Kesä on ollut kamala pettymys
Olo on ihan voimaton ja alakulo valtaa mielen. Oletko sinä nauttinut kesästä?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, kuten myös talvi. Itse asiassa säät on olleet viime vuosina lyhyitä poikkeuksia lukuunottamatta melko huonoja. Se masentaa. Oikeastaan ihan tämän syyn takia en taida enää viitsiä liiemmin yrittää. Hoidan työt ja perheen jotenkin ja alan käyttämään enemmän alkoholia. Jos joku ei sitten mene putkeen, niin olkoon menemättä, lisään vaan juopottelua. Ei kaikkea vaan tarvitse sietää.
Muista että alholi pahentaa masennusta. Virkistyt kun menet ulos lenkille. Älä missään tapauksessa juo. Se on viimeinen niitti.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, kuten myös talvi. Itse asiassa säät on olleet viime vuosina lyhyitä poikkeuksia lukuunottamatta melko huonoja. Se masentaa. Oikeastaan ihan tämän syyn takia en taida enää viitsiä liiemmin yrittää. Hoidan työt ja perheen jotenkin ja alan käyttämään enemmän alkoholia. Jos joku ei sitten mene putkeen, niin olkoon menemättä, lisään vaan juopottelua. Ei kaikkea vaan tarvitse sietää.
5-vuotiaan elämä on rankkaa.
Ostaa kunnolliset ulkoiluvarusteet. Ei tarvitse sitten märistä säästä.
Minulle ja Rosacealleni tämä kesä on ollut aivan täydellinen. En ole joutunut käyttämään aurinkorasvaa juurikaan ja koiraakin on voinut lenkittä kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ja Rosacealleni tämä kesä on ollut aivan täydellinen. En ole joutunut käyttämään aurinkorasvaa juurikaan ja koiraakin on voinut lenkittä kunnolla.
Märisinkö säästä? Yleisesti ottaen kaikki suunnitelmat on mennyt pieleen ja mikään ei onnistu. Enää ei jaksa innostua mistään. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Märisinkö säästä? Yleisesti ottaen kaikki suunnitelmat on mennyt pieleen ja mikään ei onnistu. Enää ei jaksa innostua mistään. T:Ap
Mitä suunnitelmia sinulla oli ja miten ne menivät pieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista että alholi pahentaa masennusta. Virkistyt kun menet ulos lenkille. Älä missään tapauksessa juo. Se on viimeinen niitti.
No, en kyllä virkisty. Olen ulkoilma ihminen ja en todellakaan virkisty sateessa ja pohjatuulessa. Vaikka ei paljon aurinko paistaisikaan, mutta kun olisi edes sateetonta ja lämmintä ja talvella rapsakka pakkanen ja lunta. Mutta kun ei, niin ei... Tämä ilmaston muutos on kyllä totta mutta erilainen kuin julkisuudessa puhutaan. Tämä muuttaa koko vuoden yhdeksi syksyksi. Kyllä saa viina maistua.
Olen ollut onneton ja suruinen koko kesän. Oikein odotan syksyä ja töiden alkamista, ettei tarvitse yksin olla ja kyynelehtiä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5-vuotiaan elämä on rankkaa.
No siitä voit jutella äidillesi kakara. Minun äitini on kuollut jo parikymmentä vuotta sitten, joten minä en voi.
En koskaan nauti kesästä. Se ei oikeastaan ole edes vuodenaika, vaan utopia, johon ladataan usein kohtuuttomia odotuksia. Lokakuuta ja rauhaa odotellen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä suunnitelmia sinulla oli ja miten ne menivät pieleen?
Juhannuksena vieraat peru tulonsa, yhtenä viikonloppuna ne tuli yllättäen mökille riiteleen ja örveltään. Lenkkikaveri sairastui, pieni lomamatka peruuntui. Tää lista on ihan loputon. T:Ap
Sää vaikuttaa ihan hirvesti mielialaan. Sen huomaa aurinkoisina päivinä - sitä ihan oikeasti herää kuin jostakin talviunesta.
Varaat nyt ensi kesäksi etelänmatkan. Nyt saa halvimmalla. On ihan eri tunne kärsiä Suomen kesäsateista kun on saanut olla pari viikkoa helteessä.
Mikset ole tehnyt kesästäsi sellaista kuin haluat? Ovatko odotukset muiden suhteen epäonnistuneet? Sellaisia asioita ei kannata murehtia, joille ei mahda mitään eli jos olet köyhä, tuskin lomailet Rivieralla, siitä,on turha tuntea pettymystä. Asioiden eteen pitää tehdä jotain. Jos haluat reissuun, säästä.
Etkö itse ole tehnyt mitä haluat vai onko muut jättäneet tekemättä mitä haluat?
Vierailija kirjoitti:
Varaat nyt ensi kesäksi etelänmatkan. Nyt saa halvimmalla. On ihan eri tunne kärsiä Suomen kesäsateista kun on saanut olla pari viikkoa helteessä.
En uskalla, pieleen se kuitenkin menee. Lomakohteeseen iskee vähintään tornado. T:Ap
Kesäkuu on oli ok, mutta illat meni ylimääräisissä vuoroissa. Shit.
Yritän ottaa ilon irti vaikka pienissä hetkissä. Marjastaa, käydä jossain. Vaikka kahvit kauppareissulla. Tai pieni kesätapahtuma.
Ilma on ilkeä, muttei yhtään niin painostava kuin 2 edellistä kesää.
Typerin syy juomiseen on ilmasto.