Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko niin että... (työttömyyskorvauksesta)

Vierailija
01.04.2006 |

että jos käyt työttömänä ollessa lomamatkalla ulkomailla niin et saa siltä ajalta työttömyyskorvausta??

Ennen lomaa olin yhteyksissä työkkäriin ja sain sen käsityksen että viikon voi olla pois ilman että se vaikuttaisi työttömyyskorvaukseen mutta nyt sit jäin ihmettelemään kun kävin katsoo netissä seuraavan liiton korvauksen maksupäivän ja tämä lomaviikko olikin jätetty pois maksusta... Viikko meni päivällä parilla yli eli lähdettiin maanantaina ja oltiin seuraavan viikon keskiviikkona kotona. Sain itse sen käsityksen että viikko ei vielä vaikuta mutta kaksi vaikuttaa.

En löytänyt mistään tietoa aiheesta, en työkkärin, kelan enkä liiton sivulta, jos täällä joku tietäisi??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomia kannata ilmoitella jos ei kuukausia kestä.

Vierailija
2/3 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun käytiin sopimaan haastattelupäivää ja kerroin että sinä ja sinä aikana en ole paikalla...

MUTTA, googlella äsken hain aiheesta ja löysinkin jotain ELI viikon lomamatkalla EI pitäisi OLLA vaikutusta työttömyyskorvaukseen. Mutta eihän ne voi koko viikolta tai itse asiassa yhdeksää päivää ottaa multa pois koska lomamatka meni siis viikosta yli tuon kaksi päivää. ÄH, pitää yrittää maanantaina ehtiä soittamaan työkkäriin ja valittaa asiasta!!!

*ap*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sielt löytyy tietoa tista ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan