Näyttääkö raskaustesti plussaa jo kp 27, jos oireet selkeät?
Kommentit (16)
Testi polttelisi tuolla kaapissa... Kauanko pitäisi olla virtsaamatta ennen testiä? Olen nyt ollut 4,5 tuntia, riittääkö?
ap
Kyllä siihen nyt jo positiivinen tulos tulee, jos on tullakseen!
niinn tee uusi testi! Tsemppiä!
itsekin nega-testin tehnyt :(
Miten se nyt voi olla niin vaikeaa odottaa vielä muutama päivä, että saisi VARMAN vastauksen? Kyllä se testi kannattaa tehdä aikaisintaan silloin kun menkat on viikon myöhässä. VOI HERTTINEN!
Ja miksi ei muka saisi testata?
ap
Sain itekkin kun tein testin " vähän" ajoissa.
Tee testi uudelleen 3-4 päivän päästä jos menkat ei ole alkaneet.
mutta ei todellakaan kaikilla näytä heti raskautta
Mut älä sitten tule itkemään " keskenmenoa"
Musta se kontrolliviivakin oli ihmeen hailukka. Olen tehnyt samalla testillä useita kertoja...
Odottele, ap, muutama päivä ja testaa uudelleen. Toisilla hormonia erityy aikaisemmin pissaan kuin toisilla.
Itse testasin, kun menkat oman kiertoni mukaan 5 päivää myöhässä. Ultran mukaan testi olisi näyttänyt plussaa jo viikolla 3. Oma kiertoni on siis normisti ultralyhyt, mutta raskautumiskierto oli normia pidempi. Itse testasin apteekin omalla (predictor näytti vielä negaa tuossa vaiheessa). Kolme päivää myöhemmin varmistin vielä clear bluella ja selkeä + oli.
Vierailija:
Mut älä sitten tule itkemään " keskenmenoa"
Voi kuule, elä sä vaan omaa elämääsi! Mulla on ollut 2 kemiallista raskautta, jotka näkyi testissä haamuna. Osaan kyllä varautua ihan itsekin, kiitos vaan huolenpidosta.
Silloin oli samanlaisia raskaustuntemuksia kuin nyt ja halusin testata myös sitä, kuvittelenko oireet vaan, vai onko niissä perää.
ap
Mulla on aina (3 kertaa) näyttänyt 12 päivää oviksesta, eli 28 päivän kierrossa kp 26.