Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina sekoilen humalassa?

Vierailija
23.07.2017 |

Kamala moraalinen krapula tyhmistä tyhmistä jutuista. Miten pääsen eroon tästä häpeän tunteesta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä en koskaan sekoile humalassa?

Kaverini tyttöystävä yritti suudella minua humalassa, mutta väistin sen ja toppuuttelin. Kun olivat eronneet, niin sama nainen hieroi penistäni sohvalla, mutta lähdin kotiin. 

Toisen kaverin tyttöystävä yritti antaa minulle käsihoitoa auton takapenkillä, mutta siirsin hänen kätensä pois. 

Kaverin sisko olisi halunnut tulla telttaani festareilla, mutta huomasin sen harmittavan kaveriani, joten sanoin, että parempi jos menee omaan telttaansa. 

Vierailija
2/16 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkosi sisältää jo vastauksen kysymykseesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini tyttöystävä yritti suudella minua humalassa, mutta väistin sen ja toppuuttelin. Kun olivat eronneet, niin sama nainen hieroi penistäni sohvalla, mutta lähdin kotiin. 

Aikamoinen amatsoni, jos olisi jaksanut sohvaa käyttää miehuutesi hieromiseen. Vahva nainen, vaikka sohva olisi ollut pienikin. Hänestä voisi tulla hyvä keihäänheittäjä. Vähän kuten Tiina Lillak.

Vierailija
4/16 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoilet. Miksi, aina ja humalassa ovat turhia imo

Vierailija
5/16 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Viina ei sovi mulle.

Vierailija
6/16 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon normaalisti niin takakireä, että kun humalassa annan itseni sitten päästää irti niin tämä häpeä siitä aina seuraa. -ap

Vierailija
7/16 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta juominen, niin ongelma poistuu.

Vierailija
8/16 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota niin vakavasti. Ellet tehnyt oikeasti jotain pahaa tai olit väkivaltainen.

Muuten nuo sekoilut unohtuu viikossa.

Vierailija
9/16 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oot kännissä..? 😯😂

Vierailija
10/16 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen amatsoni, jos olisi jaksanut sohvaa käyttää miehuutesi hieromiseen. Vahva nainen, vaikka sohva olisi ollut pienikin. Hänestä voisi tulla hyvä keihäänheittäjä. Vähän kuten Tiina Lillak.

Onko Tiina Lillak myös hieronut sohvalla jonkun penistä?

Vierailija
11/16 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä kysymys. Oikea kuuluu näin: miksi juot jos siitä koituu sinulle ongelmia?

Vierailija
12/16 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on alkoholiongelma. Juo vähemmän.

Vierailija
13/16 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan alkoholi vaikuttaa joillakin voimakkaammin otsalohkoon, joka vastaa impulssien kontrollista.

Vierailija
14/16 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka haluavat sekoilla kännissä, sekoilevat kännissä. Känni on vain tekosyy että omatunto pysyy puhtaana

Vierailija
15/16 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä vähättelee humalassa sekoilemistaan jopa silloin, jos ovat loukanneet toista ihmistä, ylittäneet rajan jollain tavalla. Vuosikausien ajan, säännöllisesti he kuittaavat kaiken naureskellen: "Heh, tulipahan taas vähän höpistyä kännissä. Täyttä hölynpölyä, unohda kaikki." Ja esim. seuraavana viikonloppuna sama toistuu.

Vierailija
16/16 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas hävettää viime öinen sekoiluni. Juhannuksen juhliminen lähti lapasesta. Pistin yhdessä baarissa muutamia ruiskaisuja vieressä olevasta käsidesipullosta tyhjään lasiin. Muut seuralaiset näkivät onneksi ja lasi toimitettiin pois. Siitä jatkoi juhlinnat vielä monta tuntia ja loppuilta täysin black out. Jotenkin olin päässyt kotiin ja ainoa hukkaamani tavara oli bleiserini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi