Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveisiä SUPO:lle, KRP:lle ja DNA:lle

Vierailija
25.07.2017 |

Ei haittaa vaikka olettekin laittaneet IP-osoitteeni tarkkailuun. Pusi pusi <3

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi osoitteesi on tarkkailussa ja mistä tiedät sen?

Vierailija
2/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on allokoitu operaattorin toimesta staattinen IP vaikka liittymä ei sellainen ole. Lisäksi olen ajatusmaailmaltani vallankumouksellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kierrättää liikenteesi esim. F-secure Freedomen kautta ja todennäköisesti sinua ei tällöin seurata tai sitten pitää olla jollain terroristilistalla varmaan.

Vierailija
4/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on allokoitu operaattorin toimesta staattinen IP vaikka liittymä ei sellainen ole. Lisäksi olen ajatusmaailmaltani vallankumouksellinen.

No voi ihme sentään.

Kaikissa liittymissä DHCP liisaa ipparin niin pitkäksi aikaa että se on käytännössä sama kun staattinen.

Vierailija
5/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit kierrättää liikenteesi esim. F-secure Freedomen kautta ja todennäköisesti sinua ei tällöin seurata tai sitten pitää olla jollain terroristilistalla varmaan.

F-Secure tekee yhteistyötä poliisin kanssa... eli...

Vierailija
6/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa, annoin oikeudet kaikkeen minuun liittyvään, koska

Vierailija
7/10 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Easyshitcfit ketjussa törppöpitäjä lauleskeli asiakkaantiedot eteenpäin puhelimessa "se on nyt täällä meillä", johon kuului vastaus "kiitos kun kerroitte meille", samoin tapahtui eräässä ruokakaupassa kun takahuoneesta kovaan ääneen kailotettiin asiakkaan ostokset.

Tuollainen tietää osaavalle juristille töitä.

Tekaistu selitus ei riitä pikeuden päätökseksi että jota kuta voitaisiin seurailla miten huvittaa.

Tietenkin kaveri voi hankkia osaavan aseen käyttäjän juristin lisäksi.

Vierailija
8/10 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa verkkoliikenteen häirinnässä, operaattorilla ei kauan kassavirta kulje; pörssiyhtiön brändin maine voi mennä yhdestä idiootista organisaatiossa. Mikäli idiotismismiä jatkaa, voit sanoa hellurei pomosopimuksille, ja monelle muullekin. Eli huutoa tulee.

Vierailija
9/10 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikdi sinun pitöisi antaa oikeudet liittymääsi?! Entinen operaattpri tms. Miköli asiakasta kusettaa epämääräisillä sopimuksilla.

Vierailija
10/10 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on vähän liiallisen tärkeä kuva itsestään. Kaipa silläkin saa tyhjää elämäänsä täytettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi