Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkein asia mitä siskonne / veljenne on sanonut?

Vaimoke
23.07.2017 |

Sallikaa minun aloittaa (yksi törkeimmistä, näitä on monta!): Olemme siskoni kanssa suht läheisissä väleissä, näemme viikoittain ja puhelimitse yhteyksissä harva se päivä. Ajattelin yllättää onnellisuudella ja pyytää häntä kaasoksemme ennen virallisten kutsukorttien lähettämistä ja kerroin, että olemme menossa naimisiin joulun - kevään tienoilla.

Hän töksäyttää seuraavaa.. "Oletko tosissasi? Kivaan valoon saatat minut kun tiedät, että olen vasta eronnut pitkästä suhteesta enkä haluaisi sukulaisille antaa mitään tilannepäivitystä missä mieheni on".

Miten tuollaiseen pitäisi reagoida? Huh. Kertokaa omia kokemuksianne, jos voisi lohduttautua, että on myös muita ajattelemattomia..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/8 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kilpaillut siskoni kanssa, mutta viime vuosina olen huomannut että hän kyllä kokee kilpailevansa minun kanssani. Minusta törkeintä on, että hän lähettää minulle ruudunkaappauksia keskusteluistaan äitimme ja isämme kanssa. Loukkaannun vanhempieni puolesta, nehän ovat henkilökohtaisia viestejä. Tuskin vanhemmat haluaisivat että ne joutuvat minulle. Sisältö on aina sellaista häntä ylistävää ja kehuvaa "olet kyllä kultainen tyttö!", tai kysellään mitä sisko haluaisi tuliaisiksi tai mihin menisivät yhdessä syömään. Minulla ei ole mitään viestittelysuhdetta vanhempiimme, olen sen verran etääntynyt lapsuudenperheestä, joten vastaavia viestejä en saa. En tiedä pitäisikö vain kysyä joskus, että mitä hän ajaa takaa noilla. Vastaan aina vain hymiöllä että kiva :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutuspäissään veljeni sanoi, että muistutan isäämme. Isä on itsekäs, äkkipikainen ja lapsellinen. Pyysi kyllä anteeksi myöhemmin.

Vierailija
4/8 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kilpaillut siskoni kanssa, mutta viime vuosina olen huomannut että hän kyllä kokee kilpailevansa minun kanssani. Minusta törkeintä on, että hän lähettää minulle ruudunkaappauksia keskusteluistaan äitimme ja isämme kanssa. Loukkaannun vanhempieni puolesta, nehän ovat henkilökohtaisia viestejä. Tuskin vanhemmat haluaisivat että ne joutuvat minulle. Sisältö on aina sellaista häntä ylistävää ja kehuvaa "olet kyllä kultainen tyttö!", tai kysellään mitä sisko haluaisi tuliaisiksi tai mihin menisivät yhdessä syömään. Minulla ei ole mitään viestittelysuhdetta vanhempiimme, olen sen verran etääntynyt lapsuudenperheestä, joten vastaavia viestejä en saa. En tiedä pitäisikö vain kysyä joskus, että mitä hän ajaa takaa noilla. Vastaan aina vain hymiöllä että kiva :)

Mun sisko tekee vähän samaa! Vaihvihkaa aina yrittää päästä näpäyttämään sillä kuinka paljon läheisempi on meidän kolmannen siskon ja tämän perheen kanssa! Vaikea selittää, mutta saattaa mm kertoa yksityisiä keskusteluita minulle, joista tulee ilmi läheiset välit, korostaa kuinka paljon viettävät aikaa yhdessä. Ehkä kurjin juttu oli se, kun pyysin häntä kaasokseni, niin kieltäytyi ja sanoi ettei jaksa sitä vastuuta. Ymmärrän tämän kyllä ja kiva että rehellisesti sanoi, mutta noin puoli vuotta tämän jälkeen lupautui tämän kolmannen siskon kaasoksi. Se harmitti. Ja toinen kurja oli, kun kerroin odottavani ensimmäistä lastani, niin onnitteli, mutta samaan syssyyn kauhisteli että ei olisi minusta uskonut, kun olen niin huono lasten kanssa!

Vierailija
5/8 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin toisesta raskaudestani hänelle niin kommentti oli et "ei vittu". Ja siis hänellä itsellä on kolme lasta ja me ollaan ihan normaalit vanhemmat. Tuo on vaan hänen outo suhtautuminen ihan joka asiaan. Muita on esim kun ostettiin talo niin "et oo tosissas" ym ym. Aina jos jotain uutta hankitaan niin aina negatiivinen suhtautuminen. Nyt en jaksa olla ees missään väleissä enää kun eivät voineet tulla kylään kun mun vanhin lapsi ois kuitenkin leikkinyt kuulemma hänen keskimmäisen kanssa ja hänen esikoinen ois ollu kolmas pyörä. Että niin.

Vierailija
6/8 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiseni kuoli kohtuun lasketun ajan kynnyksellä. Kerroin siskolleni, että jotenkin olin aavistanut, ettei raskaus pääty hyvin. "Sinä taisitkin toivoa, että tässä kävisi näin" oli siskoni kommentti (ammattinsa psykiatrinen sairaanhoitaja).

Äskettäin hän ilmoitti, että elämänsä paras uutinen olisi, jos ilmoittaisin eronneeni miehestäni.

Vierailija
7/8 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on valehdellut sukulaisille, että olen kupannut iäkkäiltä vanhemmiltamme rahaa siskon kanssa. Todellisuudessa emme ole, vaan opiskelleet hyvät ammatit, tehneet töitä ja säästäneet. Veli sen sijaan on aina pannut kaiken rahan menemään saman tien, ryyppää aina vapainaan ja on kehdannut vielä nelikymppisenä loisia vanhemmilla pari vuotta asumassa.

Vierailija
8/8 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esikoiseni kuoli kohtuun lasketun ajan kynnyksellä. Kerroin siskolleni, että jotenkin olin aavistanut, ettei raskaus pääty hyvin. "Sinä taisitkin toivoa, että tässä kävisi näin" oli siskoni kommentti (ammattinsa psykiatrinen sairaanhoitaja).

Äskettäin hän ilmoitti, että elämänsä paras uutinen olisi, jos ilmoittaisin eronneeni miehestäni.

Näissä psykiatrisen puolen ihmisissä on todellä paljon outoja ihmisiä. Miksiköhän ovat hakeutuneet alalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme