Mieheni ei halua suuseksiä :(
Harmittaa, kun tässä menee vuosien aikana hankitut taidot hukkaan. Rakastan antaa suuseksiä miehelle. Ennen nykyistä miestäni minulla on ollut muutama suhde, ja kaikki kumppanit olivat haltioissaan suuhoidoistani. Se oikeasti paransi itsetuntoani hurjasti! Innostuin seksistä, kun huomasin miten toinen on taivaissa :D tämä nykyinen mieheni ei sitten suuseksistä välitä. Se kuulemma sattuu? Ainakin laukeaminen ei kuulosta nautinnolliselta vaan valittaa kun menee alakroppa tunnottomaksi. Jos imen häntä, kinuaa vaan panoa. Meidän seksi menee nykyään aina näin: suutelu, hieroo sormin minulle orgasmin, pano lähetyssaarnaajassa ja loppu. Aina. Vittu.
Kommentit (10)
sä teet suuseksin väärin just tälle miehelle. Monen sellaisen naisen ongelma jota onkehuttu suuseksitaidoistaan. Luulevat että kaikki meihet tykkäävät samasta. ;Mutta ei hätää! kerron kohta miten voit parantaa taitojasi!
Mun mies sanoi jo etukäteen että hän ei niin paljon välitä suuseksistä, koska seyleensä vain sattuu. Pyysin häntä näyttämään miten hän tyydyttää itseään. Siitä saa käsityksen paineesta, ja siitä miten hän käsittelee herkintä aluetta, eli terskaa.
Tein sitten samalla tavalla kädeläni kun näin hänen tekevän, ja se oli hyvä. Sovelsin samaa suuseksiin. Eli siis miehen terska on niin herkkä, ja monellakin miehellä esinahan taaksevetämisen kanssa pitää olla hyvin tarkkana! Oma mieheni ei halua että esinahkaa vedetään taakse paljoakaan, vaan että sitä liuutetaan herkän osan päällä. Kyllä kehuu mieheni minut maasta taivaisiin, ja kaikki muutkin kiehet ovat kehuneet, mutta kikka ei ole se että on titävinään mistä kaikki miehet tykkää, vvaan siinä että opiskelee jokaisen miehen erikseen.
En minäkään pidä siitä. Mutta on paljon muuta mistä pidän, ja näyttäisin kyllä sinulle mistä ja miten paljon nauttisin sinusta ja sinun kanssa. Lähetyssaarnaajaan ei jumitettaisi.
Ehkä voisit kysyä ja kokeilla muutakin miehesi kanssa, löytää asioita mistä hän pitää, paitsi tuo missionääri.
Ei kaikki miehet tykkää samanlaisesta suuseksistä.
Minunkin exät kehuneet suihinottoa, mutta nykyinen ei tykännyt ollenkaan.
Aluksi jätin kokonaan koko touhun, pikkuhiljaa olen kokeillut erilaisia tekniikoita ja nykyään mieheni suorastaan vaatii suihinottoa.
Eihän me naisetkaan olla samanlaisia suuseksin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
sä teet suuseksin väärin just tälle miehelle. Monen sellaisen naisen ongelma jota onkehuttu suuseksitaidoistaan. Luulevat että kaikki meihet tykkäävät samasta. ;Mutta ei hätää! kerron kohta miten voit parantaa taitojasi!
Mun mies sanoi jo etukäteen että hän ei niin paljon välitä suuseksistä, koska seyleensä vain sattuu. Pyysin häntä näyttämään miten hän tyydyttää itseään. Siitä saa käsityksen paineesta, ja siitä miten hän käsittelee herkintä aluetta, eli terskaa.
Tein sitten samalla tavalla kädeläni kun näin hänen tekevän, ja se oli hyvä. Sovelsin samaa suuseksiin. Eli siis miehen terska on niin herkkä, ja monellakin miehellä esinahan taaksevetämisen kanssa pitää olla hyvin tarkkana! Oma mieheni ei halua että esinahkaa vedetään taakse paljoakaan, vaan että sitä liuutetaan herkän osan päällä. Kyllä kehuu mieheni minut maasta taivaisiin, ja kaikki muutkin kiehet ovat kehuneet, mutta kikka ei ole se että on titävinään mistä kaikki miehet tykkää, vvaan siinä että opiskelee jokaisen miehen erikseen.
Tämä oli hieno viesti ja ap:n kannattaa lukea ajatuksella.
Silti meitäkin löytyy joita suihinotto nyt ei vaan sytytä pääkopan sisällä. 13 naista on tehnyt parhaansa, puolet niistä luullen, ettei kukaan vaan ole tehnyt sitä "oikein" vielä. Mutta kun se nyt ei vaan sytytä. Ei se normi-suuseksin vastaanotto ole kaikkien juttu. Kyse ei siis vaan ole että mielummin annan kuin vastaanotan, vaan mielummin annan ja olen vastaanottamatta, kuin molempia. Ellei nyt sitten mennä extreme-puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki miehet tykkää samanlaisesta suuseksistä.
Minunkin exät kehuneet suihinottoa, mutta nykyinen ei tykännyt ollenkaan.
Aluksi jätin kokonaan koko touhun, pikkuhiljaa olen kokeillut erilaisia tekniikoita ja nykyään mieheni suorastaan vaatii suihinottoa.Eihän me naisetkaan olla samanlaisia suuseksin suhteen.
Täsmälleen näin ajattelin minäkin. Lähtökohtana siis se, että me emme ole samanlaisia. Et voi olettaa, että pystyisit vaikka juttelemaan uuden miehen kanssa samoin kuin edellisen tai että hän tykkäisi samasta ruoasta kuin edellinen vain sen takia että miehet yleensä tykkäävät siitä.
Tutustu uuteen mieheen kunnolla kaikin tavoin, älä kiirehdi, älä vertaile. Ihan turha sinunkaan on verrata miehen seksitaitoja entisiin jos et ole hänelle kertonut mitä haluaisit. Jos siis tyydyt nyt sormiin ja lähäriin ja et avaa suutasi kertoaksesi että haluat muutakin, niin oma vika. En oikein usko, että teidän parisuhde on muutenkaan kovin kummoinen jos ette pysty puhumaan.
No et sinä siinä kovin hyvä voi olla, jos se kerran sattuu.
En ole koskaa ymmärtänyt suuseksiä,se tuntuu lähinnä pitkästyttävältä oli sitten minkälainen taituri tahansa.
Aina vaan odottaa että koska se loppuu että päästään tosi toimiin.
M54
Tämä kumppani ei ole aiemmat suhteesi. Sinun pitää opetella uusi tapa niin kauan kun löytyy selllainen josta tämä mies pitää.
ps. ei se mies yksin sitä seksiä harrasta...
Sitten sinun pitää vaihtaa miestä jos itsetuntosi on kiinni suuseksistä :D
Mitä lisäarvoa suihinotto sitten toisi tiedän suhteeseen? Suutelu, hieroo sormin minulle orgasmin, pano lähetyssaarnaajassa ja loppu. Mihin väliin se sitten sijottuisi? Ei kai suuseksin pois jättäminen listalta sulje pois muita asentoja, nuolemista, jne...Tosiaan ei se mies siellä sängyssä yksin ole.
Ei myöskään vaimoni. Mitäs jos auttaisimme toisiamme tämän ongelman suhteen?