Terveisiä SUPO:lle, KRP:lle ja DNA:lle
Ei haittaa vaikka olettekin laittaneet IP-osoitteeni tarkkailuun. Pusi pusi <3
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Miksi osoitteesi on tarkkailussa ja mistä tiedät sen?
Minulle on allokoitu operaattorin toimesta staattinen IP vaikka liittymä ei sellainen ole. Lisäksi olen ajatusmaailmaltani vallankumouksellinen.
Voit kierrättää liikenteesi esim. F-secure Freedomen kautta ja todennäköisesti sinua ei tällöin seurata tai sitten pitää olla jollain terroristilistalla varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on allokoitu operaattorin toimesta staattinen IP vaikka liittymä ei sellainen ole. Lisäksi olen ajatusmaailmaltani vallankumouksellinen.
No voi ihme sentään.
Kaikissa liittymissä DHCP liisaa ipparin niin pitkäksi aikaa että se on käytännössä sama kun staattinen.
Vierailija kirjoitti:
Voit kierrättää liikenteesi esim. F-secure Freedomen kautta ja todennäköisesti sinua ei tällöin seurata tai sitten pitää olla jollain terroristilistalla varmaan.
F-Secure tekee yhteistyötä poliisin kanssa... eli...
Sitä saa mitä tilaa, annoin oikeudet kaikkeen minuun liittyvään, koska
Easyshitcfit ketjussa törppöpitäjä lauleskeli asiakkaantiedot eteenpäin puhelimessa "se on nyt täällä meillä", johon kuului vastaus "kiitos kun kerroitte meille", samoin tapahtui eräässä ruokakaupassa kun takahuoneesta kovaan ääneen kailotettiin asiakkaan ostokset.
Tuollainen tietää osaavalle juristille töitä.
Tekaistu selitus ei riitä pikeuden päätökseksi että jota kuta voitaisiin seurailla miten huvittaa.
Tietenkin kaveri voi hankkia osaavan aseen käyttäjän juristin lisäksi.
Tuossa verkkoliikenteen häirinnässä, operaattorilla ei kauan kassavirta kulje; pörssiyhtiön brändin maine voi mennä yhdestä idiootista organisaatiossa. Mikäli idiotismismiä jatkaa, voit sanoa hellurei pomosopimuksille, ja monelle muullekin. Eli huutoa tulee.
Mikdi sinun pitöisi antaa oikeudet liittymääsi?! Entinen operaattpri tms. Miköli asiakasta kusettaa epämääräisillä sopimuksilla.
Ap:lla on vähän liiallisen tärkeä kuva itsestään. Kaipa silläkin saa tyhjää elämäänsä täytettyä.