Toimiiko läppäri teleportaatiolaitteena, jos sen kytkee digitaalivaakaan?
Voiko sen avulla sitten siirtyillä kylppärin ja jääkaapin väliä siten, ettei ovia tarvitse aukoa?
Kommentit (7)
Se tarvitsee plutoniumia energianlähteeksi. Mutta periaatteessa muuten pitäisi toimia noin.
Suosittelen kokeilemaan ensin vaikka lemmikillä tai lapsella, ettei käy niin että jäät jumiin jääkaappiin etkä pääse palaamaan. Takaisinportaatio ei välttämättä onnistu jos dimensiosi muuttuvat kesken matkan.
Älä unohda kytkeä vaakaa voimavirtatöpseliin, koska eihän läppärin akku mitään jaksa siirrellä, varsinkaan jos siellä jääkaapilla tulee vierailtua usein.
Toimii mutta se vaatii tehoa 1.21 gigawattia joten tarvitset siihen toimivan miniydinvoimalan.
Hmm, jos saat tuon toimimaan, voisitko tulla rakentamaan minulle laitteen joka siirtäisi minut suoraa lidlin paistopisteelle? Löytyy vaaka ja läppäri, laitan ydinvoimalan ostoslistalle.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, jos saat tuon toimimaan, voisitko tulla rakentamaan minulle laitteen joka siirtäisi minut suoraa lidlin paistopisteelle? Löytyy vaaka ja läppäri, laitan ydinvoimalan ostoslistalle.
Minä haluaisin laitteen joka siirtää minut toimistosta kotiin. Pomo näkisi, että menen työhuoneeseen ja pim! olisin takaisin kotisohvalla :D
Jos onnistut läppärilläsi hakkeroimaan vaakaa niin, että se osoittaa painoksesi 0 kg, niin käytännössä et ole ainakaan paikalla.