Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saada purkka pois kangassohvasta?!?

Vierailija
24.07.2017 |

Tulin töistä kotiin ja aloin sohvalle pötköttelemään ja aktsomaan elokuvaa kotivaatteet päällä. Jostain syystä housuissa oli jauhettu purkka kiinni ja nyt se jäi sit ihan täysin kiinni sohvaan. Poistin sormin ja vesirätillä pois minkä lähti, mutta sitä purkkaa näkyy edelleen olevan kiinni sohvassa ja se oikeastaan näyttää ihan linnunpaskalta siinä. Miten saada se pois, kyseessä siis kangassohva? Laitoin linkin kys. sohvasta. m27

https://jysk.fi/olohuone/sohvat/sohvat/sohva-3-hengen-gedser-harmaa-kan…

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäädyttämällä purkanut "kylmäkallen" tms. avulla, ja sitten raaputat pois. Itse olen laittanut joskus puseron pakastimeen ja sitten rapsutellut purkan pois. Sohva ei taida ihan mahtua...

Vierailija
2/7 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse raaputin juuri noin polvitaipeesta housuista ja autonpenkistä pois, sitten loput kynsilakanpoistoaineella ja housut lopuksi pesukoneeseen. En tiedä auttaako sohvaan, ehkä kokeilisin jonnekin taakse tai helmaan kestääkö kangas vai sulaako.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokiksella.

Vierailija
4/7 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäädyttämällä purkanut "kylmäkallen" tms. avulla, ja sitten raaputat pois. Itse olen laittanut joskus puseron pakastimeen ja sitten rapsutellut purkan pois. Sohva ei taida ihan mahtua...

No ei sitä sohvaa tarvi jääkaappiin laittaa, hierot sitä purkkaa jääpalalla.

Vierailija
5/7 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sohvatyyny tai päällinen pakastimeen ja raaputa purkka pois ja pyyhi kostealla.

Vierailija
6/7 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akryyli taitaa olla jotain keinokuitua. Muovia siis. Kaukosäätimen kerran putsasin kynsilakanpoistoaineella niin lähti numerot näppäimistä. Eli sulattaa muovia kai.

Vierailija
7/7 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmesieni toimii täydellisesti ja sitten pyyhintä kostealla pyyhkellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän