Söin juuri koko palan Aura-juustoa... mikä mua vaivaa!?! :(
Huh. Nyt etoo jo itseänikin.
Söinpä tuossa sitten kokonaisen palan Aura-sinihomejuustoa. Siis sellaisen kaupan valmispalan. Ensiksi lisäsin homejuustoa vähän pastan sekaan, sitten näkkärin päälle ja lopulta kaivoin vielä Tuc-keksitkin esiin. Ja koko pala on nyt vatsassani. Ja vatsa on kipeä.
Kommentit (10)
Onneks siinä ei taida olla kuin max 200g? Huomenna vaan otat itseäsi niskasta kiinni ja sulattelet ylimääräiset kalorit liikunnan avulla.
Minkäs sille voi jos maistuu! Onhan se ihan hemmetin hyvää.
Juu, se on ihan hyvää omenan kanssa. Vois varmaan ostaa seuraavalla kauppareissulla ja syödä koko palan omenien kanssa.
Kuinkahan paljon siinä palassa on suolaa? Siihen vielä näkkärit ja tucit päälle. Ei ihme, jos on huono olo :-(
Se on! Mä laitoin sitä herkkusienien sisään, käärin vielä pekoniin ja laitoin leivinuunin jälkilämpöön. Sinne jäi ja aamulla muistin. Oli hyvä aamupala. Kaikki söin.
Saisin itsekin helposti syötyä juustoa monta palaa. Brietä, auraa, parmesaania, manchegoa, fetaa, cheddaria. Juusto on todella hyvää. Olen juustohullu. En kuitenkaan tee niin. Jos herkuttelee usein, itsekuri on lopulta miltei mahdotonta. Nautinto kestää ehkä viisi minuuttia. Tulokset huonosta itsekurista näkyvät vuosikausia, jopa ikuisesti jos ei saa laihdutettua. Jossain vaiheessa pitää osata lopettaa. On huomattavasti vaikeampaa saada kilot pois kuin kieltäytyä herkuista. Syön herkkuja syntymäpäivänä, jouluna, juhannuksena ja pääsiäisenä. Joka kerta herkku on eri. Näin saan välillä herkutella hieman, mutta sen verran harvakseltaan, ettei itsekuri kärsi. Myöskään annoskoot eivät nouse mahdottoman suuriksi. Toimii.
Mitä sitten? Minäkin söin 2 palaa Mokkapaloja. Oli herkkua!
Vierailija kirjoitti:
Saisin itsekin helposti syötyä juustoa monta palaa. Brietä, auraa, parmesaania, manchegoa, fetaa, cheddaria. Juusto on todella hyvää. Olen juustohullu. En kuitenkaan tee niin. Jos herkuttelee usein, itsekuri on lopulta miltei mahdotonta. Nautinto kestää ehkä viisi minuuttia. Tulokset huonosta itsekurista näkyvät vuosikausia, jopa ikuisesti jos ei saa laihdutettua. Jossain vaiheessa pitää osata lopettaa. On huomattavasti vaikeampaa saada kilot pois kuin kieltäytyä herkuista. Syön herkkuja syntymäpäivänä, jouluna, juhannuksena ja pääsiäisenä. Joka kerta herkku on eri. Näin saan välillä herkutella hieman, mutta sen verran harvakseltaan, ettei itsekuri kärsi. Myöskään annoskoot eivät nouse mahdottoman suuriksi. Toimii.
Mulla toimii se, että sallin itselleni pienen herkuttelun joka päivä. Siis oikeasti PIENEN - ei mitään kokonaista Aurajuustopalaa :-D
Makuasioita, mut mä en ymmärrä miten kukaan tykkää mistään homejuustosta..
Voi kauheeta :-O