Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Vesipuisto Serena nykyään..
24.07.2017 |
Olen viimeksi 90-luvulla käynyt siellä ja silloin jo näytti vähän venäläistyneen. Kertokaa tuoreita kokemuksia kyseisestä paikasta. Meinasin et jos teinin kanssa lähtisin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa