Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet ihmiset haluavat kontrolloida muiden päihteidenkäyttöä?

Vierailija
25.07.2017 |

Eihän kenenkään olisi pakko käyttää mitään päihteitä, vaikka ne kaikki olisivat laillisia. Tässä on siis kyse vain siitä, että halutaan rajoittaa muiden ihmisten itsemääräämisoikeutta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin rasittavaa kun menee iltaa istumaan ja ottaa alkoholitonta. Suomalaiset ei vaan ymmärrä sitä. Alkaa hirvee tuputus ja jotkut hamuis jopa ostaa mulle juomaa. Se jotenki häitritsee muita

Vierailija
2/7 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia miten tän voi jotenkin ymmärtää on se, että joku on esim. pirikoukussa ja joutuu käyttöään rahoittaakseen ryöstämään ihmisiä tms.paskaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että ne päihteiden käyttäjät on monesti vaaraksi muulle yhteiskunnalle.

Vierailija
4/7 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt läheltä mitä päihteet ihmisille tekee, enkä halua että lapseni alkaa käyttää kaikkea mahdollista roinaa. Jos pidät minua itsekkäänä tyrannina, ole hyvä. Mutta sovitaanko että palataan asiaan uudelleen kymmenen vuoden kuluttua? Saattaa olla että siinä ajassa olet tullut toisiin ajatuksiin.

Vierailija
5/7 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska päihteiden käyttäjästä voi olla haittaa muille. 

En esimerkiksi mene vapaaehtoisesti liikkumaan viikonloppuiltana ulos humalaisten takia.

Vierailija
6/7 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heillä on järki päässä, ja koittavat tosiaan holhota niitä, joilla ei sitä ole.

Vierailija
7/7 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska päihteiden käyttäjästä voi olla haittaa muille. 

En esimerkiksi mene vapaaehtoisesti liikkumaan viikonloppuiltana ulos humalaisten takia.

Mutta ei silloin tarvitse rangaista itse päihteidenkäytöstä, vaan siitö toiminnasta, josta koituu muille haittoja. Miksi rangaista kaikkia ruskeatukkaisia Siwa-ryöstöistä eikä vain niitä ruskeatukkaisia, jotka ryöstävät Siwan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme