Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eihän toi Suvi Riggs mikään lauta ole ( Instagram)

Vierailija
26.07.2017 |

Ainakin noiden kuvien perusteella jopa isorintainen, kenties imettää vielä? Jos av-raadin mukaan hän on lauta, niin no jaa......Itse oisin onnellinen jos ois lähellekään noin isot rinnat

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, muuhun hoikkuuteen verrattuna  isot rinnat ainakin tuossa kuvassa. Muutenkin vartalo sellainen, että mulle kyllä kelpais itselleni. Kyllä, olen kateellinen.

Vierailija
2/6 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa jotku tissit...

Vierailija
4/6 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on muutenkin oikeasti menestynyt malli, mutta ei arkena juuri meikkaa tai kuuluta asiaa joka puolella. Vähän eri tasolla kuin nämä Maisa Torpat ja Suvi Pitkäset yms. Toi silari-tyyli ei todellakaan oikeassa mallimaailmassa pure, mutta täällä Junttilassa nyt ollaan muutenkin jäljessä kaikesta.  Nuoret pikkupimut luulee että 4 dl implantit, huulitäytteet tai kaiken huippuna perseimplantit ovat jotenkin  hot ja siten pääsee menestyjäksi.  Ja vetyperoksidia joka paikkaan....Tähänkin voisi sanoa, että tyhjät tynnyrit kolisee eniten. Kotimaassakin menestyneimpiä malleja ovat ne, joiden nimeä et juuri tiedä tai et arjessa heitä tunnista.

T. ex-malli minäkin eikä kukaan uskoisi tänä päivänä

Vierailija
5/6 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mammapalstan "kurvikkaat" mammat kuvittelevat, että kaikki normaalipainoiset ovat lautoja.

Vierailija
6/6 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, harvalla vaan on kaikki kohallaan. Vaikka ois miten kurvikas ja hoikka, niin jos pituus on 160 cm  ja jalat lyhyet töpöt, niin ei ole asiaa malliksi.   Pelkkä pituusvaatimus karsii 95% malliksi haluavista pois. Aina voi sitten koettaa päästä missikoisoihin tai   tosi tv-ohjelmiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä