Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen nännit - kiihottaako sively?

Vierailija
24.07.2017 |

Kiihottaako teitä miehiä nännien koskettelu ja sively? Kysyn, koska ainakin minut saa parissa minuutissa märäksi nännejä hyväilemällä ja kevyesti sormien välissä pyörittämällä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sively ja nuoleminen kiihottaa. Ehkä jopa pieni näykkäsykin. Mutta ainakaan mun nännejäni ei kannata alkaa puristelemaan. Se sattuu.

Vierailija
22/50 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiihota yhtään. Ärsyttää vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nännien nuoleminen ja hyväily syljestä kostutetulla sormealla/kiellä "näppäilemällä" tuntuu niin kiihottavalta että kalu on hetkessä pystyssä vaikka ei panettaisikaan.

Tuo on samaa sarjaa kuin että itseään ei voi kutittaa. Jos itse yrittää hyväillä omia nännejään se ei tunnu oikein miltään mutta kun nainen sen tekee niin aaah!.-

Vierailija
24/50 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen(kin) osaa miehelle tehdä parhaiten toinen mies. Sänkisä pusuja rintakehälle ja nänneille... Ooh.

Juurikin näin!

Mikko

Vierailija
25/50 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutittaa vain ja vie seksihalut jos vielä jatkaa.

Vierailija
26/50 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei toimi ollenkaan. Enemmänkin turn off.

Vierailija
27/50 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen variaatio on tuntemuksissa. Itselle nännit on jopa kullia herkemmät. Onanoidessa voin hyvin puolikin tuntia vain hiplata nännejäni. Ovat äärettömän herkät ja kalu seisoo koko ajan. Pari kertaa olen saanut orkut vain nännien käsittelyllä. 

Vierailija
28/50 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan älyttömän herkät nännit. Joko kielen kärjellä tai sormella kutittelemalla mut saa ihan kivikovaksi. Orgasmin hetkellä sillä saa ylimääräistä boostia. Tuntuu, et nänneistä menee joku ihan suora yhteys genitaaleihin. Onneksi naisystäväni tykkää antaa niille huomiota ja päinvastoin. 

Vierailija
29/50 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On herkät joo ja piuha menee suoraan munaskuihin. Sillä tavalla jännästi kuitenkin, että parhaiten toimii kun on vasta kevyesti kiihottunut, esim itseään pikkuisen hieroskellessa. Kun alkaa lähestyä orgasmia, koko huomio menee jotenkin vain kullin ympärille, eikä nänneistä enää irtoa tuntemuksia. Joskus vaimo on niitä liponut kun olen pannessa kumartunut tarjoamaan, mutta aika vähän on lisäbuustia siinä vaiheessa enää tullut kun olen jo ollut laukeamaisillaan.

Mutta himojen herättelyssä, siinä toimii.

Vierailija
30/50 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole nainen kosketellut nännejä, mutta itse kun olen hivellyt ja puristellut nännejä on alakerrassa tuntunut hyvälle

Vierailija
31/50 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni tykkää satuttaa minua. En tykkää ollenkaan, kun se puristaa nännistä kovaa tai puree.

Vierailija
32/50 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa naisen nännien koskettelu,mutta minun nännit ovat vain minun.

Vierailija
33/50 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain niin kutittaa, epäeroottista. Miehellä on paljon vähemmän erogeenisia alueita https://duckduckgo.com/?q=erogenous+zones kuin kaunottarella.

Vierailija
34/50 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fantasiani on päästä "kiusoittelemaan" miehen nännejä 😅 Siis sellaisen suht hyväkroppaisen. Onks se vai ihan nou-nou?

N32

Vierailija
35/50 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kyllä nauttii, käy kuumana kun livon ja näykin. Hankimamme nännin nipistimet ovat myös hyvät niin minulle kun miehelleni.

Vierailija
36/50 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ainoan kerran kun oon kokenu mitään sellaista, oli parikymppisenä reppureissarina Thaimaassa joskus melkein parikyt vuotta sitten. Sain iskettyä baarista itseäni yli 10 vuotta vanhemman naisen matkaoppaaksi (ei-maksullinen). Harrastimme myös seksiä, ja välillä hän nuoli ja imi nännejäni ja samalla kun runkkasi minua kädellään. En ole sen jälkeen kokenut mitään vastaavaa stimulaatiota nänneistä. Osasi muitakin temppuja, juten laittaa jalat yhteen ja taakse ollessaan päällä.

Vierailija
37/50 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottaako teitä miehiä nännien koskettelu ja sively? Kysyn, koska ainakin minut saa parissa minuutissa märäksi nännejä hyväilemällä ja kevyesti sormien välissä pyörittämällä. 

Kiihottaa

Vierailija
38/50 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden ainoan kerran kun oon kokenu mitään sellaista, oli parikymppisenä reppureissarina Thaimaassa joskus melkein parikyt vuotta sitten. Sain iskettyä baarista itseäni yli 10 vuotta vanhemman naisen matkaoppaaksi (ei-maksullinen). Harrastimme myös seksiä, ja välillä hän nuoli ja imi nännejäni ja samalla kun runkkasi minua kädellään. En ole sen jälkeen kokenut mitään vastaavaa stimulaatiota nänneistä. Osasi muitakin temppuja, juten laittaa jalat yhteen ja taakse ollessaan päällä.

Ei seksin silti tarvitse olla mikään akrobatiaesitys :D

Vierailija
39/50 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää koskeko mun nänneihin🤬

Vierailija
40/50 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin todella paljon siitä että saan olla jonkun sylissä joka hoitaa nännejäni. Ne on itselleni kumpikin jopa herkempiä kuin kulli. Siitä saa rauhallisessa hoidossa upean orgasmin ja pitkän nautinnon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi