Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli pettämisestä ja väkivallasta?

Vierailija
26.07.2017 |

Erosin miehestäni joka oli väkivaltainen ja lopulta myös pettäjä. En pääse asioista yli ja näen painajaisia lähes joka yö.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteluapua vaikka seurakunnasta, jos terapiaan ei pääse.

Vierailija
2/8 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusteluapua vaikka seurakunnasta, jos terapiaan ei pääse.

Joo en pääse. Raha esteenä. En kuulu kirkkoon. Ystävien ja sukulaisteni kanssa olen asiaa toki läpi käynyt ja tiedän että nyt olen turvassa, mutta jokin pelko jäi sisääni asumaan ja ei lähde pois. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et halua tätä kuulla, mutta loppupeleissä on vain yksi tapa: antamalla anteeksi. Googlaa taikasanat.

Vierailija
4/8 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä et halua tätä kuulla, mutta loppupeleissä on vain yksi tapa: antamalla anteeksi. Googlaa taikasanat.

Olen oikeastaan antanut hänelle anteeksi jo. Olen vaan jotenkin niin rikottu, että haudon itsetuhoisia ajatuksia ja itseluottamukseni nollassa. Myös väkivallan jäljet näkyvät varsinkin nukkumisessa ja pelkään käydä yksin kaupassa ja lenkillä. Ap

Vierailija
5/8 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeastaan antanut hänelle anteeksi jo. Olen vaan jotenkin niin rikottu, että haudon itsetuhoisia ajatuksia ja itseluottamukseni nollassa. Myös väkivallan jäljet näkyvät varsinkin nukkumisessa ja pelkään käydä yksin kaupassa ja lenkillä. Ap

Oletko antanut anteeksi myös itsellesi? Se on yhtä tärkeää.

Eli ongelmasi ei ole pelkästään irtipäästämisessä, vaan pelossa. Niin, miten saa luottamuksen takaisin? On todella tärkeää uskoa, että elämä kantaa. Vain silloin uskaltaa elää.

Olet mennyt rikki aika pahasti. Olet uskonut miehen valheet itsestäsi.

Katso omien oikeuksien luettelo täältä. http://ratkori.fi/?page_id=10

Myös sinulla on kaikki nämä oikeudet. Kukaan ei ole huonompi tai parempi ihminen, kukaan ei ansaitse enempää tai vähempää kuin joku toinen.

Minun eksäni vaihtoi minut toiseen 20 vuoden jälkeen, ja vasta eron jälkeen tajusin, mitä minulle oli avioliitossa tapahtunut. Hän on henkisesti väkivaltainen ja manipulatiivinen, ja on yhä, kun lasten takia joudumme olemaan yhteistyössä.

Erosta on jo vuosia, mutta kyllä toipuminen oli hidasta. Vuoristorataa. Luin todella paljon, ne aittoivat minua. Ratkaisevia olivat Paula Salomaan kirjat (tie aitoon itseen yms) ja Tommy Hellstenin teokset (suosikkini: saat sen mistä luovut). Myös Susanna Purra on kirjoittanut loistavan teoksen tunteista (kadotettu yhteys).

Mitä tunteisiin tulee, etenkin pelkoon ja häpeään, niin niistä vapautuu vain kohtaamalla ne silmästä silmään. Jos työnnät ne pois, ne eivät mene. Niihin tunteisiin täytyy fokusoitua, tuntea se kauhua ja muserrus. Ja sitten se tunne väistyy... kunnes tulee uudelleen, taas sama juttu... tunne väistyy... taas uudelleen.... pikkuhiljaa tulee tulosta.

Kyllä sinä toivut. Minä tiedän sen. Voimia!

Vierailija
6/8 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko antanut anteeksi myös itsellesi? Se on yhtä tärkeää.

Eli ongelmasi ei ole pelkästään irtipäästämisessä, vaan pelossa. Niin, miten saa luottamuksen takaisin? On todella tärkeää uskoa, että elämä kantaa. Vain silloin uskaltaa elää.

Olet mennyt rikki aika pahasti. Olet uskonut miehen valheet itsestäsi.

Katso omien oikeuksien luettelo täältä. http://ratkori.fi/?page_id=10

Myös sinulla on kaikki nämä oikeudet. Kukaan ei ole huonompi tai parempi ihminen, kukaan ei ansaitse enempää tai vähempää kuin joku toinen.

Minun eksäni vaihtoi minut toiseen 20 vuoden jälkeen, ja vasta eron jälkeen tajusin, mitä minulle oli avioliitossa tapahtunut. Hän on henkisesti väkivaltainen ja manipulatiivinen, ja on yhä, kun lasten takia joudumme olemaan yhteistyössä.

Erosta on jo vuosia, mutta kyllä toipuminen oli hidasta. Vuoristorataa. Luin todella paljon, ne aittoivat minua. Ratkaisevia olivat Paula Salomaan kirjat (tie aitoon itseen yms) ja Tommy Hellstenin teokset (suosikkini: saat sen mistä luovut). Myös Susanna Purra on kirjoittanut loistavan teoksen tunteista (kadotettu yhteys).

Mitä tunteisiin tulee, etenkin pelkoon ja häpeään, niin niistä vapautuu vain kohtaamalla ne silmästä silmään. Jos työnnät ne pois, ne eivät mene. Niihin tunteisiin täytyy fokusoitua, tuntea se kauhua ja muserrus. Ja sitten se tunne väistyy... kunnes tulee uudelleen, taas sama juttu... tunne väistyy... taas uudelleen.... pikkuhiljaa tulee tulosta.

Kyllä sinä toivut. Minä tiedän sen. Voimia!

Onko nuo jotain terapiakirjoja? En jaksaisi mitään lässynlää kirjoja lukea, kun on niin masentunut ettei miltei jaksa edes syödä tai pukea vaatteita. AP

Vierailija
7/8 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kuulua kirkkoon voidakseen käyttää seurakuntien perheasiainkeskuksen palveluja. Ota yhteyttä sinne, siellä on koulutetut asiantuntijat eikä keskusteluissa viitata uskontoon millään tavalla ellet itse halua.

Voimia sinulle!

Vierailija
8/8 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno miesvalinta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän