Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Viikonlopun Viisaat Syysystävät***

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on krapulainen olo, vaikka eilen oli autolla liikkeellä.

Ihmiskokeen tulos. Keittiö oli siivottu, kun tulin illalla kotiin:)

Hulluille päiville ei tarvi lähteä jonottamaan NY:n lentoja, kun niitä ei ole tarjolla:) En muuten löytänyt muutakaan sellaista, että täytyis päästä jonain tiettynä päivänä kattomaan. Outoa, mutta ihan hyvä varmaan. Varmasti käyn siellä, mutta eipä tarvi etsiä mitään tiettyä.

Sataa, sataa ropisee... ja koira pitäis käyttää ulkona. Menoksi siis...

T: Ynis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja LUMISTA sellaista. Miten voi koko ajan sataa lunta taivaan täydeltä? No, mulla menee kyllä päivä kuorojutuissa, että samapa se.

Ynis. Onnea ihmiskokeen onnistumisesta! Meillä on turha ees yrittää. Silloin on pieni mahdollisuus, jos on pyytäny jotain, mutta muuten ei. Mies oli varannu tälle päivälle mikrohampurilaiset, kun hänen pitäis laittaa ruoka ja olla lasten kanssa. Varmaan tosi vaativaa, kun hyvällä tuurilla pienemmät nukkuu suuren osan ajasta. No, mulle ainaki on varassa muuta ajattelemista.

Kun vain saisin kropan pelaamaan. Kun välillä ei mikään asento tunnu hyvältä, ainakaan pitemmän päälle. Tai istua kyllä pystyy, mutta liikkuminen sitten... Ja eilen tuli mätettyä suklaata niin, ettei sitte tahtonu saada nukuttua. Tosin Pekallaki oli jotain vaivaa. Hampaita ainaki tulee, mutta tuntu masussakin vaivaavan.

Mutta nyt kyllä yritän ottaa itteäni niskasta kiinni herkkujen suhteen. Kun kerran kremppoja on muutenkin, niin ei niitä kyllä ite kannata lisää hankkia.

Laittakaahan luettavaa.

T@hti

Vierailija
4/45 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PiLelle inanaa omaa aikaa !! :) Kuulostaa mahtavalta. Mulla on ehkä sitten anti-A-luokan viikonloppu. Kun sataa täysillä, on yh-päivä ja mies polttareissa koko päivän ja yön ja huomenna krapulainen. Jotta plääh.

Taidetaan lähteä käymään Sellossa typyn kanssa, jos siellä ei näin heti aamusta ois koko pk-seutu sadepäivää viettämässä?

Menox.

Vierailija
5/45 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva nukkui yönsä kahdella syötöllä:)

Esikoinen sitävastoin alkoi oksentamaan yhden pintaan, onneksi ilmeisesti johtuen kuumeesta (pienestä on revittävä tänään ilot irti).

Saldona huonosti nukkuttu yö, kiukkuinen äiti ja esikoinen (tänään hänen piti päästä koulukaverin synttäreille, ekoille sellaisille koulun alkamisen aikana(:

Ulkona sataa vettä, pääkallokeli ja illaksi sovittu kaveripariskunnan viesailukin piti perua.

Pikavastaus kyselyihin: Haarukat kaapeissa miten sattuu, huithapeli kun olen luoteeltani:)

Tiedän miehen pahimmat kipukohteet, taidan itse olla ollut muutamasaa valitettavasti mukana. Itselläni yksi sellainen, liittyen perheeseeni, loput sellaisia arkipäiväsiä, pieniä mm. esikoisen puolesta suren usein (kuten tänään).

Nyt täytyy mennä mies uhkaa antaa tytölle korviketta jos ei maitobaari aukea ja HETI....

Jaksamisia itse kullekkin meistä,

Maisa ja muut

Vierailija
6/45 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti kovasti omasta ajastasi, Pile! Ihanalta tosiaan kuulostaa tuollainen A-luokan oma-aika viikonloppu (*minäkin haaveilen sellaisesta*).

Ja Tealle voimia kovasti taas yh-viikonloppuun. Toivottavasti keksitte mukavaa tekemistä tytön kanssa kun ulkoilukin on aika heikkoa tällä säällä.

Maisan esikoiselle paranemista!

Ja mukavia synttärijuhlia edelleen Ynikselle!

Mekin taidamme tänään suunnata kauppakeskuksiin. Ensin ajattelimme lähteä vaan ihan tuohon lähistölle Selloon mutta sitten mies keksi että emme ole vielä nähneet uutta Jumboa. Joten teemme piiitkän retken ja lähdemmekin siis Jumboon :) Miehen äidille pitäisi löytää jokin lahja 60-v. kunniaksi.

Onneksi tyttö nukkui tänään lähes ysiin joten jaksaa olla nyt melko pitkään hereillä. Mutta kai tästä silti pitää pian lähteä liikkeelle ...

Huomenna ajelemmekin miehen vanhemmille juhlistamaan niitä 60-v. synttäreitä.

Alli

Vierailija
7/45 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jaksaa miehen aivoitusten perässä :) Ei aina helppoa, tiedän.

Alli (jonka mies taas väittää että mun aivoitusten perässä on mahdotonta pysyä mukana koska tulkitsen joskus jo pelkästä ilmeestä - eikä miesparka ole edes ehtinyt sanoa mitään)

Vierailija
8/45 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pile: Nautinnollista omaa aikaa :-)

Hilu: Kurjaa, että tauti teki teillekin tulojaan. Toivottavasti on jo kääntynyt parempaan suuntaan. Erityisen kurjaa, että jouduit muuttamaan omia suunnitelmiasi :-/

Alli: Löytörikasta lahjanhankintaa. Jos lähtee jotain tiettyä metsästämään, niin tuntuu usein, ettei löydy mitään.

Me lähdetään parin tunnin kuluttua hakemaan mies lentokentältä. Meillä onkin ollut aika rauhallista eloa tää viikko Typyn kanssa. Vain yksi kamala kiukuttelupäivä ja vaikka olen joka yö nukkunut ei-niin-hyvin, niin olo ei ole kuitenkaan ollut ihan raato.

Eilen Typyn kummitäti kävi iltakylässä ja meillä kaikilla oli oikein mukava ilta.

Sunnuntaina tavataan sitten kummit Ruotsista, sillä ovat täällä käymässä häissä.

Mitenkäs Jatun synttärit sujuivat?

Jaahanz, neiti repii vaippaa pois. Hätiin.

Keilin

Vierailija
9/45 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies retale lähti yöksi taas eräilemään. Enä kyllä tajua mikä pakko juuri nyt lähteä kun ilma on aivan järkyttävä eikä teltassa nukkuminen voi olla tänään kivaa. Toisekseen Kepali on edelleen kipeä ja tekee kulmahampeja.

Positiiviselta puolelta: Sain hankittua ap kauniin juhlamekon tulevii häihin, joissa kaasoilen. Vaaleamurrettu vihreä, suoraan franskasta. Ehodoton löytö miedän lähikaupan yhteydessä. Aivan pieni ranskalaisen maahantuojan varasto, jossa kaikki juhlamekot 50-70e. Olisin voinut ostaa useammankin. Aika prameahan tuo oli, mutta kerrankos sitä.

Muuten meidän elämään kuuluu vain pipuilua, äidin opiskeluja sekä häiden ja polttareiden suunnittelua. Olen tyytyväinen itseeni polttaririntamalla: luvassa manikyyriä, jalkahoitoa, kirologia, itämaista tanssia, saunaa, moottoripyörää, patsaantekoa ja stan-upia. Ja mikä parasta, useat hommelit suhteilla eli ei tule ihan tajutonta pottia. Olenkin mietiskellyt, että miksi miesten (stereotypia?) polttareissa on kaikkea överiä aina. Meidän tutut ukot ei käytä suhteita. PIstää tajuttomat rahan extremejuttuihin ja lopulta ei jää aikaa ihanaa yhdessäoloon. Tietenkin kuvaan kuulluu myös älyttömät pleksit. Ugh.

Minäkin katsoi kaiholla hullujen päivien lentoja. Olisi niin ihanaa!!! Taitaa kuitenkin jäädä haaveeksi. Ehkä jku äkkilähtö kesällä...

mites Ankkiksen työrintamalla? Minulle ei ole vielä mitään plakkarissa, kun pätevät virasiirtoa hakevat menivät tietty edelle. Onneksi kyseinen rehtori sanoi, että olisi ilmanmuuta muuten ottanut minua ja oli sanonut parille rehtoritutulleen hyvää sanaa meitsistä. et jos jotain positiivista etsii.

Nyt palaan tutkimuksen maailmaan. Olen muuten nyt oikeasti miettinyt, että tutkijan työ voisi oikeasti olla tosi mielenkiintoista, mutta ihmiset ei löydä perille kun (ainakin meidän laitoksella) gradunohjaus on olematonta ja tutkimuskurssit aivan sitä itseään. llmankos ne gradut eivät ikinä valmistu kun suorituspaineet on kovat ja joutuu yksin niiden kanssa kamppailemaan. Nimim. Ahdistunut yksintyöskentelijä

hk

ps. Lähetin lempo sulle opintokaverikysymyksen spostiin ;)

Vierailija
10/45 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikareissu Selloon, käytiin vain kirjakaupoissa. Yritin löytää jotain " pottakirjaa" muttei ollut. Ehkä me luetaan sitten ihan tavallisia kirjoja potalla ollessa. On mielessä alkaa taas harjoitella sitä puuhaa, kun maha kumminkin toimii kuin kello aina lounaan jälkeen. Äitini oli tässä pari pvää Vennaa hoitamassa ja kannusti tähän.

Ensi viikonlopuksi on suunnitelmissa kivaa ohjelmaa: heti la-aamuna on sekä mulla että miehellä 1h hieronnat varattuna tästä ihan läheltä. Sitten vanhempani tulevat hoitamaan Vennaa ja me päästään miehen kanssa ihan kahden olemaan ilta (leffaan ja syömään) ja yö ja vielä hotelliaamiaiselle sunnuntaina. Pidämme siis miniloman Hgissä, eka kerta kun Venna on yöhoidossa! Onhan tuo iltaunille laitettu hoitajien toimesta monta kertaa, mutta koko yötä ei oo vielä ollut hoidossa.

Lauantain kruunaisi syysmammatapaaminen, yritän järkkäillä aikataulut niin että pääsen tulemaan. :)

Kasvatusoppaista oli puhetta. Itse oon jknv liitä lukenut, ajoittain ahdistunut ja ajoittain valaistunut. Itselleni hankalin kommentti noissa opuksissa on ollut " vauvan tarpeiden ylityydyttäminen" , ts. ei saisi vaikkapa syöttää ennenkuin vauva selkeästi ilmaisee nälkäänsä, koska sitten vauva ei opi ilmaisemaan olojaan ja tarpeitaan. Vaikeus tässä oli se, että Venna oli vauvana sellainen, että yleensä vain vähän ähisi kun nälkä iski, ei huutanut. Siitäpä sitten kehittelin itselleni stressiä, että ylityydytän tässä lapseni tarpeita... No, nyt jo hymyilyttää tuo. Mutta varmasti kirjoista etsin tukea jatkossa uhmien ja murrosikien suossa.

Keli sen kun jatkuu mahtavana... Typy kävi jo vesilätäkössä kahlaamassa kun tultiin sieltä Sellosta. Puistokaveri oli sitkeästi lähtenyt ulkoilemaan, oli pakko käydä heitä siinä moikkaamassa vaikka oltiinkin kauppavaatteissa. Tuloksena typyn läpimärät farkut mutta kuivat sukkahousut. Yllättävän hyvin pitävät nuo Gore-tex-saappaat vettä!

Tällaisia mietteitä tänne. Mitäköhän iltapäiväksi keksitään? Mies just soitti polttareista, olivat hypänneet benjihyppyä sillalta. Tohkeissaan oli. Hyvää tekee miehelle päästä vähän tuulettumaan (taas), on tullut työhommissa vastoinkäymisiä ja niistä ollut vähän siipi maassa. Just tuollaista äijämeininkiä tarvitsee hoidoksi!

- tea -

Vierailija
11/45 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsuli, samaan aikaan kirjoiteltiin.

Ihan totta, miehet monesti käyttää käsittämättömiä summia polttareihin. Veljeni on tuota valittanut, kaveripiirissä muutama joilla ei oo ihan pikkurahan puutetta ja ennätys on ollut 1000¿/hlö kuluja! Jättipä veljeni moiset väliin. Mies eilen kertoi, että heidän porukassa on sovittu, että 50¿ on maksimi noissa yhteisissä kuluissa, baariin menee sitten kullakin mitä menee.

Mutta äijämeininkiä tosiaan kannustan - en sitä räkäkänniä vaan tuota yhdessä uhoamista ja adrenaliiniryöppyjä. Riippuu toki miehestä. Oma luolamieheni on onnellisimmillaan, kun tulee kunnon hikitreenien jälkeen kotiin perheen luo. Treeneissä potkitaan, punnerretaan ja painitaan :D

Vierailija
12/45 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tea: Käyköhän meidän luolamiehet samanlaisissa treeneissä?:D Mies käy myös potkimassa, painimassa ym. ja voi sitä tohkeutta kun kotiin tullaan:) No tykkään kyllä itsekin päästellä höyryjä potkien ja lyöden, mutta ihan sallituissa olosuhteissa.

Huono omis tässä iskee lukiessa, mies on ensi viikonloppuna menossa äijäiltaa viettämään ja minä en ole kyllä ollut kovin kannustava....täytyy muuttaa asennetta, viimeksi ollut jossain tuolla tavalla kesällä 2003....Hmph, en minäkään kyllä missään ole ollut, taidetaan olla vähän toivottomia perheihmisiä:D

Pile: Nauti, aivan ihanaa viettää omaa aikaa kotona! Olet sen ansainnut:)

Minoon tarponut äitiyden hankalinta laitaa tämän viikon, mutta tänään taitaa jo helpottaa. Huh! Motti paran elämä meni sekaisin joko rokotuksesta, riisikokeilusta tai jostain käsittämättömmästä tunne-elämän ongelmasta......Äitiydessään vahvempi voisinkohan olla taas tämän jälkeen?

Oikeastaan tulin vain kertomaan että mullekin voi olla kateellinen: D

Minä saan loistavaa naisseuraa: sellaisen hurmaavan syysneidin, syysneidin pienen söpön pikkusysterin ja näiden neitien hirmu kivan äidin:) Miehet tehkööt töitään kaikessa rauhassa.

Aavis ja Motti

Vierailija
13/45 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbosta palattu, lahja ostettu ja tyttö nukkuu.

Mies lähti kauppaan :) On vähän levottoman oloinen koska treenit ovat peruttu tänään eikä pääse minnekään irroittelemaan hikeään - luulen, että se häipyy pian palattuaan kuntosalille. Ja saa mennäkin. Liikkuminen on sille kyllä elinehto - itsensä fyysinen rääkkääminen, hien lennättäminen, jne siihen liittyvä. Samaan mieslajikkeeseen kuulunee kuin Tean ja Aaviksen puoliskotkin.

Naispolttarit taitavat enimmäkseen juuri olla hemmottelua ystävien kesken, miehet taasen nauttivat tuosta fyysisemmästä tekemisestä. Huomattu on myös täällä, ystäväpiirissämme. Kun viimeksi olin kaasona, teimme morsiammelle vanhanajan kunnon morsiussaunan (hiukan nykyaikaistettuna tosin - koska esim. vihdan heittäminen saunan katolle ei onnistunut tilaussaunassa :) ). Hän sai saunassa myös ihanaa hemmottelua, hierontaa ja manikyyrin. Samaan aikaan ko. sulhanen kavereineen taisi laskea koskea jossain päin maata. Muistan myös kuinka tohkeissaan mun mieheni tästä oli.

Voi hitto - tuo tyttö on aivan mahdoton! Ei meinaa taas nukkua päiväuniaan ollenkaan. Loppuilta on sitten taas väsynyttä kitinää ..

En ala!!

Alli

Vierailija
14/45 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vain toivottaa kivaa päivää Aavikselle ja Lilalle ja lapsille :)

Minäkin, muuten, saatan nähdä pääsiäisenä tämän ihanan vauvan - ja äitinsä, tietenkin. Odotan jo tapaamista :)

Alli

Vierailija
15/45 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäntä on pilkkimäs ja sen jälkeen lähtee mökille juhlimaan työkavereiden kans... me poitsun kans himassa laiskotellaan ja nautitaan kun saadaan olla kaksin... isäntä saapuu huomenna sit jossain vaiheessa huonossa kunnossa kotia...

Vierailija
16/45 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pikaisena täällä, kun täytyisi lukea nyt ja kun illalla taas tupa täynnä (kokonainen perhe meillä vknlpmajoituksessa).

Hip-su: Vähänkö olet ihana ystävä noiden polttarien ja häiden suhteen. Olet tainnut laittaa enemmän kuin itsesi ja sydämesi likoon. Ystäväsi on hyvin onnekas, ymmärtääköhän hän sitä... Kepsulle pienelle poloiselle nyt joutuin mukavampi oloinen. Sp:n suhteen mietintämyssy päässä, palaan siihen vielä. Hurjasti tzemiä opintojen rutistamiseen! Minullakin jatko kiinnostaa, vaikka tutkimusmualiman lieveilmiöt ei. Onni oli myötä, kun aivan Tosi Kultaisen ohjaajan kanssa tein yhteistyötä. Mies puolestaan taisi oman g:nsä kanssa pari kertaa saada mitäänsanomatonta palautetta. Onnea myös työnhakuun, Hipsuli. Täällä sama rumba. Salaisuus: menen ensi viikolla haastatteluun, en-opetus-alalle, ja fiilis on innostuksen ja pelon sekainen - unelmapaikka itselle, mutta liian vaativa pienen lapsen äidille (pääsemisen todennäköisyys on tosin melko pieni, tämä on niitä " kaikki hakevat" -paikkoja).

Marionette: Pönksy ei myöskään ole vielä puistoilija. Lähipuistoa ei ole aidattu, ja hän karkaa koko ajan autotielle. Puistoilemme vain harvoin. Ulkoilu on vaunuilua ja tepastelua käsi kädessä. En ole ottanut asiasta mitään paineita, kun en ole edes hoksannut ajatella, että pitäisi jo osata puistossa leikkiä. Pönksy on muutenkin enemmän ympäristöntutkija kuin leikkijä. Keinussa viihtyy puoli minuuttia, mutta lähikatujen kaivoja, katukivetyksiä, portaita, rapakoita ynnä muita jaksaisi tutkia loputtomiin. Sympatiat, Marionette, myös tuohon hoito-ongelmaan. Meillä on suunnilleen samanlainen tilanne, eli yhteiset menot enemmän kuin kortilla.

Jotain muutakin piti, mutta pätkii taas, mitä...

Ankkis, ei Pönksy ole yhtään tavallista nuhaisempi.

Alli (tämä piti kirjoittaa jo kauan sitten), joo, asutaan tässä ostarin kulmilla. Eikun siis yhdentoista minuutin päässä (junalla).

PiLelle ihanaa viikonloppua!

Olettekos muut tehneet aprillipiloja? Mä aprillasin koko lähisukua kutsumalla heidät tekstiviestitse kolmen päivän mittaisiin valmistujaisjuhliin, jotka siis kolme päivää sen vuoksi, koska kolme juhlijaa (minä, mies ja mun pikkuveli). Ohjelmaa lupasin karaokeyöstä purjehtimiseen ja Linnanmäestä juhlajumalanpalvelukseen. Ja oli niitäkin, jotka eivät heti ymmärtäneet, että viesti oli aprillipila...:D

Vierailija
17/45 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen lauantaimoi.

Mulla on pieni hetki omaa aikaa kun mies lähti pojan kanssa Prismaan. Siispä puran tuntoja tänne pikana.

Haamu-rintamalla ei mitään uutta, paitsi että hormoonit kyllä heittelee ja kunnolla. Sain aamulla sellasen raivarin -ja ihan tyhjästä, että oksat pois, sai mies kuulla kunniansa.... Sitten mökötettiin puoli päivää ja mä rupesin suutuspäissäni maalaamaan ovenkarmia, no tulipahan sekin rästityö tehdyksi. Nyt oon jo leppynyt, ja riita tai kiukku sovittu, mutta itsekin oikeen ihmettelen tuota purkausta. Kai se on kun on niin kauan toivonut ja odottanut raskautumista ja sitten stressi laukeaa, tai oikeastaan tuplaantuu kun nyt en tiedä varmaksi ja vielä on huoli että onko kaikki hyvin kun maha on ollut kipeänä.... Ja mies ei mun mielestä tarpeeksi huomioinut mua... Aamulla testaan uudestaan, niin saadaan varmuus tähän juttuun ja mielikin voisi rauhoittua. Ajatukset kietämättä on olleet koko ajan enemmän ja vähemmän tässä oman navan ympärillä... ;)

Tuota miesten polttarijuttua minäkin olen usein kavereiden kanssa miettinyt, että mikä ihme siinä on että pitää pistää niin kamalasti rahaa siihen ja tehdä jotain tooosi extremeä tai sitten juoda niin perhanasti viinaa. Meillä on tyttökaveriporukassa ollut tosi kivoja polttreita suht. pienellä rahalla, on saatu kuohariaamiaisista, oltu mm. ratsastamassa ja hierontaa ja saunailtaa ja vielä baarikierrostakin tai muuta vastaavaa. Ja pääasiassa on mukava yhdessäolo, ei toisten nolaus tai kilpailu. No, on noilla miehilläkin nyt vanhemmiten hiukan tavat parantuneet, ei niilläkään onneksi enää samanlaista menoa ole kun joskus 10 vuotta sitten....

PIhalla on tosi märkää, jak! Tekisi mieli mennä lenkille mutta kun jalat siellä kastuu....

Nyt tarttee mennä laittaan pojalle ruoka valmiiks kun kohta tulee nälkäiset miehet kaupasta. Palaan aamulla....

äk

Vierailija
18/45 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkään ei paljoa puistoilla, mutta ehtiihän sitä vielä. POika tykkäkeinusta mutta ei paljon muissa vempaimissa viihdy. Muutenkin kitisee ulkona paljon, kävelee mieluummin ja vetää itse pulkkaa....

äk

Vierailija
19/45 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on saamentunneilla ja makaroonilaatikko kohta valmiina (kyllä vain, keittiön kello oli pysähtynyt ja syömmekin tänään vasta lähempänä seitsemää...).

Ei mitään uutta auringon alla. Minä teen töitä, töitä vain ja mies nautiskelee kotona olosta ;) Viikonloppuni onkin pyhitetty pyykin pesemiselle ja muulle tärkeälle. Antsa on edelleen isin poika. Iltamaito täytyy kuitenkin edelleen juoda äidin sylissä :)

Sisareni taitaa porskutella oikein mukavasti pienen poikansa kanssa. Äitini hyysää häntä edelleen, tarjoaa enemmän kaikkitietävää viisautta kuin todellista henkistä tukea (näin luulen, ei perustu todelliseen tietoon).

Töihin taas -ajatuksissa- palatakseni: yhtä aikaa riehuvat vatsatauti- sekä flunssaepidemiat yrittävät saada minut järjiltäni.... Kuusi työntekijää eilen yhtä aikaa sairaslomalla (tekee hieman yli kymmenen prosenttia, kun listoilla kaiken kaikkiaan on 65 ihmistä).

Olen lukenut pinon joka päivä, mutten epäempaattisena (vai huonomuistisena) muista enää yhtään mitään. Ajatuksissani olette kuitenkin. Jaksamista kaikille ja mukavaa viikkistä!!!

♥Saamuska

Vierailija
20/45 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään asiaa ei oo mutta kunhan nostan pinoa ku just meinas karata kakkos-sivulle!!!

kerppu