Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ehkä vähän liian koukussa

Vierailija
23.07.2017 |

Okei eli aina on ollut poikia ja sittemmin miehiä ympärillä. Eli se ei ole mikään jännä uusi juttu. Taidan olla kuitenkin vähän liian koukussa siihen. Olen aina olevinani niin parisuhdeihminen, mutta käytökseni ei ole ihan sen mukaista. Haluaisin olla enemmän parisuhdeihminen. Nyt olen sinkku.

Kerronpa VIIME AIKOJEN tapahtumista: Muutama kuukausi sitten erosin, olin hetken ihan yksin, ei yhtään mitään miesjuttuja. Sitten tapasin livenä yhden, joka kiinnostui heti. Päädyimme melkein sänkyyn, mutta laitoin stopin koska yhtäkkiä hän olikin epävarma siitä mitä minusta haluaa. Yritti tämän episodin jälkeen vielä kiertoteitse jatkaa, mutta minulle oli kova kolaus tuo hyväksikäyttö tai mitä ikinä olikaan. Mies oli kyllä kohtelias ja kiltti senkin jälkeen. Miksi vaivauduin juttelemaan hänelle? En tiedä, en halua vihoitella kaikille, koska jokin osa minusta ymmärtää, ettei kaikki ole aina sitä miltä näyttää...
Noin vuosi sitten olin yhteydessä erään eksäni kanssa hänen aloitteestaan. Puhuimme halki vanhat loukkaukset, joita jouduin kantamaan sisälläni ja väkisin unohtamaan, koska asiat menivät jo miten menivät silloin vuosia sitten. Uudessa kohtaamisessa riitaannuimme yhtäkkiä ja välimme viilenivät. Myönnän että itkin. Tuntui todella pahalta tulla tuosta noin vain hylätyksi, koska siitä minulla on aivan tarpeeksi kokemusta miesten kanssa.

Hetki sitten samainen eksä otti taas yhteyttä ja pyysi anteeksi. Kysyin mistä viimekertainen johtui, ja hän kertoi pelänneensä että tykästyy minuun uudestaan. Tunnen hänet (eksän, tietenkin) ja tiedän ettei tuo ole mitään selittelyä. Ei hänen tarvitse selitellä minulle yhtään mitään, emme ole seurustelleet emmekä tavanneet ikuisuuteen.
Hän oli silloin varattu, tästä hetkestä en tiedä. Nyt tuo eksä flirttailee minulle taas ja olen aivan sekaisin että mitä ihmettä taas.

Ennen eksäepisodia nettimies oli yhtäkkiä torjunut minut paikassa x ja soitteli sitten myöhemmin perääni. En vastannut. Tästä kaikesta (livemies, nettimies yms.) on ERITTÄIN lyhyt aika, eli tilanteet muuttuvat jatkuvasti. Eikä erostakaan ole pitkä aika.

Tuo eksän tunnustus tuli kyllä todella puskista. Luulin tosissani hänen vain muuttuneen kusipääksi, ja totuus olikin sitten jotain aivan muuta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut

Vierailija
2/7 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajunnut

Ensin on livemies, sitten ei olekaan enää. Sitten on nettimies eikä yhtäkkiä olekaan. Myöhemmin hän soittelee perään. Sitten ilmestyy eksä jo toisen kerran ja saan selville, ettei hän olekaan muuttunut kusipääksi vaan alkoi tykästymään minuun uudestaan ja otti etäisyyttä. Kaikki tämä ihan muutamien viikkojen aikana. Vähän menee pää pyörälle että mitä nyt taas.

AP

Vierailija
4/7 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ero poikaystävästä muutama kuukausi sitten.

AP

Vierailija
5/7 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan hyvä hetki keskittyä muihin elämän osa-alueisiin kuin miehiin ja mahdollisiin / menneisiin parisuhteisiin. Ei kannata pyöritellä päässään yksinomaan miesjuttuja.

Vierailija
6/7 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmaan hyvä hetki keskittyä muihin elämän osa-alueisiin kuin miehiin ja mahdollisiin / menneisiin parisuhteisiin. Ei kannata pyöritellä päässään yksinomaan miesjuttuja.

Ei miehet ole kaikki kaikessa, mutta jos koko ajan on jotain yllättävää, niin siihen jää koukkuun. Ikinä ei tiedä kuka ottaa seuraavalsi yhteyttä ja miksi.

AP

Vierailija
7/7 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi siis.