Fuckbuddya etsimässä - voiko koeajaa ekoilla treffeillä?
Tinderissä fiksu, koulutettu, matkusteleva , komea herrasmies, joka ei myöskään etsi vakavaa suhdetta vaan "leikkikaveria". Tavataan rennosti drinkeillä.
Kun en etsi vakavaa kumppania, voinko pyytää luokseni heti?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Tuota lajia seurustelua on tullut kokeiltua.
Mutta en silti tapaisi ensimmäistä kertaa omassa kodissani. Vaikka jutut käy yksiin ja kuva näyttää hyvältä, niin toisessa ihmisessä on myös se koko olemus, toisen ihon tuoksu.
Olen lähtenyt kymmenen minuutin juttelun jälkeen panemaan, homma toimi aikansa tosi hyvin. Mutta sitten on myös näitä, että en vaan kykene olemaan toisen lähellä koska sen haju on vääränlainen. Ei paha, mutta sellainen este että mikään määrä panetusta ei vaan pääse siitä yli.
Ap aikoi tavata drinkeillä ja kutsua sieltä?
Joo, videoi akti ja jaa tänne! Me sitten mammaraadissa päätetään, jatkoon vai ei! #haippirinki
Pitääkö fuckbuddyn kanssa tehdä määritelty sopimus?
Välillä mies kyselee elämästäni ja juttelee kuin kaverille/naisystäväehdokkaalle. En oikein ota motiivista selvää..
Ja tiedän, ettei hän ole minulle selitystä velkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta en silti tapaisi ensimmäistä kertaa omassa kodissani. Vaikka jutut käy yksiin ja kuva näyttää hyvältä, niin toisessa ihmisessä on myös se koko olemus, toisen ihon tuoksu.
Olen lähtenyt kymmenen minuutin juttelun jälkeen panemaan, homma toimi aikansa tosi hyvin. Mutta sitten on myös näitä, että en vaan kykene olemaan toisen lähellä koska sen haju on vääränlainen. Ei paha, mutta sellainen este että mikään määrä panetusta ei vaan pääse siitä yli.
Ap aikoi tavata drinkeillä ja kutsua sieltä?
Näin on ;)
Vierailija kirjoitti:
10min?? Miten uskalsit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10min?? Miten uskalsit?
Valetta!!
Ei täällä kenelläkään mammalla ole buddyja ollutkaan, vaan miehet on monien treffit jälkeen hyväksytetty omilla vanhemmilla ja sitten vasta on voinut antaa. Siitä seurasikin raskaus ja mies oli vangittu!
Montako minuuttia tai montako drinkkiä miehen kanssa tulisi olla ennen aktia?
On tuossa paremmat mahikset kuin satunnaisessa baarikohtaamisessa, jos olette jo viesteilleet ja kiinnostus on säilynyt. Eli lasketaan jo muutamiksi treffeiksi pohjalle. Eli koeajat vaan heti.
Miten nainen voi tehdä aloitteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10min?? Miten uskalsit?
Valetta!!
Ei täällä kenelläkään mammalla ole buddyja ollutkaan, vaan miehet on monien treffit jälkeen hyväksytetty omilla vanhemmilla ja sitten vasta on voinut antaa. Siitä seurasikin raskaus ja mies oli vangittu!
Höpönpöpön. Raskaus kyllä alkoi (ja päättyi synnytykseen) ja Buddy otti ja karkasi maisemista Atlantin taakse. Tässä ketään vangittu.
Kuinka paljon buddysta pitää/tarvitsee tietää??
Muuta kuin "tykkään kun nuolet siitä", "älä koske siihen"??
Vierailija kirjoitti:
Montako minuuttia tai montako drinkkiä miehen kanssa tulisi olla ennen aktia?
Minuutteja mahdollisimman vähän ja drinkkejä niin paljon kuin sulla on varaa tarjota. :D
T:Mies
Vierailija kirjoitti:
Siinä ne tärkeimmät.
Vierailija kirjoitti:
Miten nainen voi tehdä aloitteen?
Lähex paneen?
-okei!
Vierailija kirjoitti:
Minä en tiedä juuri muuta. Hyvin menee.
Voi ehdottaa heti, mut voi myös sopia että nähdään eka vaan livenä julkisella paikalla, että molemmat näkee tuntuisko juttu toimivan. Itse oon tehny näin että ekaks vain käytiin kahvilla kerran, sit vasta alettiin sopia muunlainen tapaaminen. Jotenkin antaa molemmille vähän harkinta-aikaa ja helpomman mahdollisuuden perääntyä jos toisen olemus ei tuntunutkaan sopivalta hommaan..
Niin just, munista kiinni ja sitten päätät, lähdetkö heti yksin kotiin vai kutsutko miehen mukaan. Pienimunaista fuckbuddya ei kannata edes harkita.