Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esittelisitkö rintojasi, kroppaasi jos siitä saisi uran/työn

Vierailija
23.07.2017 |

Itse sanoin, en koskaan.
Nyt teen niin Instassa ja saan elää omavaraisena mökillä järven rannalla.
Aivan eri elämää kuin kuvien perusteella voisi luulla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No linkkaa nyt ihmeessä se instasi.

Vierailija
2/7 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oisin sanonut en, nyt sanon en tiedä. Ehkä, jos todella olis mussa potentiaalia. Tietty se mietityttäisi, mitä mun lapsi ja tutut sanoisi työstä. Tai jos oman identiteetin saisi jotenkin salattua.

Oon tällä hetkellä niin vittuuntunut työnantajaani, työoloihin ja paskaan palkkaan. Fyysinen ja henkinen terveys on romuna, mutta sairaseläkkeelle en pääse. Enkä jaksa kouluttautua uuteen ammattiin. Hyvä kun jaksan käydä töissä edes jotenkin. Työtunteja oon vähentänyt omasta pyynnöstäni tasolle, jolla pystyn vielä jotenkin kitkutteleen. Eläkekertymä kyllä huolettaa. Mihinkään muuhun ei ole energiaa, enkä oikein kotiakaan jaksa hoitaa kunnolla, enkä itseäni. Tiskejä kun vähän laitan, alkaa polttaa selästä niin, että on pakko istua alas hetkeksi ja venytellä. Imuroidessa ja siivotessa en meinaa jaksaa kökkiä, kyykkiä ja siirrellä huonekaluja, nostella ja pidellä sohvatyynyjä ja imuroida niitä samalla... Pakko istua välillä alas, kun meinaa jalat mennä alta.

Unelma olisi tällä hetkellä joku työ, josta saisi tarpeeksi hyvin rahaa mahdollisimman vähällä työpanoksella siis ja voisi tehdä sitä voinnin mukaan. Isoin unelma on lottovoitto ja voisin sit vaikka tehdä vapaaehtoistöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sen tyylin ihminen

Vierailija
4/7 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen lompakkoloinen tekee tavallaan näin. Ja kuten tiedetään paksu lompakko houkuttelee naisia kuin hunaja kärpäsiä.

Vierailija
5/7 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse asiassa toisinaan tykkään nykyisestä työstäni, niin miksi esittelisin oikeita tai kuviteltuja avujani kellekään muulle kuin omalle miehelleni? Ja se toinen, ehkä vähän oleellisempi: miksi kukaan olisi kiinnostunut mun pyllyn tai tissien tilasta.... en usko että ketään kiinnostaisi, netti on tänä päivänä täynnä tissipareja ilman mun panostustani.

Vierailija
6/7 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu nää manboobsit ketään kiinnostavan,kovasti yritin,nauroivat vaan

Vierailija
7/7 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti. Mutta eipä taida pläski viiskymppinen elättää sillä itseänsä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi