Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisettomat miehet halutaan leimata luusereiksi, mutta miehettömät naiset sankareiksi?

Vierailija
24.07.2017 |

"Luuseri Antti 40v"
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201707212200278148_rk…

Vs.

"Sinkkuuttaan juhliva Lilli 28v, joka ei miestä kaipaa"
http://www.hs.fi/elama/art-2000005297934.html

Itse olen mies, ja koen samaistuvani enemmän tuohon Lillin tarinaan. En kaipaa parisuhdetta tai edes seksiä. En sellaisia edes etsi.

Naiset kyllä olisivat kiinnostuneita minusta, mutta lähestyville olen antanut pakit. Ja voin sanoa, että jotkut torjutuksi tulleet naiset eivät osaa käsitellä asiaa hyvin ja ystävällisesti. Vaikka mitä haukkuja, juoruiluja ja ilkeyksiä olen saanut kokea, koska olen sinkkumiehenä kieltäytynyt naisen seurasta.

Asiat eivät ole mustavalkoisia.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se naisten keinotekoinen voimaantuminen saa aikaan. Eletään itsepetoksessa ja yritetään polkea kuitenkin samalla miehet maanrakoon.

Vierailija
2/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on se, että yleensä oletetaan mies on naiseton pakosta, ei omasta halusta. Jokainen taas tietää että nainen on ilman miestä vain omasta halustaan.

Luepa tämän palstan lassukkamiesten keskusteluja. He tätä stereotypiaa eniten ylläpitävät jatkuvalla ininällään ja vikinällään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko ap ihan rehellisesti sanoa ettei tämä palstan naisettomat ole luusereita? Täällä on myös miehettömiä naisia eikä nämä pyöritä ollenkaan vastaavaa henkisesti 5-vuotiaiden showta aamusta iltaan. Älä syytä peiliä jos naama on vino.

Vierailija
4/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole sinkku ellei halua olla. Lisäksi nainen saa seksiseuraa olemalla nainen, jos haluaa. Yksi huono puoli naiseudessa on: urheilussa miehet ovat paremmin palkattuja. Eli kaikkien miesten pitäisi alkaa huippu-urheilijoiksi, jotta maailmassa olisi tasa-arvoa.

Vierailija
5/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei ole sinkku ellei halua olla. Lisäksi nainen saa seksiseuraa olemalla nainen, jos haluaa. Yksi huono puoli naiseudessa on: urheilussa miehet ovat paremmin palkattuja. Eli kaikkien miesten pitäisi alkaa huippu-urheilijoiksi, jotta maailmassa olisi tasa-arvoa.

Miksi sitten tällä palstalla monesti naiset kirjoittavat olevansa sinkkuja vasten tahtoaan? Ja noilla viesteillä on aina vähintään kymmeniä, joskus jopa satoja ylänuolia. 

Vierailija
6/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se hienoa jos nainen selviää ilman miehen rahoja.

Vierailija
7/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska neisettomat miehet jatkuvasti vinkuvat sitä seksin ja naisen puutetta ja se tuntuu olevan ainoa asia jolla on merkitystä. Naiset eivät vingu samaan tyyliin miehen puutetta, vaikka eivät saisikaan miestä.

Vierailija
8/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta mä en ole koskaan arvottanut ihmisiä parisuhdestatuksen mukaan tai esimerkiksi säälitellyt sinkkuja, en miehiä enkä naisia. Viihdyn itse sinkkuna vapaaehtoisesti ja lähden siitä oletuksesta, että sinkkuus ei ole mikään ikävä tila eivätkä sinkut luusereita, eikä siinä myöskään ole mitään rohkeaa tai sankarimaista, että "uskaltaa" olla ilman suhdetta.

Vierailija
9/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä painostusta tiettyyn elämäntapaan vaikka kaikille miehille ei edes riitä naisia. Mitä tällä sitten tavoitellaan niin en tiedä. Ainakin tästä seuraa alkoholisoitumista ja masennuslääkkeiden syöntiä.

Vierailija
10/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten tällä palstalla monesti naiset kirjoittavat olevansa sinkkuja vasten tahtoaan? Ja noilla viesteillä on aina vähintään kymmeniä, joskus jopa satoja ylänuolia. 

Ja vastauksissa useita treffipyyntöjä miehiltä. Mutta nainen ei halua.

Vierailija
11/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa Iltalehden jutussa leimattu Anttia luuseriksi, vaan itse hän koki elämästään puuttuvan jotain, kun ei ole parisuhdetta.

Vierailija
12/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ovat yleensä epärehellisiä. Jos he eivät saa miestä, niin he väittävät, etteivät sellaista kaipaakaan.

Miehet ovat rehellisempiä.

Vierailija
13/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pelkäävät, että miehet yleisemmnkin lopettaisivat naisten jahtaamisen ja iskemisen.

Vierailija
14/16 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten keksimiä stereotypioita.

Vierailija
15/16 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ovat yleensä epärehellisiä. Jos he eivät saa miestä, niin he väittävät, etteivät sellaista kaipaakaan.

Miehet ovat rehellisempiä.

Kyllä minä kumppania kaipaan mutta ei se tarkoita sitä, että sellaista täytyy hampaat irvessä etsiä. Mihinkään "no otan nyt ihan kenet tahansa kunhan on joku"-pelleilyyn en lähde mukaan.

Vierailija
16/16 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko ap ihan rehellisesti sanoa ettei tämä palstan naisettomat ole luusereita? Täällä on myös miehettömiä naisia eikä nämä pyöritä ollenkaan vastaavaa henkisesti 5-vuotiaiden showta aamusta iltaan. Älä syytä peiliä jos naama on vino.

Et kai sä ota tosissaan jonkun trollin kirjoituksia? veikkaan ettei suurin osa niistä "lassukka"kirjoituksista ole edes miehen kirjoittamia eikä ne ole kuin trollia