Miksi aina sekoilen humalassa?
Kamala moraalinen krapula tyhmistä tyhmistä jutuista. Miten pääsen eroon tästä häpeän tunteesta?
Kommentit (16)
Otsikkosi sisältää jo vastauksen kysymykseesi.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini tyttöystävä yritti suudella minua humalassa, mutta väistin sen ja toppuuttelin. Kun olivat eronneet, niin sama nainen hieroi penistäni sohvalla, mutta lähdin kotiin.
Aikamoinen amatsoni, jos olisi jaksanut sohvaa käyttää miehuutesi hieromiseen. Vahva nainen, vaikka sohva olisi ollut pienikin. Hänestä voisi tulla hyvä keihäänheittäjä. Vähän kuten Tiina Lillak.
Sekoilet. Miksi, aina ja humalassa ovat turhia imo
Oon normaalisti niin takakireä, että kun humalassa annan itseni sitten päästää irti niin tämä häpeä siitä aina seuraa. -ap
Lopeta juominen, niin ongelma poistuu.
Älä ota niin vakavasti. Ellet tehnyt oikeasti jotain pahaa tai olit väkivaltainen.
Muuten nuo sekoilut unohtuu viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini tyttöystävä yritti suudella minua humalassa, mutta väistin sen ja toppuuttelin. Kun olivat eronneet, niin sama nainen hieroi penistäni sohvalla, mutta lähdin kotiin.
Aikamoinen amatsoni, jos olisi jaksanut sohvaa käyttää miehuutesi hieromiseen. Vahva nainen, vaikka sohva olisi ollut pienikin. Hänestä voisi tulla hyvä keihäänheittäjä. Vähän kuten Tiina Lillak.
Onko Tiina Lillak myös hieronut sohvalla jonkun penistä?
Väärä kysymys. Oikea kuuluu näin: miksi juot jos siitä koituu sinulle ongelmia?
Sulla on alkoholiongelma. Juo vähemmän.
Varmaan alkoholi vaikuttaa joillakin voimakkaammin otsalohkoon, joka vastaa impulssien kontrollista.
Ihmiset jotka haluavat sekoilla kännissä, sekoilevat kännissä. Känni on vain tekosyy että omatunto pysyy puhtaana
Osa ihmisistä vähättelee humalassa sekoilemistaan jopa silloin, jos ovat loukanneet toista ihmistä, ylittäneet rajan jollain tavalla. Vuosikausien ajan, säännöllisesti he kuittaavat kaiken naureskellen: "Heh, tulipahan taas vähän höpistyä kännissä. Täyttä hölynpölyä, unohda kaikki." Ja esim. seuraavana viikonloppuna sama toistuu.
Kyllä taas hävettää viime öinen sekoiluni. Juhannuksen juhliminen lähti lapasesta. Pistin yhdessä baarissa muutamia ruiskaisuja vieressä olevasta käsidesipullosta tyhjään lasiin. Muut seuralaiset näkivät onneksi ja lasi toimitettiin pois. Siitä jatkoi juhlinnat vielä monta tuntia ja loppuilta täysin black out. Jotenkin olin päässyt kotiin ja ainoa hukkaamani tavara oli bleiserini.
Miksi minä en koskaan sekoile humalassa?
Toisen kaverin tyttöystävä yritti antaa minulle käsihoitoa auton takapenkillä, mutta siirsin hänen kätensä pois.
Kaverin sisko olisi halunnut tulla telttaani festareilla, mutta huomasin sen harmittavan kaveriani, joten sanoin, että parempi jos menee omaan telttaansa.