Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alexis Ren - täyden kympin vartalo!

Vierailija
26.07.2017 |

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen mitään sanomaton kuva. Näitä blondeja mahtuu 13 tusinaan.

Klikkaa sitä kuvaa. Tuollaisia blondeja ei löydy edes Miss Suomi -finalistien joukosta.

Vierailija
22/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi instahuora muiden joukossa. Instatyrkyillä on kova kilpailu keskenään, vain parhaimmille tyrkyille maksetaan touhusta jotakin, mutta kaikki tälle tielle lähtevät julkaisevat runkkumateriaalia pervojen arvioitavaksi ja runkattavaksi. Yritys on kova. Kaikki ilmiötä kritisoivat ovat tietenkin "kateellisia". Niin tyrkkyjen kuin heidän kuviaan runkkaavienkin mielestä :) Nykyaika.

Ei instassa tarvitse olla miljoonia seuraajia, jotta sitä kautta saa rahaa tienattua. Ei edes satoja tuhansia. Jopa muutamalla tuhannella seuraajalla voi saada hieman rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, luulin otsikon perusteella, että tarjolla olisi täydellinen mieskroppa. Ei sitten :(.

Minusta Alexis on miehen nimi.

Vierailija
24/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aikakaudella on ollut omat "tyrkkynsä" ja aina sama laulua. Olette kateellisia. Jos minä mietin kumpaa ns. kadehtisin niin se olisi Jackie Onassis miljoonaperintöineen kuin esim. reppana mutta kaunis Marilyn Monroe. Sitä ei moni tajua. Mä ikävä kyllä edustan ulkoisesti blondia bimboa. Olen luomu kurvikas tosin ja luonnostani vaalea. Kaunaeudestani on ollut vain haittaa. Srereotypiat elävät vahvoina.  Olisin mielummin siro, tumma ja pienirintainen.

Vierailija
25/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silikoneilla saa ihmeesti kurveja laihaan kroppaan

Ei saa tuollaista vyötärö-lantiosuhdetta.

Helpostihan samassa leikkauksessa vähän siitä vyötäröltä voidaan imeä rasvaa pois.

T. Plastiikkakirugian opiskelija

Jaa nykyisin rasvaimulla voi vaikuttaa luustoon. Sinusta tulee melkoinen kirurgi :D

Vierailija
26/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laiha. Liian lapsenomainen kasvoiltaan. Ei näytä järkevältä aikuiselta, jonka kanssa voi käydä järkevää keskustelua. Se myös rumentaa kyseistä henkilöä.

Vierailija
27/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silikoneilla saa ihmeesti kurveja laihaan kroppaan

Ei saa tuollaista vyötärö-lantiosuhdetta.

Helpostihan samassa leikkauksessa vähän siitä vyötäröltä voidaan imeä rasvaa pois.

T. Plastiikkakirugian opiskelija

Jaa nykyisin rasvaimulla voi vaikuttaa luustoon. Sinusta tulee melkoinen kirurgi :D

Kuinka yksinkertainen olet?

Vierailija
28/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, luulin että joku Alex, siis mies ja menin avaamaan ;D. Kauhee pettymys, kun kuvittelee näkevänsä komean ja seksikkään miehen, niin siellä onkin joku tusinamimmi konttaamassa hiekalla ;D. 

Vierailija
29/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, täysi kymppi on. Tämä on kyllä iso saavutus tälle naiselle että onnistuu miellyttämään jopa suomalaista av-palstaa lukevaa miestä. Sen verran iso juttu, että pitäisi varmaan olla myös Hesarin etusivulla tänään? On kyllä mahtavaa että jollain naisella on täydellinen kroppa, hän on saavuttanut jotain mitä 98 prosenttia maaiman naisista ei koskaan vi saavuttaa, aplodit ja nöytä kumarrus!! t. plösö AV-mamma

Vierailija
30/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriötä on ainakin aiemmin ollut hänellä joten ainakin yksi syy tuohon ja epäilen että täysin tervehtenyt olisi vielä sillä ei nuo hommat heti päivässä katoa ja voi jäädä vaikuttaa koko elämäksi.

Vierailija
31/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kyllä kelpaisi tuollainen ihan tavallinen naapurintyttö! Mistä tällaisen löytää?! T. Kilttimies 38v

Vierailija
32/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, luulin että joku Alex, siis mies ja menin avaamaan ;D. Kauhee pettymys, kun kuvittelee näkevänsä komean ja seksikkään miehen, niin siellä onkin joku tusinamimmi konttaamassa hiekalla ;D. 

Niin siis kuvailusta "hoikka, kiinteä ja silti kurvikas" ei mielestäsi pysty päättelemään että onko siellä mies vai nainen :D

Vierailija
33/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis kuvailusta "hoikka, kiinteä ja silti kurvikas" ei mielestäsi pysty päättelemään että onko siellä mies vai nainen :D

No kun en lukenut niin tarkkaan, en edes otsikkoa, silmissä vilahti suunnilleen vaan että Alex..ja aattelin tietysti, että siinä aamukahvia hörppiessä silmiäni ilahduttaa joku komea nuori mies, niin eikö mitä, tavallinen typerä naisen kuva, joita on joka paikka täynnä. Typerä siis siksi, että mua vaan alkaa aina hillittömästi naurattaa, kun nää tyrkyt poseeraa aina jotenkin huvittavasti, on huulet töröllään, takapuoli pitkällä, tissit tyrkyllä, kontataan tai retkotetaan jossain kummallisessa asennossa, suunnilleen pää tuolin alla ja koivet sohvalla. Eikö nää oikeesti ymmärrä, että ovat vaan käveleviä vitsejä? Jos haluaa esitellä sulojaan, niin eikö sitä voi vaan normaalisti seisoa, istua, tms?

