Miksi suomalaisilla naisilla on usein ruma käkkäräpermanentti?
Niin, onko naisten mielestä tuollainen jotenkin hyvännäköinen?
Kommentit (19)
Permanentteja tehdään nykyään todella harvoin. Niitä haluavat lähinnä seniori-ikäiset ihmiset.
En tiedä missä liikut jos näet paljon rumia permanentteja. Ehkä aikamatkailet?
-yksi kampaaja-
Eihän permanentteja ole näkynyt sitten 80-luvun. Jotkut mummomummot ovat erikseen, useilla vanhuksillakin on ihan kauniit tavalliset hiukset nykyisin.
Mikä senioreja viehättää siinä permanentissä?
Jos ne on luonnonkiharat? Kun ei kellään enää ole sitä permistä.
Olet nähnyt varmaan minun luonnonkiharan pehkoni? Hah, eipä häiritse vaikka pitäisit tätä kauheana:D
Ihmettelen samaa. Pahimpia näkyjä on rantautuneet siiderivalaat, jotka ovat vetäneet märän ja huonokuntoisen näköisen käkkärätukkansa kaiken lisäksi esim vaaleanpunaiseksi tai violetiksi. Mitä tuollainen ihminen ajattelee?
Mullekin tulee aina kostealla säällä "permis" :D ja tyttärelleni korkkiruuvikiharat :)
Häh? Permanentteja tehdään todella vähän, edes seitsemänkymppiset ei enää nykyisin ota permiksiä.
Mun kampaaja just sanoi vitsaillen että pitäis varmaan kaivaa joku ohjekirja esiin jos joku haluais permiksen. Ei muistanut koska on viimeksi tehnyt.
Missä kuljet jos tällaista näet?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen samaa. Pahimpia näkyjä on rantautuneet siiderivalaat, jotka ovat vetäneet märän ja huonokuntoisen näköisen käkkärätukkansa kaiken lisäksi esim vaaleanpunaiseksi tai violetiksi. Mitä tuollainen ihminen ajattelee?
Ihan oikeasti nyt: missä?!
Tätä olen ihmetellyt 90-luvulta lähtien. Eräs nainen näyttää ihan hirveältä värjätyssä permanentissaan. Kerran hän sitten vaihtoi tyyliä ja yllätyin, kun hän paljastui kauniiksi. Sitten taas jostain käsittämättömästä syystä alkoi pitää sitä samaa permistä, joka ei voisi sopia hänelle vähempää.
Kyllä permiksiä tehdään taas, ovat vissiin muodissa taas. Käyn värjäämässä hiukseni kerran kk ja joka kerta kampaamossa jollekin tehdään kiharoita. Ovat siis tulossa ja sanoisinko, että vähintään vuoden päästä laumasieluisilla suomalaisilla niitä on joka toisella.
Kampaajat ei osaa enää tehdä permiksiä. Varmaan siksi ne on kamalia niillä jotka erehtyy sen ottamaan.
Tää on sitä samaa tyhjänjauhamista kuin tuulipukukommentit. Aina niistä jotkut menneille vuosikymmenille jämähtäneet puhuu jonain yleisluonnehdintana suomalaisista. Kyseisiä pukuja, kuten ei myöskään käkkäräpermiksiä, ole nähty sitten 90-luvun.
Just otin permiksen 😅 Tosin ei kukaan varmaan edes huomaisi mun tukassa olevan sellaista. Mun hius on ohut, piikkisuora, liukas ja erittäin nopeasti rasvoittuva, luonnontilassa kampaukset ei kestä edes puolta päivää kun hius on jo vasikannuoleman näköinen. Permis antaa tukea ja kuohkeutta ja hius kestää puhtaana ja kuohkeana iltaan asti. Pesun jälkeen föönailen pyöröharjan kanssa, eikä mistään käkkärästä ole tietoakaan.
En tiedä. Mulla on taipuisa pitkä tukka.
Siis millaista tukkaa ap oikein tarkoitat? Laita kuva!
Minusta kiharat ovat yleensä kauniita, vaikka ne olisi permiksellä tehty.
Se on se uusi Dr Who, tarvii permanentin vähän väliä.
Minä pidän permistä pohjana. Mulla on piikkisuora liimaletti joka on kaamea roikko ilman tukea. Mun permis on ihan sellanen vanhan ajan permis mutta föönaan suoraksi tai vähän laineelle niin tukka näyttää puolet paksummalta. Ei myöskään likaannu niin nopeasti. Olen joo 50+ ja mulla on puolipitkä rento polkka ei mitään pottatukkaa. Suora ohut pitkä tukka käy hyvin harvoin vanhemmalle naamalle. Käkkärätukkaa mun hiuksiin ei edes saa on sen verran huonosti kihartuva. Nätti kihara sopii joillekin.
Varmaan se niiden mielestä on, kenellä sellainen permanentti on 🙄