Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka moni teistä voisi ottaa ulkomaalaisen miehen?

Vierailija
09.07.2008 |

minä ehdottomasti, olen tutustunut moniin miehiin albania/kosovo alueelta ja oikein hyvin käyttäytyviä ja fiksuja miehiä, lisäkse he pukeutuvat hyvin ja pitävät itsestään huolta, päihittää monet kotipuolen miehet!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin tulevan mieheni Suomessa eräässä pubissa ja sen jälkeen olemme olleet yhdessä. Se vain loksahti kohdalleen, alusta lähtien tuli vahva yhteenkuuvaisuuden tunne.

Yhdessä nyt 17 v, naimissa 10 v.

Vierailija
2/15 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta isoin syy mulla ei-vastaukseen on oma kielitaitoni. Mä oon oikein sellainen rasittava papupata, tilainteiden ja niiden vivahde-erojen analysoija. Kieli on mulle niin tärkeä, enkä osaa mitään muuta kieltä niin hyvin kuin suomea. Tai siis toistaiseksi olen kielipäältäni aivan surkea, mutta toki kehityskelpoinen varmasti. En silti usko niin hyvään kielitaitoon, että saisin jaettua kaiken haluamani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

konflikteja. Pitäisi myös katsoa vähän miestä itseään pitemmälle, siis esim. appivanhempiin ja muihin sukulaisiin ennen kuin olisin vihille valmis.

Vierailija
4/15 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voisin siinä tapauksessa, että mies osaisi puhua suomea niin hyvin, että voisimme puhua sitä kotikielenä keskenämme. En jaksaisi puhua kotona esim. englantia. En ole siinä mitenkään huono, mutta ei vain huvita. En myöskään jaksaisi mitään suuria kulttuurisia eroja omassa kodissani.

Vierailija
5/15 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliiton aikana kaikki oli suht ok - lukuunottamatta tietenkin niitä tavanomaisia kulttuurieroja, vaikka mies olikin eräästä Euroopan maasta. Eroon johtaneet syyt ovatkin sitten oma lukunsa...

Eron jälkeen kaikki onkin ollut yhtä helvettiä, mustasukkaisuus on ollut aivan tolkutonta, väijymistä pitkin pusikkoja, onneksi sain sille ainakin osittaisen lopun lähestymiskiellolla.

Hänen mielestään minun olisi pitänyt elää selibaatissa ilman uutta suhdetta elämäni loppuun saakka. Muutenkin yrittää sairaalloisesti laittaa kapuloita rattaisiin joka asiassa.

Ei ikinä enää ulkomaalaista miestä...

Vierailija
6/15 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan rakastuin ihanaan mieheen,joka antoi toivoa sitten jostakin paremmasta,vaikka olin jo melkoinen pessimisti... "Kulttuurieroja" minulla olisi enemmän suomalaisen miehen kanssa kuin nykyisen, vaikka afrikkalainen onkin. Kulttuurierojen merkitys riippuu enemmänkin henkilön suhtautumisesta asioihin. Yhteinen kieli ei ole ongelma kun muutenkin puhun toisia kieliä enemmän päivittäin lähes enemmän kuin suomea.

Vierailija
7/15 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan jos rakastuisin niin en voisi tilanteelle mitään :)

harkitsisin kyllä vakavasti sitä tuleeko kulttuuri ym eroista vaikeuksia jatkossa. haluaisin pohtia voinko turvata esim sen etten menetä lapsiani toiseen maahan jos tulee ero.

Vierailija
8/15 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hapokasta. Ei mulle kiitos. Ihmissuhteet on tarpeeksi vaikeita ilman mitään lisäkierroksia.

Vierailija
9/15 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ei mitään suuria uskonnollisia tai kulttuurieroja mulle kiitos, parisuhde on tarpeeksi vaikeaa sellaisenkin ihmisen kanssa jonka tavoista on selvillä

Vierailija
10/15 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurierot huolestuttaisivat siltikin.

Vierailija
11/15 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku english-man vielä saattais mennä.

Vierailija
12/15 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku english-man, hah, sanoisi sulle "hyi..****

Kaikenlaisia sitä onkin.....

Joku english-man vielä saattais mennä.

Vierailija
13/15 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen löysin kuitenkin, näillä seuduilla se oli enemmän todennäköistä ;)

Mun ykköskriteeri miehessä oli sama usko.

Vierailija
14/15 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt vartavasten lähtenyt ulkomaalaista miestä hakemaan, mutta niin vaan nyt kävi ja hyvä niin.

Yhtähyvin mieheni voisi olla suomalainenkin.

Vierailija
15/15 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi valita esim. akselilla Ilkka Kanerva - Leonardo diCaprio, ehkä valitsisin ulkomaalaisen. Toisaalta jos vaihtoehtoina olisi vaikkapa Peter Nyman ja Gordon Brown, varmaan kallistuisin suomalaiseen.