Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako sellaista suhdetta sinulla on ollut, että olisit ollut valmis jakamaan elämäsi

Vierailija
25.07.2017 |

mutta se toinen ei olekaan halunnut samaa kanssasi?

Itsellä 3, neljäs taitaa olla menossa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi, nuorena.

Toisen sellaisen kanssa olin 20 vuotta nsimisissa. Sen jälkeen hän halusi jakaa elämänsä jonkun toisen kanssa.

Eron jälkeen olin pari vuotta yksin, ja nyt olen toisissa naimisissa.

Vierailija
2/11 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 1. Siitä tuli alkuun vuosien fwb ja myöhemmin vain ystävä ilman etuja kun aloin seurustelemaan ja perhettä perustamaan. Sielunkumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Vierailija
4/11 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo aiemmat 3 olivat myös nuoruudessani, joskus niitäkin vielä miettii.

Sitten 15 v avioliitto ja perhe, jossa olin itse se joka ei halunnutkaan loppuelämää ja nyt pari vuotta ihmetellyt ihmistä, joka on kolahtanut kovemmin kuin kukaan ja joka sanoo samaa, mutta teot silti ristiriidassa sanomisten kanssa. Surettaa mutta enää ei samanlaista paniikkia kuin 20 v sitten.

Ap

Vierailija
5/11 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
6/11 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Vierailija
7/11 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, mutta sitten se ei lopulta ikinä jättänytkään vaimoaan.

Vierailija
8/11 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1, mutta sitten se ei lopulta ikinä jättänytkään vaimoaan.

Näin on käynyt minullekin. Lupasi kyllä ja sanoi vaimolleenkin haluavansa minut, mutta muu olikin sitten kuitenkin tärkeämpää. Itse erosin kun en halunnut elää valheessa. Olin kai sitten tyhmä, monellakin tavalla.

Vierailija
9/11 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan 1. Meidän piti ruveta olemaan yhdessä 23v sitten mutta miehellä meni pupu pöksyyn. Nyt katuu sitä syvästi kun on liian myöhäistä. Suuri rakkauteni.

Vierailija
10/11 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitäisi uskaltaa elää, mutta toista ei voi väkisin pakottaa.

Vierailija
11/11 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ja exän suhde loppui siihen että hän halusi vielä lisää omia lapsia ja minä en niitä siinä hetkessä halunnut luvata. Yhteisiä aikaisempia lapsia meillä ei ollut mutta molemmilla omia.

Se oli aika raadollista sillä tuntui että ei se rakkaus mihinkään loppunut ja muuten oli toimiva suhde.

Itkin ja surin sitä pitkään, vieläkin kaipaan ja rakastan häntä ja hän ilmeisesti minua myös.

Hänellä on ollut tässä yksi suhde meidän jälkeen joka kuitenkin loppui ja Mä elän uudessa suhteessa myös.

Ollaan viikottain tekemisissä, lähes päivittäin ja edelleen tuntuu että meidän olisi pitänyt olla ikuisesti yhdessä.

Surullinen rakkaustarina mutta toivon että hän löytää etsimänsä ja saa lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi