Mieheni joutuu hoitamaan minua
sairauteni vuoksi. Pelkään koko ajan että hän jättää minut tai lähtee. Ymmärtäisin sen koska onhan tämä hänelle sietämätöntä. En pysty seksiin ja olen todella kipeä välillä. Oikeastaan koko ajan. Tunnen syyllisyyttä siitä että olen taakka miehelleni eikä hän saa tästä sitä mitä miehenä ja ihmisenä tarvitsisi.
Allapäin.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Apua ei tähän akuuttiin vaiheeseen ole saatavilla muuta. En haluaisi sanoa sairautta mutta rintasyöpä aika lähelle osuva. En tiedä kuinka kauan tämä vaihe kestää. Meillä on huono tukiverkosto ja sukulaiset ovat kaukana. Ap
Veikkasin rintasyöpää kun läheisillä on vastaava tilanne. Hiusten lähtö ja muuttuva ulkonäkökin on molemmille kova paikka. Halaukset ja tsemppiä.
Koita keskustella miehesi kanssa. Jauhakaa sairautta ja sen tuomaa epäreilua tilannetta. Koita kuunnella myös miehesi tunteita sairaudesta.
Meillä mies sanoi jo vähän toivuttuani, että raskainta oli menettämisen pelko. Mies kävi hoitamiseni aikana myös jonkinlaista luopumis- ja surutyötä läpi, mikä teki hoitamiseni paljon raskaammaksi. Näin jälkikäteen ymmärrän, että näistä olisi pitänyt pystyä puhumaan jo silloin sairastamisen aikana.
T. 11
Ap:llä taitaa olla väsymysoireyhtymä.