Mikä tekee miehestä seksikkään?
Paljon on ketjuja, joissa luetellaan kaikki mahdolliset deal breakerit. Mutta nyt on positiivisten huomioiden aika! Mikä miehessä saa sinun hormonisi hyrräämään? Onko se ulkonäkö (esim. vahvat kädet), jokin ele (vaikkapa hymy), ominaisuus (älykkyys ehkä?) tai muu "syntisempikin" seikka (rikkaus, pituus, mikäikinä...).
Itsestäni on kiva katsoa, kun mies tekee TÖITÄ! Esimerkiksi rassaa autoa tai rakentaa tai muuta yhtä "amista". Samoin raksavaatteet ja univormut ovat alfaa katsottavaa. Siitä tulee väistämättä mieleen, että mies on ahkera, eikä vain loju sohvalla laiskana ja odota, että nainen passaa. Ja hihat, jotka on käärittynä, kädet valmiina tarttumaan toimeen raksalla ja makkarissa! HUHH!
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
30 cm elin
Kannattaa treenata lantion pohjaa niin pienempikin tuntuu
Vierailija kirjoitti:
Vahvat kulmakarvat ja hiukset (ei kalju), pitkä, isot ja erottuvat lihakset (hauis, olkapäät, selkä, pakarat, reidet, pohkeet), uniformu tai puku, hyvä huumorintaju, matala seksikäs ääni, symmetriset kasvot, valkoiset ja suorat hampaat
Ai sä tykkäät malleista. No niinhän kyllä monet muutkin naiset tykkää.
Minä pidän miehistä, jotka elättävät naisia kyseenalaistamatta.
Silmät, hymy, tietynlainen itsevarmuus. Leveät hartiat, vahvat käsivarret. Nämä ulkoisesti. Pilke silmissä, huumori kohdillaan, leikkimielisyys. Miten suhtautuu toisiin ihmisiin kertoo paljon ihmisestä jo ensi tapaamisella. Keskustelutaito. Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Onneksi olen omani löytänyt jo 10 vuotta sitten❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaa pukeutua, pitää huolta itsestään ja on oma itsensä.
Osaa pukeutua? Useimmat oppivat sen taidon alle kouluikäisinä.
Useimmat aikuiset osaavat myös pitää huolta itsestään eli peseytyä, syödä, liikkua ja nukkua.
Jokainen on oma itsensä. Kukaan ei ole joku toinen.
Ah mikä arjen filosofi. Olet varmaan ihan helvetin raskasta seuraa.
Osalla palstan miehistä on vahva häviäjäasenne. Tässä ketjussa on monta helppoa ilmaista kenelle tahansa soveltuvaa seikkaa, jotka he voisivat omaksua itseään kehittääkseen, kuten vakaa rohkea katsekintakti, hymyily, siisteys, ryhti, arvostava tasaveroinen suhtautuminen naisiin yms ja tulla seksikkäämmiksi. Mutta ei, ei voi tehdä sitä. Sen sijaan he kirjoittavat halveksuvia kommentteja vihjatakseen, että ketjun naiset ovat väärässä ja oikeasti kiinnostuneita vain rahasta. Näköjään ei kannettu vesi kaivossa pysy.
Ei se ole mikään yksittäinen asia vaan kokonaisuus. Kun ikää tulee lisää niin huomaa että maku muuttuu. Nuorena nätit pojat kiinnosti, sittenmmin persoonallisuus, karisma jne. Joku omasta mielestä hottis ei kaverin mielestä ole mitään. Yhteinen nimittäjä kyllä on; pituus, tosimies on ainakin 180cm pitkä, mieluiten 190 tuntumassa. Ääni on merkityksellinen, mitään falsettia jaksa kuunnella, muttei sen tarvitse matalakaan olla. Ja iällä ei ole samaa merkitystä kuin aiemmin, tosin jos ajattelee suhdetta niin sekin merkkaa muttta hottis-keskustelussa ei.
Miehessä "tarkkailen" aina miten hän kohtelee muita ihmisiä. On huvittavaa katsella miestä, joka röyhistelee rintaansa hyvännäköisten naisten läsnäollessa, mutta kohtelee muita ihmisiä kuin saastaa.
Jos mies ymmärtää just mua ja haukkuu muita ja asia todella on niin, eikä vain peliä.
Vierailija kirjoitti:
Raha, hieno auto ja kalliit vaatteet.
Itse en kyllä haluaisi mitään pukupelleä jolle auto on tärkeämpi kuin mikään muu. Raha...no riittää kun omat laskunsa pystyy maksamaan, minua ei tarvitsisi elättää, osaan sen tehdä itsekin. Tärkeämpää on se miten suhtautuu muihin ihmisiin, että on hyvä sydän ja rehellinen mieli.
Fiksu omilla aivoillaan ajatteleva mies on seksikäs. Ei ole mies bimbo!
Vierailija kirjoitti:
Lempeät silmät, älykkyys ja keskustelutaito, itsevarmuus. Pitkä ja sopusuhtaunen mies, miehisillä hartioilla ja käsivarsilla erottuu edukseen. Kädentaidot on tärkeät, miehen pitää olla perinteinen mies ja nimenomaan tekeminen on seksikästä, oli se sitten remonttihommia tai ruoanlaittoa. Mielellään katselen kun miehinen mies ajaa nurmikkoa ilman paitaa.
Tai kun mies hoitaa vauvaa tai lapsia!! Ehdottomasti seksikästä. Tosin toisen omaan en koske, mistään hinnasta.
Myös se on seksikästä, että mies iskee taitavasti ja määrätietoisesti. Ihastuin sellaiseen mieheen, kun hän tavoitteli minua niin itsevarmasti. Muuten hän on kamalan vanha, ruma, tyhmä ja köyhä jne eli ei ole mitään muuta selitystä kuin se pilke silmissä ja itsevarmuus, hymyily ja nauravaisuus ja kiinnostuksen osoittaminen minya kohtaan. Hän sai minut tuntemaan itseni viehättäväksi ja halutuksi ja se taas sai minut näkemään hänet seksikkäänä.
Ikävää että et ymmärtänyt viestiä.