Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

30-vuotias mies opiskelijabileissä

Vierailija
23.07.2017 |

Mitä mieltä naiset olette 30-vuotiaasta miesopiskelijasta opiskelijabileissä? Aloitan opiskelun Helsingin yliopistossa ja tarkoitus olisi mennä mukaan myös bileisiin, jotta löytyisi koulukavereita ja tutustuisi vanhempiinkin opiskelijoihin, jotta voisi olla jotain kontakteja työelämään valmistuessa. Tietenkin haluan myös pitää hauskaa. Mietityttää kuitenkin näin sinkkumiehenä, että katsotaanko minua tuolla kieroon, koska valtaosa naisopiskelijoista on varmasti aika nuoria.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kato kieroon ellei sinulla ole kiero. Ne kattoo juuri sinne ja monet on hyvinkin mielissään seurastasi. Siis minulla on omakohtaista kokemusta juuri tuosta tilanteesta. Senkun valkkaamaan, Et taida pitkään pysyä sinkkuna.

Vierailija
2/39 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne kato kieroon ellei sinulla ole kiero. Ne kattoo juuri sinne ja monet on hyvinkin mielissään seurastasi. Siis minulla on omakohtaista kokemusta juuri tuosta tilanteesta. Senkun valkkaamaan, Et taida pitkään pysyä sinkkuna.

Riippuu varmaan aika paljon miehestä. Olen varmaan aikuismaisempi, mutta toisaalta en näe sitä kovinkaan suurena etuna verrattuna vaikkapa 25-vuotiaisiin miehiin, jotka ovat sopivasti vanhempia kuin nuo fuksitytöt, joita varmaan eniten tapaisin siksi, että olen itsekin fuksi.

En minä tosin seuran saamisesta ole varsinaisesti huolissani, vaan enemminkin siitä, että pääsenkö mukaan piireihin ja tunnenko oloani tervetulleeksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan. Eiköhän joukossa ole myös keski-ikäisiä, joihin verrattuna olet nuori.

Vierailija
4/39 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihan alkuun tapaat pääasiassa fukseja mutta eiköhän se muutu. Osakunnissa ja ainejärjestöissä on laajemmalla skaalalla porukkaa, luulisin.

Vierailija
5/39 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika vaikea arvioida, onko joku 24 vai 34. Hyvin sulaudut joukkoon!

Vierailija
6/39 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettuna kanatarhassa =)

Vierailija
7/39 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan katsoo kieroon, kunhan et käyttäydy kuin setämies ja vonkaa niitä nuorempia opiskelijoita. Aina löytyy joku, jonka mielestä vanhempi ei kelpaa kaveriksikaan, mutta tuskin kenestäkään muutenkaan kaikki tykkäävät.

Vierailija
8/39 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet opiskelijoista edes vanhin. Mutta muista ikä on, mitä vanhemmaksi tulemme vain numero. - Niin vanha et ole vielä pitkään aikaan, että voisit esiintyä eduksesi perustelemalla, jonkin asian tyyliin, kyllä minä tiedä koska olen jo näin vanha, Tai näin vanhempana olen varma, että...  

Vierailija
9/39 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika vaikea arvioida, onko joku 24 vai 34. Hyvin sulaudut joukkoon!

Toivotaan. Jossain nuorempien baareissa joku on kyllä tullut juttelemaan minulle siihen sävyyn, että olen vanhempi. Toisaalta jotkut nuoret naisetkin ovat tulleet juttelemaan minulle ja yllättyneet iästäni. 

Vierailija
10/39 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan katsoo kieroon, kunhan et käyttäydy kuin setämies ja vonkaa niitä nuorempia opiskelijoita. Aina löytyy joku, jonka mielestä vanhempi ei kelpaa kaveriksikaan, mutta tuskin kenestäkään muutenkaan kaikki tykkäävät.

Niinhän se on, mutta en haluaisi olla tekemisessä vain vanhempien kanssa ja eristäytyä "pappakerhoon". 

Vierailija
11/39 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen perusteella parikymppiset opiskelijat suhtautuu kolmekymppiseen kummeksuen, siis jos tämä osallistuu bileisiin ynnä muihin eikä ole esim alaa vaihtamassa oleva perheellinen joka käy vain luennoilla. En tiedä sitten onko eroa miesten ja naisten välillä. Tosin en itse jaksa parikymppisten juttuja enkä ole etsimässä seksiä heiltä joten ei haittaa.

Vierailija
12/39 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin että 9/10 vanhemmista opiskelijamiehistä on juutikin näitä hopeakettusetämiehiä, jotka kinuaa ahdistelee nuorempia. Ja lisäksi vielä varattuja. Mutta fukseilla tätä tietämystä ei toki vielä ole niin tuskin joudut paljon kohtaamaan ennakkoluuloja

Vierailija
13/39 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorimmat aloittajista ovat 18-vuotiaita. Onhan sellainen jo aika iso ikäero. Parhaiten pääset varmaan porukkaan mukaan, kun otat suosiolla vähän sellaisen vanhemman kaverin roolin, etkä yritäkään olla samanlainen kuin nuoret. 

Vierailija
14/39 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko näin että 9/10 vanhemmista opiskelijamiehistä on juutikin näitä hopeakettusetämiehiä, jotka kinuaa ahdistelee nuorempia. Ja lisäksi vielä varattuja. Mutta fukseilla tätä tietämystä ei toki vielä ole niin tuskin joudut paljon kohtaamaan ennakkoluuloja

Siis bileissä kävijöistä. Vain luennoilla käyvät ovat asiallisesti.

Vierailija
15/39 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorimmat aloittajista ovat 18-vuotiaita. Onhan sellainen jo aika iso ikäero. Parhaiten pääset varmaan porukkaan mukaan, kun otat suosiolla vähän sellaisen vanhemman kaverin roolin, etkä yritäkään olla samanlainen kuin nuoret. 

Mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Jos sitä, että en ole bileissä bokserit päässä munasillani, niin se onnistuu. 

Vierailija
16/39 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä takia sun sinkkustatuksella ja opiskelukavereiden sukupuolella oli tässä jutussa nyt väliä? Sanoit meneväsi tutustumaan kavereihin ja hankkimaan kontakteja, et tyttöystävää. Onko tässä nyt kuitenkin joku pillun vonkaus mielessä?

Vierailija
17/39 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kolmekymppinen voi olla hopeakettu? Eikö tuo ole enemmän niitä 60+ juttuja? 

Vierailija
18/39 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minkä takia sun sinkkustatuksella ja opiskelukavereiden sukupuolella oli tässä jutussa nyt väliä? Sanoit meneväsi tutustumaan kavereihin ja hankkimaan kontakteja, et tyttöystävää. Onko tässä nyt kuitenkin joku pillun vonkaus mielessä?

Olen menossa opiskelemaan ja siinä ohessa toivottavasti saamaan kontakteja työelämää ajatellen sekä myös kavereita ja naiskontakteja. Eiköhän valtaosalla miehistä ole joskus pillunvonkaus mielessä siinä missä naisillakin munanvonkaus. 

Vierailija
19/39 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä mukaan, siellä on kaiken ikäisiä. Itsekin olen 29 ja käyn välillä opiskelijabileissä. On siellä aina mua vanhempiakin ollut.

Vierailija
20/39 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kolmekymppinen voi olla hopeakettu? Eikö tuo ole enemmän niitä 60+ juttuja? 

Useimpien 18-vuotiaiden silmissä yli 25 on hopeakettu. Noin nuorelle parin vuoden ikäerokin on paljon. Myöhemmin ikäeron merkitys pienenee.