Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakointini esteenä suhteelle

Vierailija
22.07.2017 |

Mies sanoo että olen nätti ja fiksu ja ihana.. Mutta tupakan takia ei voisi ikinä esitellä suvulleen. Heidän suvussaan kukaan nainen ei polta. Ei myöskään hänen ystävien naisystävät. Poltan noin 4-5kpl päivässä. Tupakka on minulle tärkeä, niin hölmöltä kuin se kuulostaakin.

Pitäisikö yrittää lopettaa silti??

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti lopetat, joko tupakoinnin tai suhteen.

Vierailija
2/13 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet juntti.Kukaan mies ei kehtaa esitellä tupakoivaa junttia suvullensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies.  Tupakoinnin lisäksi tulee muita juttuja, josta sinun pitäisi luopua, että kelpaisit.

Vierailija
4/13 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on moni entinen naisystävä sanonut, että lopettaminen on suhteen ehto, vaikkei koskaan ollutkaan. Itse sitten lopetin muutama vuosi sitten.

Vierailija
5/13 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkö sitte polttaa??

Vierailija
6/13 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka on minulle ehdoton ei. Se haju on yhtä kamala kuin p*ska. Ja sellaista pitäisi suudella?! Kellastuneet hampaat ja sormet sekä limainen yskä siihen päälle vielä. Niin ja rahanmeno.

Vierailija
7/13 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voisi seurustella tupakoijan kanssa.

Tarkka nenä, joten tupakoijat haisevat ja hyvin todennäköisesti maistuvat kuvottavilta. 

Vierailija
8/13 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5 tupakkaa per päivä,no onpa hirveä synti,pikkasen eri asia jos polttaisi sen askin päivässä

Vierailija
9/13 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun poltat noin vähän, niin kannattaisi jo muutenkin lopettaa vielä kun se on melko helppoa.

Itse olen naimisissa tupakoijan kanssa, ja monta riitaa ollaan tupakoinnista väännetty (Lue; minä olen huutanut miehelle pää punaisena). Nyt mies on onneksi sentään siirtynyt kotioloissa sähkötupakkaan. Paljon parempi se kuin tupakka, vaikka haisee ne sähkötupakan aromiaineetkin inhottavalle.

Vierailija
10/13 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun poltat noin vähän, niin kannattaisi jo muutenkin lopettaa vielä kun se on melko helppoa.

Itse olen naimisissa tupakoijan kanssa, ja monta riitaa ollaan tupakoinnista väännetty (Lue; minä olen huutanut miehelle pää punaisena). Nyt mies on onneksi sentään siirtynyt kotioloissa sähkötupakkaan. Paljon parempi se kuin tupakka, vaikka haisee ne sähkötupakan aromiaineetkin inhottavalle.

Ja sähkötupakkako olisi terveydelle haitatonta??

Vierailija
11/13 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on seksisuhde ja vietetään aikaa paljon yhdessä. Voin hyvin olla vierailut ilman tupakkaa, mutta en halua salailla. Poltan lähinnä aamuisin ja iltaisin. Teen luovaa työtä, ja tupakasta on tullut tapa pitää taukoa tai ajatella.. Tiedän kyllä riskit, ne eivät silti saa lopettamaan.

Ap

Vierailija
12/13 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristäjille keppiä kirjoitti:

Minulle on moni entinen naisystävä sanonut, että lopettaminen on suhteen ehto, vaikkei koskaan ollutkaan. Itse sitten lopetin muutama vuosi sitten.

Minäkin olen noin sanonut, mutta tiedän ettei se painostamalla tuosta vain lopu ja annan aikaa.

En kuitenkaan loppuelämää katselisi tupakoivaa miestä. En halua esimerkiksi altistaa mahdollisia lapsia sille, enkä kyllä itseänikään oikeastaan.

13/13 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tupakoiva nainen nyt ensinnäkin älytön turnoff, se on junttia ja haisee pahalle.

Tukavoivasta naisesta harvemmin välittyy kovin fiksu vaikutelma vaan enemmänkin tulee mieleen vähemmän koulutettu työjuhta.