Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukuin alasti ja työmies herätti ikkunan takaa :(

Vierailija
26.07.2017 |

Meillä tehdään taloyhtiön pintaremonttia. Asun 3. kerroksessa enkä ajatellut että ehdivät vielä niin korkealle, mutta niinpä heräsin tänään siihen kun työmies laittoi teippiä ikkunoideni saumoihin. Makasin alasti sängylläni joka on vain n. metrin päässä ikkunasta. Arvatkaa oliko noloa luikkia keittiön puolelle peitto kietaistuna päälleni odottamaan että saavat ikkunan teipattua. :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheeta, nyt on pimpero ihan pilalla, kun on ollut ihan näyteikkunassa tarjolla.

Vierailija
22/25 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi melkeen samalla tavalla muutama kuukausi sitten. Meidän taloyhtiössä oli loppunut remontti vastikään ja kaikkien huoltotöiden oli pitänyt jo loppua. Kolme viikkoa aikaisemmin tuli lappu jossa sanottiin että seuraavalla viikolla työmiehet käy yleisavaimilla suorittamassa lämpötilamittauksia. Luulin siis että olivat käyneet jo mittaukset tekemässä työpäiväni aikana mutta mitä vielä...

Oli maanantai aamu ja kello 8. Minä viimeisilläni raskaana ja hikoilevana nukun alasti (ilman peittoa) kun ovikello soi. En ehtinyt kuin istualteen sängyn reunalle kun näen avoimesta makuuhuoneen ovesta ulko-oven avautuvan. No sieltähän tulee raksamies yleisavaimilla sisään ja ei kyllä tarvinnut arvailla ehtikö se nähdä mitään ennenkuin sain kiskaistua peiton ympärilleni.

2vk myöhässä sitten tuli töitään tekemään. Ei pahoitellut. Sanoi vaan tulleensa nyt niitä lämpötiloja mittaamaan ja että luuli asunnon olevan tyhjä kun valot ei ollu päällä. No ei ollut mukava tilanne kummallekaan. Ei minulle jonka kämppään tunkeuduttiin eikä sille raksamiehelle jonka työpäivä alkoi hikisen norsun kohtaamisella.

Nyt olen avautunut tästäkin... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan työmies säikähti. Kertoo työkavereille nähneensä alastoman valaan.

Eikö valaat ole aina alasti? 

Kerrostaloissa ne on useimmiten vaatetettu.

Vierailija
24/25 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin yleisavainjuttuihin ei pitäisi kenenkään suostua.

Vierailija
25/25 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aika huono tällä kertaa. Liian ilmeinen otsikko. Tsemiä seuraavaan kertaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän