Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin vihdoin eroon vatsamakkaroista!

Vierailija
25.07.2017 |

Olen aina ollut rakenteeltani hoikka / normaalivartaloinen mutta vatsassa on ollut jo pitkään ylimääräistä. Liikun paljon ja elintavat ovat olleet ihan ok mutta vararengas on vain pysynyt. Olen ajatellut, että tässä on jotain perimääkin, koska äidilläni on sama homma. Muutama kuukausi sitten päätin tehdä joitain muutoksia ruokavalioon - joskaan ei radikaaleja. Jätin pois kaikki einekset ja kotimaisista viljoista muut paitsi kauran. Vettä juon paljon. Nyrkkisääntönäni on, että kaikki ruoka mitä syön, on mahdolllisimman prosessoimatonta. Kuin itsestään kaikki ylimääräinen rasva suli vyötäröltä ja olen vihdoin supertyytyväinen kroppaani. Suosittelen kokeilemaan!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaivalloista.

Vierailija
2/4 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkusuu kirjoitti:

Aika vaivalloista.

Ei lainkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapahtunut mitään, vaikka en ole koskaan syönyt eineksiä ja ruokani on aina ollut mahdollisimman prosessoimatonta. Vettä juon vähintään pari litraa päivässä. Viljoista syön kyllä kauran lisäksi ruista. Siinäkö siis syy noihin vatsamakkaroihini :O?

Vierailija
4/4 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että sinulle toimi! Itse olen noudattanut noiden mainitsemiesi muutosten mukaista ruokavaliota lapsesta saakka. Silti on vyötärölle kertynyt läskiä joka ei lähde hyvällä eikä pahalla. Taas näitä yksilöllisiä juttuja nämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä