MAMMAT! auttakaa opiskelijatyttöä: Jos lihapakkauksessa lukee viimeinen käyttöPÄIVÄ, voiko sitä käyttää vielä illalla?
Olen juuri muuttanut toiselle paikkakunnalle yksin ja opettelen vasta. Vastatkaa pliis!!!
Kommentit (12)
Voi, mutta pilaantuu heti yöllä kello 12, varo ettei mene minuuttiakaan yli.
Voi varmaan seuraavanakin jos säilytetty oikein. Nenä kertoo kyllä.
Mille paikkakunnalle olet muuttanut? Jos Porvooseen, niin siellä ainakin taitaa olla sellainen käytäntö, että liha alkaa vanhentua klo 21,jos ei sitten laki ole muuttunut. Valitettavasti jotkut bakteerit ovat anarkisteja ja alkavat pilaamaan lihaa milloin niitä itseään huvittaa. En tiedä, onko niitä Porvoossa enemmän kuin muualla Suomessa.
Mitä mahtanet opiskella niin toivottaen vaadi maalaisjärjen käyttöä
Voi käyttää vielä useamman päivän viimeisen käyttöpäivän jälkeen. Niissä on aina pelivaraa ettei valmistaja joudu korvaajaksi. Nenällä ja silmillä huomaa kyllä jos tuote on pilaantunut.
Vihaan ruoan ylenpalttista tuhlaamista turhan päiten.
Oho, onko ikis keksinyt uuden tavan provoilla? 1/5 :D
Ei voi todellakaan käyttää! Erikseen myydään lihat joissa on viimeinen käyttöiltamerkinnät. Tarkkana ensi kerralla! :)
Kiitos vastauksista! Ala on matemaattinen enkä ole kerinnyt tähän astisessa elämässäni juurikaan tekemään muuta kun opiskelemaan ja harrastamaan niin en tiedä mitään ruuanlaitosta kun leireillä saa aina ruuan ja koulussa ja harrastusten jälkeen ravintolassam. Nyt kun opiskelujen ohella on paljon luppoaikaa niin ajattelin harjoitella tekemään jotain. Tiedän että elämäni poikkeaa aika paljon "tavallisesta" mutta energiani on mennyt sellaisten asioiden parissa joissa olen havainnut olevani lahjakas. Olen vasta 17 ja aloitin opinnot matemaattisessa ja se vaati aika paljon työtä. Nyt voin keskittyä kaikkeen "tavalliseen" kun tahti yliopistossa onkin niin rauhallinen :)
Kiitos paljon
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista! Ala on matemaattinen enkä ole kerinnyt tähän astisessa elämässäni juurikaan tekemään muuta kun opiskelemaan ja harrastamaan niin en tiedä mitään ruuanlaitosta kun leireillä saa aina ruuan ja koulussa ja harrastusten jälkeen ravintolassam. Nyt kun opiskelujen ohella on paljon luppoaikaa niin ajattelin harjoitella tekemään jotain. Tiedän että elämäni poikkeaa aika paljon "tavallisesta" mutta energiani on mennyt sellaisten asioiden parissa joissa olen havainnut olevani lahjakas. Olen vasta 17 ja aloitin opinnot matemaattisessa ja se vaati aika paljon työtä. Nyt voin keskittyä kaikkeen "tavalliseen" kun tahti yliopistossa onkin niin rauhallinen :)
Kiitos paljon
Kannattais mennä Martta-seuran kokkauskursseille. Nää arjen asiat ovat sen verran vaikeita sulle, ettet ihan helposti pelkällä matikalla pysty näitä oppimaan. Martoilla on toki verkkokoulutustakin:
Siltä varaöta että joku on oikeesti noin höppänä, niin vastaan että voi käyttää. T: toinen opiskelija