Miten jotkut ei osaa olla yhtään häveliäitä vauvan kanssa?
Minulla vasta eka lapsi, mutta en kyllä tunne oloani kauhean mukavaksi jos pitäisi imettää muiden kuin miehen nähden. Tissit ne silti on, vaikka vauva niissä kiinni on, en vaan kehtaa alkaa imettämään ihmisten keskellä. :D
Tai sitten vaipanvaihto. En ymmärrä miten jotkut kehtaa vaihtaa jopa kakkavaipan kosteuspyyhkeiden kera esimerkiksi sisäleikkipuistossa tai keskellä pikaruoksravintolaa. Minä en ilkeäisi vaihtaa edes pissavaippaa.
Olen varmaan jotenkin ylihäveliäs, mutta en oikeasti ymmärrä miksi kaikki eivät vain tee näitä toimituksia rauhallisessa paikassa, kun 90% tilanteista siihen olisi nahdollisuus.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen samaa mieltä kanssasi. En imettänyt edes isäni nähden ellei ollut pakko. Enkä tykkää siitä, että lapsi istutetaan potalle ruokapöydän viereen, kun muut syövät.
Onko se nyt häveliäisyyttä vai mitä. En vain ymmärrä, miksi minun pitäisi näitä Tissejä työntää esille, jos on toinenkin vaihtoehto.
Tiedätkö, on toinenkin vaihtoehto! Jätä "työntämättä" ne tissit esille, moni onnistuu imettämään hyvin huomaamattomasti. Miksi kuvittelet et tissit pitää vartavasten työntää esille?
No, nämä G70-tissit ovat jotenkin näkyvät muutenkin, enkä halua, että niistä näkyy yhtään enempää paljasta pintaa.
No kaikilla ei ole megatissejä. Näillä B70-tisseillä imetys onnistuu hyvin huomaamattomasti. En ymmärrä miksi minä en voisi imettää julkisesti siksi kun sinulla on isot tissit.
No mulla ei edes ole mitään megatissejä mutta ei onnistu imetys huomaamattomasti. Vauva meuhkaa siinä syödessään että ei siinä mikään harso pysy edessä, ja maitoa suihkuaa joka puolelle vaikka kuinka yrittää suojautua. Ja hyvännäköisiä istuvia imetyspaitoja en ole löytänyt vielä mistään.
Osa ilahtuu ja osa kauhistuu julkisesta imettämisestä. Ainoa selvä asia tässä on se että kaikki yrittävät nähdä vilauksen, muuten asiaan ei pitäisi olla mielipidettä. Minä en ainakaan laita itseäni sellaiseen tilanteeseen jossa ihmiset saavat avoimesti kurkistella rintojani. Häveliäisyys on kadonnut tuijottajilta eikä imettäjiltä!