Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustellaanko hetki mustasukkaisuudesta?

Epätoivoinen nainen
25.07.2017 |

Voitte kertoa omia kokemuksia mustasukkaisuudesta. Millon ilmenee? Oletteko vähän mustasukkaisia vai meneekö se joskus yli. Onko syytä mustasukkaisuuteen?

Kerron teille oman tarinani;

Parisuhdetta takanapäin 5 vuotta. Miehellä ollut erittäin paha tapa suhteemme aikana. Hän on kirjoitellut selkäni takana facebookissa toisille naisille kehuja ja kerran jopa ehdotellut seksiin. Ketään näistä naisista hän ei ole tavannut ikinä.

Olemme olleet eron partaalla näiden asioiden takia, mutta emme ole päätyneet eroon. Kehuja on ollut 12 eri naiselle ainakin. Viimeisimmistä kirjotuksista ollut vuosi sitten.

Yritän päästä kovasti tapahtuneesta yli, mutta sairaalloinen mustasukkaisuus meinaa pilata parisuhteen. Haluan tietää kenen kanssa mies on, kuka on uusi facebook kaveri, haluan tietää hänen uudet naispuoliset kaverit jopa töistä jos sellaisia on siellä on. Jos menee baariin, mietin pääni puhki ketä hän siellä iskee. Mies on katunut tekojaan, eikä kanssani ollessa ulkona kyyläile muita tai aiheuta minulle huonoa itsetuntoa, päinvastoin hän yrittää tehdä kaikkensa, että tajuaisin miten kovasti hän minua rakastaa ja haluaa olla kanssani. Ei ole pettänyt fyysisesti ikinä. Kunhan raukkamaisia tekoja tehnyt netissä.

Kuinka päästä yli?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuutesi ei ole sairaalloista vaan erittäin perusteltua ja ymmärrettävää.

Vierailija
2/4 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo keräsi facebookiin kavereikseen 6-7kpl entisiä poikakavereitaan. Itse näin hänen kaverilistalla vain yhteiset kaverimme, enkä näitä exiä. Yhtään sanaa vaimoni ei sanonut existään minulle, vaikka peukutti ja kommentoi mitä tyhjänpäiväisimpiä kuvia tai päivityksiä vuosikausia. Vaimoni oli se joka etsimällä etsi näitä "kavereitaan", erästä piti alkaa seuraamaan myös Instagramissa, Twitterissä ja Spotifyssä.

Tässä on oltu kuitenkin yhdessä jo 16 vuotta ja yksi lapsi saatettu maailmaan. Miksi pitäisi alkaa seuraamaan somessa ihmisiä, joita ei ole nähnyt (tietääkseni..) kohta 20 vuoteen, eikä ole muuta yhteistä, kuin joskus ovat harrastaneet seksiä keskenään. Ei ole yhteisiä lapsia, velkaa tai mitään muutakaan.

Vaimoni vastasi, että he ovat hänen kavereitaan ja minä olen kuulemma ihan sairaan mustasukkainen.

Erään näistä "kavereista" vaimoni oli pyytänyt facebook kaverikseen ollessaan yötä poissa, pikkujoulujen yhteydessä, klo 04.00 jälkeen aamuyöllä. Samaisen kaverin kuvaa vaimoni oli nyt keväällä kommentoinut, että "Seikkailit viime yönä unissani..."

Onko minulla syytä olla mustasukkainen?

Vai kuvittelenko turhaan, että vaimoni pitää tätä exää vieläkin "varalla" melkein 20 vuoden jälkeen?

Ikäänkuin minä olisin se väärä vaihtoehto ja tämä toinen olikin "Se oikea"… ? En osaa edes sanoa kuinka kauan he seurustelivat aikoinaan, mutta ei se kait kestänyt edes kalenterivuotta..

Itse en ole missään yhteydessä exiini ja kun vielä käytin facea niin he olivat estolistalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä ryhtyä suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jonka tapoja ei hyväksy. Jos otan puolisokseni jonkun facebook-flirttailijan, sellaisena mun pitää se sitten hyväksyä. Jos taas flirttailu tulee myöhemmin yllätyksenä, ei pidä jatkaa suhdetta, jos ei voi toisen käytöstä hyväksyä. Toista ei voi kuitenkaan pakottaa muuttumaan.

Vierailija
4/4 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo keräsi facebookiin kavereikseen 6-7kpl entisiä poikakavereitaan. Itse näin hänen kaverilistalla vain yhteiset kaverimme, enkä näitä exiä. Yhtään sanaa vaimoni ei sanonut existään minulle, vaikka peukutti ja kommentoi mitä tyhjänpäiväisimpiä kuvia tai päivityksiä vuosikausia. Vaimoni oli se joka etsimällä etsi näitä "kavereitaan", erästä piti alkaa seuraamaan myös Instagramissa, Twitterissä ja Spotifyssä.

Tässä on oltu kuitenkin yhdessä jo 16 vuotta ja yksi lapsi saatettu maailmaan. Miksi pitäisi alkaa seuraamaan somessa ihmisiä, joita ei ole nähnyt (tietääkseni..) kohta 20 vuoteen, eikä ole muuta yhteistä, kuin joskus ovat harrastaneet seksiä keskenään. Ei ole yhteisiä lapsia, velkaa tai mitään muutakaan.

Vaimoni vastasi, että he ovat hänen kavereitaan ja minä olen kuulemma ihan sairaan mustasukkainen.

Erään näistä "kavereista" vaimoni oli pyytänyt facebook kaverikseen ollessaan yötä poissa, pikkujoulujen yhteydessä, klo 04.00 jälkeen aamuyöllä. Samaisen kaverin kuvaa vaimoni oli nyt keväällä kommentoinut, että "Seikkailit viime yönä unissani..."

Onko minulla syytä olla mustasukkainen?

Vai kuvittelenko turhaan, että vaimoni pitää tätä exää vieläkin "varalla" melkein 20 vuoden jälkeen?

Ikäänkuin minä olisin se väärä vaihtoehto ja tämä toinen olikin "Se oikea"… ? En osaa edes sanoa kuinka kauan he seurustelivat aikoinaan, mutta ei se kait kestänyt edes kalenterivuotta..

Itse en ole missään yhteydessä exiini ja kun vielä käytin facea niin he olivat estolistalla.

Mun mielestä vaimosi käytös kuulostaa lähinnä vähän hölmöltä ja ajattelemattomalta. En näkisi tuossa suurta vaaraa. Ehkä arki vähän tylsää niinkuin meillä kaikilla, niin jossain hiprakassa tapahtuu ylilyöntejä. Siis se yöllä tapahtunut kaverilisäys ym.