Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttää nää nykypäivän "tapailusuhteet"

Vierailija
22.07.2017 |

Ennen ei tälläisiä ollut..nykyään se tuntuu olevan miehille lupa harrastaa seksiä usean naisen kanssa..Me VAAN tapaillaan ja en vielä osaa sanoa..helppoa,kun ei virallisesti seurustella niin voi TAPAILLA/SEKSTAILLA muitakin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei ollut, fuckbudeja on ollut aina

Vierailija
2/18 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin miehille lupa? Eikö tämä koske sekä naisia ja miehiä ihan samalla tavalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvi harrastaa seksiä miehen kanssa ennenku ootte sopineet seurustelusta

Vierailija
4/18 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo oli kuules samanlaista silloinkin kun minä olin nuori.

Vierailija
5/18 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin olit nuori?

Vierailija
6/18 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen (sinä) sen luvan antaa.

Ei tässä mitään kovin suurta muutosta ole tapahtunut viime vuosina, ainakaan jos vertaa siihen, kun E-pilleri tuli markkinoille. Et varmaan ole niin vanha, että muistat sen ajan.  

Vierailija
7/18 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki tekee ainakin mitä huvittaa.

Vierailija
8/18 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin olit nuori?

15-20 vuotta sitten.

Vierailija
9/18 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se muuttunut, Ruotsissa, aitojen ruotsalaisten naimisiinmeno ja parisuhteen perustaminen on romahtanut, tutkimusten mukaan, kukaan aito Tuhkolmalainen ei halua enää perustaa normaalia ikuista parisuhdetta, vaan eletään sinkkuna koko elämä, mutta deittaillen. 

Vierailija
10/18 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on niin tarkkaa tuon sanamuodon kanssa. Sovitaan jotakin, mikä minun mielestäni tarkoittaa sitä, että nyt ollaan kimpassa ja oletusarvoisesti intiimisti vain toistemme kanssa, mutta vähän ajan päästä mies sanoo, että mutta siis eihän me virallisesti seurustella! Koko ajan pidetään jotakin takaporttia auki. Silloin kun minä jonkun kanssa alan jollekin, niin hän on sillä hetkellä ainoa. Ei yksi seitsemästä vaihtoehdosta.

Vierailija
11/18 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat sanat t. N60

Vierailija
12/18 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos jonkun kanssa aletaan olemaan vakavammin niin ei sitten olla toisten kanssa. Ei edes alussa. Jos ollaan niin erohan siitä tulee. On kaksi eri asiaa parisuhde tai sinkkudeittailu. Sitä harrastetaan että saadaan seksiä.

Vierailija
13/18 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitoutuisin yhteen naiseen kun tinderin kaltaisista pillubuffeteista saa uuden hoidon joka viikolle.. 🤔

M26

Vierailija
14/18 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitoutuisin yhteen naiseen kun tinderin kaltaisista pillubuffeteista saa uuden hoidon joka viikolle.. 🤔

M26

Miksi metsästäisin tinderin kaltaisesta pillubuffetista uutta hoitoa joka viikolle, kun voin sitoutua yhteen naiseen? 

Vierailija
15/18 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26

Miksi metsästäisin tinderin kaltaisesta pillubuffetista uutta hoitoa joka viikolle, kun voin sitoutua yhteen naiseen? 

Vaihtelu virkistää.

Vierailija
16/18 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja eräällä miehellä oli "tapailusuhde", joka oli käytännössä kuin seurustelua. Ei tapailtu sinä aikana muita, mutta ei ollut vielä varmaa tuleeko varsinaista suhdetta, joten siksi se oli tapailua.

Vierailija
17/18 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko yrittää vain sitä halutuinta kymmenesosaa miehistä? Haluaisin vakiintua, mutta eipä naiset kiinnostu.

Vierailija
18/18 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret eivät pääkaupunkiseudullakaan ainakaan yliopisto-opiskelijoiden piirissä halunneetvenää monesti sitoutua esim 20 v sittenkään alle 30 v, he elivät jo silloin pitkittynyttä nuoruutta. Siinä 30 v kieppeillä tulee vakiintumisaalto nykyäänkin. Itse biletin nelikymppiseksi asti eli pidempään kuin keskimäärin. Sitten kun tapasin miehen, joka oli niin mielettömän hyvä, että tiesin, ettei parempaa voi olla yksinkertaisesti missään olemassa, niin aloin seurystella vakavasti. Tuo sitoutuminen yhteen kumppaniin tapahtui niin, että kysyin mieheltä, että ollaanko me nyt vain toistemme kanssa vai voinko vielä tapailla muita miehiä. Hän kannatti yksiavioisuutta ja toki molemmille samat säännöt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme