Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helle jämähtää Suomeen yli viikoksi ja +30 astetta lähestyy!

Vierailija
23.07.2017 |

https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kesan-kuumin-viikko-on-pia…

"On kuumaa ja kosteaa"

Ai että! Nämä sääennusteethan paranevat päivä päivältä! Kaikki reippaasti vain helteistä nauttimaan! Eläköön! Oikea kesä on viimeinkin saapumassa Suomeen!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se joo, kevät oli kylmä, kesän vihreys tuli vasta toukokuun lopulla. Sitten vartosit, että koskahan se lämpö tulisi..juu ei tullut. Niinpä lähtö etelän lämpöön tämän viikon lopulla kahdeksi viikoksi.

Vierailija
22/26 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi, maan keskiosaan luvataan viikonlopuksi lämpöäää! Täällä sopivasti ralliviikkokin menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, ennusteet taas viilenivät rutkasti yhdessä yössä ainakin keski-Suomeen tälle viikkoa. Eilen lupas keskiviikosta lähtien helteitä loppuviikoksi. Nyt vähän päälle 20 ja pilvisempää.

Vierailija
24/26 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

+30 on aivan liian kuuma ja +20 yöllä samoin.

+20-25 on ihanteellinen

Vierailija
25/26 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oijoi, maan keskiosaan luvataan viikonlopuksi lämpöäää! Täällä sopivasti ralliviikkokin menossa.

Mun muistikuvissa rallien aikaan useimmiten on lämmin ja sitten tulee myös muutamia rävköitä ukkoskuuroja(virkoaa ne känniääliöt, joita MM-ralleihin aina tunkee tolkuttomasti , pikkuralleissa heitä ei juurikaan tapaa)

.

Vierailija
26/26 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein ymmärrä miksi tämä kesä on ollut monen mielestä jotenkin poikkeuksellisen huono. Olen ollut helteisillä festareilla, olen käynyt uimassa heinäkuussa niin, että vesi ei edes ollut mahdottoman kylmää, vaan siihen tottui, olen tehnyt monta pyörälenkkiä shortseilla ja t-paidalla, olen istunut samoissa vaatteissa urheilutapahtuman korkeassa katsomossa, olen ottanut aurinkoa moneen kertaan rannalla jne. 

Kaikkia näitä en todellakaan ole voinut tehdä joinakin kesinä, koska on ollut niin kylmää. Mielestäni kesä on ollut ihan kohtalaisen lämmin. Esimerkiksi viime kesänä pyöräilin paljon enemmän takki päällä.