Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
" liika" hikoilusta?
01.04.2006 |
Onko jotain " rohtoja/lääkkeitä" tälläiseen hikoiluun? Aina kainolot märkänä. Törkeen näköistä kun paidan kainolot kastuu ja joutuu kulkeen kädet sivulla ettei " huomata" . Tuntuu että alkoi muksun saannin jälkeen josta nyt 10kk. Vai meneekö joskus ohi? Onko muilla ollut tätä ongelmaa?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Teisittekö, että kainaloihin saa botoxia, joka estää hikirauhasten toiminnan? Ja kaiken huipuksi se on vielä kela-korvattavaa huvia??
Olen kokeillut tuota absolutia, mutta on niin vahvaa, etten pysty sitä käyttämään -> iho " palaa" .
Nyt onkin sitten lähete tuonna botuliinihoitoon.
Alue: Aihe vapaa
Mulla on ollut tätä aina.. siis ekasta lapsesta lähtien. Jo kohta 10 vuotta.
Mikään ei auta.. Apteekissa myytävä Absolut Tor -niminen antiperspirantti ehkä hieman vähentää oireita, muttei poista.
Eikä mua vaivaa vain se kastuminen vaan myös se, että hiki haisee! Jää paitoihinkin, eikä lähe ees 60 asteisessa pesussa pois, vaan haisee puhdaskin paita heti kun kainalot kastuu/lämpee uudelleen.
Voi, olispa joku apu.. niin ei tuhlaantuisi omaisuutta paitoihinkaan enää.. joudun nimittäin ostaa 1-3 paitaa viikossa! Ja heittää " vanhat" pois jo 4-6 käyttökerran jälkeen kun hiki LEMUAA!! eikä tosiaan lähe millään pois..