Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko läppäri teleportaatiolaitteena, jos sen kytkee digitaalivaakaan?

Vierailija
22.07.2017 |

Voiko sen avulla sitten siirtyillä kylppärin ja jääkaapin väliä siten, ettei ovia tarvitse aukoa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos onnistut läppärilläsi hakkeroimaan vaakaa niin, että se osoittaa painoksesi 0 kg, niin käytännössä et ole ainakaan paikalla.

Vierailija
2/7 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarvitsee plutoniumia energianlähteeksi. Mutta periaatteessa muuten pitäisi toimia noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kokeilemaan ensin vaikka lemmikillä tai lapsella, ettei käy niin että jäät jumiin jääkaappiin etkä pääse palaamaan. Takaisinportaatio ei välttämättä onnistu jos dimensiosi muuttuvat kesken matkan.

Vierailija
4/7 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä unohda kytkeä vaakaa voimavirtatöpseliin, koska eihän läppärin akku mitään jaksa siirrellä, varsinkaan jos siellä jääkaapilla tulee vierailtua usein.

Vierailija
5/7 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii mutta se vaatii tehoa 1.21 gigawattia joten tarvitset siihen toimivan miniydinvoimalan.

Vierailija
6/7 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, jos saat tuon toimimaan, voisitko tulla rakentamaan minulle laitteen joka siirtäisi minut suoraa lidlin paistopisteelle? Löytyy vaaka ja läppäri, laitan ydinvoimalan ostoslistalle.

Vierailija
7/7 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, jos saat tuon toimimaan, voisitko tulla rakentamaan minulle laitteen joka siirtäisi minut suoraa lidlin paistopisteelle? Löytyy vaaka ja läppäri, laitan ydinvoimalan ostoslistalle.

Minä haluaisin laitteen joka siirtää minut toimistosta kotiin. Pomo näkisi, että menen työhuoneeseen ja pim! olisin takaisin kotisohvalla :D