Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fat Burner for Her -kokemuksia treenin kylkeen?

Vierailija
25.07.2017 |

Lueskelin rasvanpolttotuotteista, ja päädyin lopulta kyseiseen, ns. naisille tarkoitettuun, tuotteeseen. Oikeastihan sillä ei ole väliä, mutta hyvien arvostelujen pohjalta päädyin siihen.

Käyn 4-5 kertaa viikossa salilla tehden sellaisilla painoilla, että tuloksia on mahdollista syntyä. Olen normaalipainoinen (hoikka yläkropastani) parikymppinen nainen. Ongelmani on lähinnä allit ja isot reidet, joihin haluan muutosta. En ole aikeissa haluta mörkölihaksia, vaan muodokkuutta.

Mietin tässä, että kun tuotehan lähtee polttamaan rasvaa ensiksi sieltä mihin sitä tulee ensin, niin lähteekö minulta myös tissit ja peppu kaiken muun tärkeän ohessa?
Kyllä, olen amatööri asian suhteen. :D

Onko kellään kokemuksia ylipäätänsä rasvanpolttotuotteista? Millaisia tuloksia olet saavuttanut ja muuta huomioitavaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään? :)

Vierailija
2/6 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltäni lähti myös rasvaa pyllystä, mutta koska treenasin, niin se muuttui lihakseksi joten hyviä tuloksia pelkästään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista tuotetta ei olekaan, joka oikeasti rasvaa polttaisi. Ja ei ainakaan nyt niin, että ensimmäisenä sieltä, mihin ensimmäisenä kertyy. Yleensä se rasva lähtee viimeisenä sieltä, mihin se helpoiten varastoituukin. Toki henkisenä tukena nuo kalliit pillerti voivat toimia, eli ei siinä mitään. Kunhan tarkistat, että niissä ei ole mitään vaarallista sisällä. Ei ole yksi eikä kaksi, jotka ovat maksavaurion itselleen huuhaarasvanpolttajilla hankkineet.

Vierailija
5/6 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fat Burner

Tämä aloitus on jo vanha, mutta olisi kiva kuulla käyttäjiltä ,

Kuinka sitten menikään, oliko jeesiä ??

Vierailija
6/6 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuulisin mielellään! Aloitin tänään ja tiedä, mitä odottaa, jotain ihmelaihtumistako? Mulla on 10 kg liikaa, vyötäröllä pääosin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi