Humpuukijuttuja, joista oletkin oikeasti saanut avun johonkin? Laihduitko ihmepillereillä? Pahoinvointi hävisi magneettirannekkeella? Uskoit horoskooppia ja elämäsi muuttui?
Onko joku esim. aloittanut jollain höpöhöpödieetillä ja laihduttanut pysyvästi muuttaen elintavat kitukuurin jälkeen terveellisiksi?
Tai onko joku mennyt ennustajalle ja elämä on jotenkin yhtäkkiä parantunut?
Kommentit (63)
Olen äärimmäisen skeptinen kaiken huuhaan suhteen.
Mutta olen nyt käyttänyt magneettikoruja pari kuukautta pelkästään niiden kauneuden vuoksi ja koska tuttuni myy niitä. Asiaa miettiessäni huomasin, että en ole kärsinyt kertaakaan jännitysniskasta ja päänsärystä tänä aikana, vaikka ennen se oli lähes jokaviikoinen vaiva. En voi sanoa kyse olevan edes placeboefektistä, koska en sen takia magneettikoruja ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Olen äärimmäisen skeptinen kaiken huuhaan suhteen.
Mutta olen nyt käyttänyt magneettikoruja pari kuukautta pelkästään niiden kauneuden vuoksi ja koska tuttuni myy niitä. Asiaa miettiessäni huomasin, että en ole kärsinyt kertaakaan jännitysniskasta ja päänsärystä tänä aikana, vaikka ennen se oli lähes jokaviikoinen vaiva. En voi sanoa kyse olevan edes placeboefektistä, koska en sen takia magneettikoruja ostanut.
Lisään vielä, että myös nilkkojen jokailtainen turvotus on ihmeesti hävinnyt jonnekin?
Tässä ketjussa useampi asia ei ole humpuukia. Vedenjuontitarina on ihan looginen, enemmän vettä ja vähemmän sokerijuomia on kaikille hyväksi. Piikkimatto rentouttaa lihaksia. Samoin jooga, joka myös rauhoittaa mieltä kuten meditaatiokin - johtuu rauhoittamisesta, hengittämisestä ja keskittymisestä. Akupunktio on lääkäreidenkin toimivaksi tunnustama hoitokeino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei elämä muutu kuin uskolla ja sitkeälä työllä tai pienillä ajatusnyansseilla. Se on mitä itse kaipaat ja haluat. Kannattaa olla rehellinen itselleen ja miettiä niitä perimmäisiä syitä mitä oikeasti kaipaa ja haluaa.
Olen saanut merkittävää apua mutten mistään näistä mainituista. Silti elämäni ei muuttunut, tuska vaan helpotti.
Miksi vastasit, vaikkei sinulta kysytty mitään? Et usko humpuukiin, etkä ole saanut sellaisesta apua. Kysyin ihan mielenkiinnosta, enkä mitään apuja itselleni.
ap
Hupsista, tämäkin on ketju, jossa saa olla mielipiteitä. Itse ajattelin samaa, kuin ensimmäinen kommentoija.
Vierailija kirjoitti:
Tarot-kortit. Ei mitään tulevaisuuden ennustamista, vaan ovat olleet apuna ihan päivittäisen elämän analysoinnissa - kortit auttavat jäsentämään ajatuksia ja löytämään uusia näkökulmia ja ratkaisuja eri asioihin. Joskus on tullut isojakin ahaa-elämyksiä. Leimatkoon humpuukiksi kuka tykkää, yhtä lailla nuo toimivat kuin vaikka mindfulness, se on ihan käyttäjästä kiinni. Analyyttiselle ihmiselle, kuten itselleni, toimivat molemmat.
Tämä voisi olla minun kirjoittamani, ehdit ensin! Tarot on vähän sama asia kun saisi oikein fiksun keskustelukumppanin jonka kanssa voi puida asioita. En ole nyt moneen vuoteen harrastanut, mutta välillä on käynyt mielessä kun olisi tarvinnut sparrausta ja tukea.
Miten tuo oil pulling? Joka päiväkö pitää kookosöljyllä purskutella 20min?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarot-kortit. Ei mitään tulevaisuuden ennustamista, vaan ovat olleet apuna ihan päivittäisen elämän analysoinnissa - kortit auttavat jäsentämään ajatuksia ja löytämään uusia näkökulmia ja ratkaisuja eri asioihin. Joskus on tullut isojakin ahaa-elämyksiä. Leimatkoon humpuukiksi kuka tykkää, yhtä lailla nuo toimivat kuin vaikka mindfulness, se on ihan käyttäjästä kiinni. Analyyttiselle ihmiselle, kuten itselleni, toimivat molemmat.
Tämä voisi olla minun kirjoittamani, ehdit ensin! Tarot on vähän sama asia kun saisi oikein fiksun keskustelukumppanin jonka kanssa voi puida asioita. En ole nyt moneen vuoteen harrastanut, mutta välillä on käynyt mielessä kun olisi tarvinnut sparrausta ja tukea.
Minä niin haluaisin ostaa tarot-kortit. Mistähän saisi halvalla hyvän setin? Kaupoissa on jotain lasten kortteja enimmäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä niin haluaisin ostaa tarot-kortit. Mistähän saisi halvalla hyvän setin? Kaupoissa on jotain lasten kortteja enimmäkseen.
Olen käyttänyt Rider Waite -pakkaa, pidän sen kuvituksesta. Ostin aikoinani Akateemisesta kirjakaupasta, ei ollut siellä halpa. Jostakin netistä varmaan saa tilattua.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku esim. aloittanut jollain höpöhöpödieetillä ja laihduttanut pysyvästi muuttaen elintavat kitukuurin jälkeen terveellisiksi?
Tai onko joku mennyt ennustajalle ja elämä on jotenkin yhtäkkiä parantunut?
Onko toimittajalla jutun aiheet vähissä kun pitää täältä tulla hakemaan muiden luomaa sisältöä sinne iltapäivälehteen?
Jospa seuraavalla kerralla kerrot suoraan tekeväsi juttua ja vielä lehdenkin nimen.Nyt meni aika pahasti alta riman kalastelusi.
Ei nyt ihan täysin humpuukia, kun kyse on lääkkeen syömisestä. Mutta sivuvaikutusten vuoksi en voi syödä yhtä päivittäin käytettävää lääkettä niin paljon kuin sairauteen yleensä määrätään. Annokseni on tosi pieni, mutta silti sillä saa aikaiseksi tavallista paremman hoitovasteen. Lääkärini nätisti kutsui tätä homeopaattiseksi annokseksi, eli oli sitä mieltä ettei pitäisi olla mitään vaikutusta tuolla lääkemäärällä ja en nyt sitten tiedä meinasiko myös että kuvittelen sairauteni, oireeni ja niiden paranemisen.
Olen saanut rinnat kasvamaan luontaistuotteella, jota suositeltiin Thaikuissa. Käytin sen puoli vuotta jonka asuin siellä, ostin toisen puolivuotisannoksen mukaan. Vuodessa tuli vajaat pari kuppikokoa lisää (ennen B, nyt C tai D), painon pysyessä muuten ennallaan. Paljonhan näissä tuotteissa on humpuukiakin mutta tää ainakin toimi mulle.
Vierailija kirjoitti:
Soitin kerran radioon, kun siellä oli astrologi tekemässä karttatulkintoja syntymäajan- ja paikan perusteella. Kuulin mitä hän kertoi muille ja odotin kuulevani jotain suht kevyttä hömppää. Leuka putosi rintaan siitä miten hyvin hänen kertomansa piti paikkansa minun kohdallani. Hän näki tapahtuneita asioita mitä ei voinut päätellä iän tai sukupuolen perusteella ja mistä en ollut ikinä kertonut kenellekään. Osasi myös kuvata minua ja luonnettani täysin nappiin. Astrologithan eivät ennusta mutta kertovat ajan laadusta ja mitkä asiat ovat ja tulevat olemaan pinnalla. Sain sellaisia neuvoja mitkä auttoivat tulevina, välillä todella raskaina vuosina ja muutenkin lisäsivät ymmärrystä itsestäni Tästä on jo parikymmentä vuotta aikaa mutta näkyy sama astrologi tekevän hommia vieläkin.
Viititkö kertoa astrologin nimen?
Vierailija kirjoitti:
No ei varsinaisesti omalla kohdalla mutta tuttu laihtui korkearasvaisella dietillä, johon kuului olennaisesti uskominen insuliinikeijuun. Hän siis oikeasti laihtui koska söi vähemmän kuin kulutti mutta uskoi sen johtuvan jostain mysteerisestä keinosta säännellä insuliinitasojaan ettei insuliinikeiju lihoita.
Mistä alapeukut, uskooko moni insuliinikeijuun?
Tutkimusten mukaan valtaosa lasten korvatulehduksista paranee ilman antibioottia muutamassa päivässä. Siihen ei siis tarvita sokerijyviäkään, vaan ne paranevat itsekseen.
Jos jokin tuote oikeasti kasvattaa rintoja, siinä on hurjat määrät hormoneja, eikä sellaisen käyttö ole terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Kärsin kamalista vatsaoireista vuosia ja luulin syyn olevan gluteenissa. Kävin epätoivoisena msas -terveysanalyysissa, jonka mukaan suolistoni reagoi maitotuotteisiin. Jätin maitotuotteet huomattavasti vähemmälle ja kas, päivittäinen turvotus ja vatsakivut ovat selvästi vähentyneet. Vieläkään en tiedä uskonko kyseiseen menetelmään, mutta mikäs siinä kun apua löytyy 👍
Minä ole varsin skeptinen kaiken suhteen, mutta tuohon analyysiin on vain pakko uskoa, kun on nähnyt, miten monen läheisen oireet ovat sen myötä helpottanut/kadonnut!
Syylät lähtivät ilmastointiteipillä, eikä ole tulleet takaisin. Mikään apteekin juttu ei auttanut ennen sitä. Lähtivät vielä aika nopeasti.
Ruokasoodalla lähti nilkasta näppylät, jotka olivat jo muuttaneet väriään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun luovuin hormonaalisesta ehkäisystä, hävisivät ajoittaiset näköhäiriöt (migreenityyppistä sahalaitaa ja aaltoilua) sekä raajojen ajoittainen puutuminen "ilman syytä". Molemmat oireet alkoivat vuoden sisällä hormonaalisen ehkäisyn aloittamisesta ja kestivät sen muutaman vuoden, kun e-pillereitä käytin. Olen saanut kuulla olevani foliohattu, kun olen öyhöttänyt e-pillereiden olevan myrkkyä. Voi olla tottakin, ja oireeni ja niiden poismeno sattumaa.
Ilman hormoneja ja e-pillereitä minä olisin jo kuollut. Että sitä myrkkyä minulle kiitos.
pia Koriseva sai e-pillereistä halvauksen.Niitä ei saa määrätä aurallista migreeniä sairastavalle
Auringonhattu-uute. Olen parikin kertaa saanut (tai ainakin kuvittelen saaneeni) sillä pari kertaa alkavan flunssan stopattua kokonaan. Ja koen myös saaneeni siitä apua myös flunssan aikana. En sitten tiedä kuinka humpuukia sen lasketaan olevan, olen lukenut joidenkin lääkäreiden suosittelevan sitä.
Laitoin Motaloyta lava-datsunin tankkiin,moottorin kunto ei parantunut yhtään.