Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Humpuukijuttuja, joista oletkin oikeasti saanut avun johonkin? Laihduitko ihmepillereillä? Pahoinvointi hävisi magneettirannekkeella? Uskoit horoskooppia ja elämäsi muuttui?

Vierailija
24.07.2017 |

Onko joku esim. aloittanut jollain höpöhöpödieetillä ja laihduttanut pysyvästi muuttaen elintavat kitukuurin jälkeen terveellisiksi?

Tai onko joku mennyt ennustajalle ja elämä on jotenkin yhtäkkiä parantunut?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen harrastanut tuota oil pullingia! Vaalentanut hampaiden värjäymiä :)

Vierailija
62/63 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsin kamalista vatsaoireista vuosia ja luulin syyn olevan gluteenissa. Kävin epätoivoisena msas -terveysanalyysissa, jonka mukaan suolistoni reagoi maitotuotteisiin. Jätin maitotuotteet huomattavasti vähemmälle ja kas, päivittäinen turvotus ja vatsakivut ovat selvästi vähentyneet. Vieläkään en tiedä uskonko kyseiseen menetelmään, mutta mikäs siinä kun apua löytyy 👍

Minulla msas-analyysistä samoja ajatuksia, en tiedä uskonko vieläkään, mutta kummasti se on omaa ja muutamien läheisten vointia parantanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä selkeästi auttoi homeopatia maidon nousuun. Muuten maitoa ei tullut paljoakaan, mutta kahtena päivänä kun olin ottanut homeopaattisen "lääkkeen" niin seuraavana päivänä maitoa suihkusi. Olin turhan laiska imettämään joten nousu taas laantui parissa päivässä lähtötilanteeseen (jonka jälkeen otin uudestaan homeopaattisia ja sama suihkuefekti tuli uudestaan).

Muuten en homeopaattisista ole saanut mitään selkeää apua, mutta noilla kerroilla ne selkeästi vaikuttivat siihen mihin pitikin.