilannut sen 6 mukin setin, siihenhän se kuului automaattisesti mukaan.