Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkkeestä johtuva kuume vai flunssaa vai jotain muuta?

Vierailija
25.07.2017 |

Huomenna menossa labraan, mutta huolettaa tää mun tilanne sen verran, että postaan tänne. Mulla on kuumetta 38,5 astetta ollu nyt toista päivää. Pienessä kuumeessa olen ollut 14.7. asti (37.1-37.9). Mulle alotettiin uus lääke zeldox muistaakseni 7.7. ja sen sivuvaikutusluettelossa lukee mm. kuume. Mulle on efexor joskus kans nostanu kuumeen ja olin sille sit allerginenki. Mulla on aika paha yskä ollu jo vähän pidempään, mut kurkku ei oo kipee, alko kun alotin taas röökaamisen/sähköröökaamisen kuun alussa eli en tiiä liittyykö se tähän vai ei. Mun selkä on tosi kipee lapojen välistä. Ei auta lihasrela eikä panadol. Panadol ei myöskään oo laskenu kuumetta mihinkään vaikka ottanu tänään jo 2,5g.

Mulla ei oo KOSKAAN aikuisena ollu näin korkeeta lämpöä, ei ees keuhkokuumeessa, jonka sairastanu kahesti. En oo myöskään väsyny, mitä oon normaalisti jo 37.1 lämmöissä. Pää on vähän sumussa ku nukkunu kolme viimestä yötä vaan 5h yössä, kun normaalisti nukun 13h yössä ennen tota zeldoxia. Ei oo siltikään semmonen olo et pitäis lepäämään mennä, koneella istunu melkein koko päivän ja yön, välillä käyny suihkussa ja kävelyllä.

Johtuuks tää tosta zeldoxista vai onks tää vaan tosi outo flunssa vai joku muu ja en kai mä tyyliin kuole tähän :P?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon siis puhunu tänään psykiatrin kanssa puhelimessa ja hän määräs jotain labroja huomiselle. ap

Vierailija
2/16 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa kun en tiiä, mikä ihmeen tauti tää on... Ainiin ja oksensin viime yönä viis kertaa peräkkäin kaikki vatsahapotkin pihalle pahan yskäkohtauksen jälkeen. Pari muutakin kertaa oksentanu yskimisen jälkeen sen jälkeen kun toi zedlox alotettiin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo oon kova ahdistumaan kaikista kummallisista oireista ja taudeista. Oon kuulkaa sairastanu elämäni aikana niin paljon... Nytkin pelkään, että mulle on kehittymässä Steven-Johnsonin syndrooma ton lääkkeen vuoks ja kohta kuoriutuu ihokin pois, kun finnejä on ilmestyny niin paljon ja epämääräisiä näppyjä ja kielessäkin oli haava päivä sen jälkeen kun toi lääke alotettiin. ap

Vierailija
4/16 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt joku jotain :(

Vierailija
5/16 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Labrassa käyty aamulla ja odottelen psykiatrin soittoa tuloksista. ap

Vierailija
6/16 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa-arvo ALAT koholla ja en oo juonu alkoholia melkein ollenkaan. Valkosolut myös koholla. Kuumetta ollu tänäänkin koko päivän. Selkä hitokseen kipeä lapojen seudulta. Mikä mul on? Psyki sano vaan et mee perjantaina päivystykseen jos kuume jatkuu. Ahdistaa hitokseen tää tilanne ja epätietoisuus.

Vierailija
7/16 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka oma ketju johon kukaan ei vastaa mitään...

Vierailija
8/16 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko maksakipu säteillä selkään lapojen seudulle?

Vierailija
9/16 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastais ny joku ees jotain...

Vierailija
10/16 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen nosto. Kuumetta vieläkin 38,2 astetta.

Vierailija
11/16 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, mutta älä nyt stressaa! Eikö psykiatri maininnut lääkkeestä mitään?

Vierailija
12/16 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, mutta älä nyt stressaa! Eikö psykiatri maininnut lääkkeestä mitään?

Soitti itseasiassa äsken, että mene sisätautien päivystykseen. ap

Vierailija
13/16 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on puhelinyhteys psykiatriin, ja silti kysyt täältä vaubva palstalta tarkempia ohjeita kuin mitä lääkäri on jo antanut. Miten täällä voisi olla vielä viisaampaa porukkaa, pitäisi olla psykiatrian tohtori vähintään kai. Kysy siltä psykiatrilta, ne on lääkäreitä koulutukseltaan. Tuo se on kun aletaan psyykelääkeitä syömään, ikinä ei tiedä mikä johtuu mistäkin. Oot vaan lääkefirmojen koekaninina.

Vierailija
14/16 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkehän lopetetaan tuossa tilanteessa. Lääkärin valvonnassa toki.

Vierailija
15/16 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääke ilmeisesti syynä kuumeiluun, kun ei musta monien kokeiden ja röntgenin jälkeenkään löytyny mitään uutta vikaa. Vähennettiin vähän annosta. Mua alkaa kuumeilun lisäksi ehkä jo enemmän huolettaan se, että nukun vain 4,5h vuorokaudessa jo viimeiset viis päivää. Tänään kun heräsin tunnin päikkäreiltä niin olin kirjottanu chattiin jotain ihan häröä puoliunessa. ap

Vierailija
16/16 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sulla on puhelinyhteys psykiatriin, ja silti kysyt täältä vaubva palstalta tarkempia ohjeita kuin mitä lääkäri on jo antanut. Miten täällä voisi olla vielä viisaampaa porukkaa, pitäisi olla psykiatrian tohtori vähintään kai. Kysy siltä psykiatrilta, ne on lääkäreitä koulutukseltaan. Tuo se on kun aletaan psyykelääkeitä syömään, ikinä ei tiedä mikä johtuu mistäkin. Oot vaan lääkefirmojen koekaninina.

Joo no ahdisti vaan niin paljon, että halusin muidenkin mielipiteitä asiasta ja liikkuu täällä lääkäreitä ja hoitsujakin välillä. ap