Lähtisitkö minun tilanteessani Ikeaan?
Vatsa ripulilla toista päivää. Paniikkihäiriöstä toipumassa (hieman hallinnassa), niskojen takia on päänsärkyjä, etkä koskaan ole viihtynyt Ikeassa. Liian iso paikka, liikaa ihmisiä ja ei vain oikeasti huvita. Sinne on lähdössä neljä ihmistä sinun lisäksesi, ja sinulla ei ole mitään ostettavaa sieltä.
Kommentit (31)
Osta nyt kuitenkin uusi kaunis pöytä sieltä.
Taisit vastata itse omaan kysymykseesi. Seuraava, kiitos.
No en, mutta minkä ihmeen takia sinne yleensä pitäisi olla lähtemässä?
Pakottaako joku lähtemään? Tuossa tilanteessa en lähtis, kiva juosta ripuloimassa vähän väliä.
Vierailija kirjoitti:
Ostamaan eräälle huonekaluja yms, kun muuttaa kotoaan pois. -ap
Vierailija kirjoitti:
Pakottaako joku lähtemään? Tuossa tilanteessa en lähtis, kiva juosta ripuloimassa vähän väliä.
Sepäse, ei paljoa naurattaisi siellä hyllyjen välissä kun alkais tuntuu pahalle, ei siellä oo vessaa vieressä.. No voi olla että tulee sanomista jos en lähde. Mut en mä ketään pakottaisi tämmösessä tilanteessa lähtemään. -ap
Paskat tästä reissusta.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta mihin sinua siellä tarvitaan? Makutuomariksi? Maksumieheksi? Kantajaksi? Autokuskiksi?
Vierailija kirjoitti:
Paskat tästä reissusta.
Sinkkumies
Ikea on paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat tästä reissusta.
Sinkkumies
Ikea on paskaa.
Ketjun oon lukenut n. 10 vuotta sitten viimeksi. Täyttä paskaa sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta mihin sinua siellä tarvitaan? Makutuomariksi? Maksumieheksi? Kantajaksi? Autokuskiksi?
Makutuomari on hän itse ta äitinsä. Maksun hoitaa itse. Veljensä ja isänsä kantamaan ja ajamaan. Ne pari juttua joita sieltä ostaisin saisi myös tilattua. Eli roikkuisin mukana vain. Ja koska kaikki pitää aina tehdä yhdessä.. -ap
No en ripulissa lähtis. On kai se raivostuttava reissu muillekin, kun monta sataa kilsaa ja yksi paskantaa housuun jos ei ole vessoja joka nurkalla.
Kuule ap, jos koko vanha ketjusi ei ole paskaa, niin voit kyllä lähteä auttelemaan toistekin ja älykäs ihminen ymmärtää tämän. Jos ei ymmärrä niin unohda moiset tampiot ja sano, että ronttaa bussissa kamansa.
Sinkkumies
No jos et halua mennä, älä mene. Mutta älä odota, että kaverisi istuvat sun kansa kotona. Ja jos teillä ei ikinå ole mitään yhteistä tekemistä niin ette te kauaa ole kavereitakaan.
elämä on valintoja. Jokainen tekee omansa,mutta kantakoon sitten myös sen seuraukset.
Mene toki ja klähmi saastaisin kourin mahdollisimman paljon. Ehkä muutama sata ihmistä sairastuu sun lisäksi. Ikeassa ei todellakaan ole vessaa kilsan säteellä, että housuun tulee, jos vatsaa alkaa vääntää. Ikea on kyllä paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makutuomari on hän itse ta äitinsä. Maksun hoitaa itse. Veljensä ja isänsä kantamaan ja ajamaan. Ne pari juttua joita sieltä ostaisin saisi myös tilattua. Eli roikkuisin mukana vain. Ja koska kaikki pitää aina tehdä yhdessä.. -ap
Yhdessä kenen kanssa? Siis et ole hänen äitinsä, isänsä etkä veljensä. Oletko ehkä sisko? Käyttekö myös aina vääntämässä ripulit yhdessä? Miten aiotte hoitaa kaiken yhdessä tekemisen, kun hän ei enää asu kotonaan?
Ikea on varasto, eikä mikään paskahuussi.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä kenen kanssa? Siis et ole hänen äitinsä, isänsä etkä veljensä. Oletko ehkä sisko? Käyttekö myös aina vääntämässä ripulit yhdessä? Miten aiotte hoitaa kaiken yhdessä tekemisen, kun hän ei enää asu kotonaan?
Olen tämän kenen huonekaluja ostetaan niin veljen tyttöystävä. Eli en ole sukua. No näiden perheessä on tapana tehdä asioita yhdessä. Ja jos en lähde jonnekkin niin saattaa tulla huokailua "sä et koskaan lähde" tai "aina sulla on jotaon". No omaisivat itse paniikkihäiriön. Ja tässä tapauksessa myös ripulin. -ap
Olin ihan varma että ikea liittyy tähän minkkis-keskusteluun ja joku pohtii suhteensa päättämistä ja uuden kumppanin etsimistä 😂