Mietin joskus, että eikö miehiä yhtään naurata nää kuvat? Ymmärrän, että joku nainen voi olla hyvännäköinen ja sitä katsomaan, mutta siis just nuo kummalliset poseeraukset ja ilmeet ;D. Toki miehilläkin on joskus hölmöjä ilmeitä, mutta yleensä miehet ei näytä tyrkkykuvissaan niin naurettavilta, vaan oikeesti vaan seksikkäiltä ja ovat kuvissaan rennosti; tässä mun kroppa, tykkäätkö? Naisilla taas että, katso kun poseeraan, katso mua pliis, huomaathan mut, tykkääthään musta, oonhan varmasti ihan hirveen seksikäs?  

Vierailija
34/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tohon 5 kg lisää painoa, ettei nuo luut pongota ja muutama kuppikoko tisseihin lisää, niin sitten. Naisella pitää ensinnäkin olla pieni vatsakumpu, siis pieni, ei noin että lantioluut pongottaa. Rinnoissa ja pepussa pitää olla mitä puristella, tuolla ei ole. Näyttää 15-vuotiaalta ja en ole kiinnostunut teinitytöistä. 

Vierailija
35/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä! Kelpuuttaisin hänet rannalla samalle pyyhkeelle kanssani aurinkoa ottamaan.

Vierailija
36/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun en lukenut niin tarkkaan, en edes otsikkoa, silmissä vilahti suunnilleen vaan että Alex..ja aattelin tietysti, että siinä aamukahvia hörppiessä silmiäni ilahduttaa joku komea nuori mies, niin eikö mitä, tavallinen typerä naisen kuva, joita on joka paikka täynnä. Typerä siis siksi, että mua vaan alkaa aina hillittömästi naurattaa, kun nää tyrkyt poseeraa aina jotenkin huvittavasti, on huulet töröllään, takapuoli pitkällä, tissit tyrkyllä, kontataan tai retkotetaan jossain kummallisessa asennossa, suunnilleen pää tuolin alla ja koivet sohvalla. Eikö nää oikeesti ymmärrä, että ovat vaan käveleviä vitsejä? Jos haluaa esitellä sulojaan, niin eikö sitä voi vaan normaalisti seisoa, istua, tms?

Mietin joskus, että eikö miehiä yhtään naurata nää kuvat? Ymmärrän, että joku nainen voi olla hyvännäköinen ja sitä katsomaan, mutta siis just nuo kummalliset poseeraukset ja ilmeet ;D. Toki miehilläkin on joskus hölmöjä ilmeitä, mutta yleensä miehet ei näytä tyrkkykuvissaan niin naurettavilta, vaan oikeesti vaan seksikkäiltä ja ovat kuvissaan rennosti; tässä mun kroppa, tykkäätkö? Naisilla taas että, katso kun poseeraan, katso mua pliis, huomaathan mut, tykkääthään musta, oonhan varmasti ihan hirveen seksikäs?  

Miehet tykkäävät, kun naiset poseeraa. Kysynnän ja tarjonnan mukaan pitkälti mennään noiden instamisujen osalta. Samalla tavalla sinäkin varmaan esittelet itseäsi omalle miehellesi (no et välttämättä konttaa olohuoneen matolla) :DD

Vierailija
37/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkäävät, kun naiset poseeraa. Kysynnän ja tarjonnan mukaan pitkälti mennään noiden instamisujen osalta. Samalla tavalla sinäkin varmaan esittelet itseäsi omalle miehellesi (no et välttämättä konttaa olohuoneen matolla) :DD

Niin sitä just mietin, että tykkääkö miehet, kun nainen törröttää huulensa ja työntää tissit esille, varmaan sitten. Kai miehet ja naiset näkee eritavalla, mua oikeesti aina alkaa naurattamaan kun näen näitä misuja ja mietin, että naurattaakohan niitä itseään vai ovatko ihan vakavissaan? Jos joku mies poseerais tuolla tavalla, niin miettisin, että onkohan tuo ihan tyhmä? No, ei miehiä varmaan kiinnosta, onko nainen tyhmä vai ei, kunhan on kaunis katsoa. Mä kyllä haluan, että mies on paitsi komea, myös älykäs.

Ja juu, toki tietyllä tavalla poseeraan miehelleni, mutta en kyllä todellakaan tuolla tavalla, en vois olla totisella naamalla, jos alkaisin kontata jossain rantahiekalla tai edes tuossa olkkarin matolla! :D

Vierailija
38/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Therese johaugilla on paras kroppa ja kaupan päälle vielä posliini.

Vierailija
39/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan hän erittäin nätti ja varmasti seksikäs. Mutta silti, miksi tuollainen keikistely? En vaan ehkä oikein tajua tätä maailmaa.

Niinpä, ekana tulee mieleen että kyseisellä henkilöllä ei ole lainkaan itsekunnioitusta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän