Kuvittele että miehesi jättää sinut toisen naisen takia. Kun näet ensi kertaa tuon naisen, kumpi näistä vaihtoehdoista on pahempi?
A) uusi nainen on ihan älyttömän upea ilmestys
B) ihan kauhea rumilus
?
Kommentit (21)
A vaihotehto aiheuttaisi kateuden pistoksen. B tarkottaisi että suhteessamme on tietämättäni ollut iso vika. En osaa sanoa kumpi pahempi.
B olisi pahempi. Jos olisi vaihtoehto A, niin tietäisin miehellä ainakin olevan hyvä maku.
B totta kai. Vaikka nainen olisi luonteeltaan joku ihana, niin silti. Yhtä hyvinhän se kaunotarkin voisi olla luonteeltaan ihana ja kaikki vielä ihailisivat häntä exäni naisena.
Olisin toki miehen puolesta pettynyt jos nainen olisi rumilus, mutta ajattelisin että ehkä hänessä on sitten paljon muuta. Tai sitten olisin vain hyvilläni että pääsin miehestä eroon ja naisen ulkonäkö olisi ihan samantekevä.
Ei tarvitse kuvitella, nainen oli kuin minun ja anopin risteytys.
En oikeastaan järkytynyt, ehkä hän lopulta löysi äidin, joka anoppi ei koskaan ollut ollut ja joka minä kieltäydyn hänelle olemasta.
A.
B vaihtoehtona kertoisi siitä, että kiukkuaa vain jostakin.
Vierailija kirjoitti:
B
Mä sain kuulla koko 1. avioliittoni miten mieheni ihaili ruotsalaistyyppisiä pitkiä, hoikkia, isorintaisia blondeja. Itse olin siro, hoikka, 164cm pitkä ja punertavahiuksinen.
Ero oli mun päätös mutta kyllä silti sieppasi kun miehen uusi puoliso onkin mua lyhyempi, tukavampi, tumma ja vielä vanhempi! Ihan turhaan olin kuunnellut sitä kuolaamista 14v! Ei niinkään sen naisen olemus mua haitannut vaan se että mun itsetuntoani oli turhaan tallottu niin monta vuotta.
Mikset mennyt lyömään sitä miestä?
Vierailija kirjoitti:
A.
B vaihtoehtona kertoisi siitä, että kiukkuaa vain jostakin.
Ai että mahdollista ei ole, että mies pitää luonnettasi ja persoonaasi sinuun paremmin tutustuttuaan paskana?
Vierailija kirjoitti:
B
Mä sain kuulla koko 1. avioliittoni miten mieheni ihaili ruotsalaistyyppisiä pitkiä, hoikkia, isorintaisia blondeja. Itse olin siro, hoikka, 164cm pitkä ja punertavahiuksinen.
Ero oli mun päätös mutta kyllä silti sieppasi kun miehen uusi puoliso onkin mua lyhyempi, tukavampi, tumma ja vielä vanhempi! Ihan turhaan olin kuunnellut sitä kuolaamista 14v! Ei niinkään sen naisen olemus mua haitannut vaan se että mun itsetuntoani oli turhaan tallottu niin monta vuotta.
Joo, tuo itsetunnon tallominen. Mun exä sanoi, että haluaa täydellisen, ihmeellisen naisen, jos vielä parisuhteeseen alkaa. Nyt on itseään (ja etenkin mua) vanhemman, omenavartaloisen naisen kanssa, jolla on "räväkkä" punamusta wt-tukka ja käyttäytyminen samaa tyyliä. Ja mä tunsin pahaa mieltä, kun en ollut se "ihmeellinen nainen".
Kumpikaan ei olisi huono. Mies on riippuvaista sorttia ja vaihtamalla olisi varmaan sovinnollisin tapa hänelle lähteä, ei tuo tyhjän päälle halua, unohtaisi kiusata minua. Parisuhde tässä on potkaissut tyhjää jo ajat sitten.
A olisi pahempi. Tietäisin ainakin, että "rumiluksen" valitsemalla minua ei jätettäis pelkkien ulkonäköseikkojen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
A vaihotehto aiheuttaisi kateuden pistoksen. B tarkottaisi että suhteessamme on tietämättäni ollut iso vika. En osaa sanoa kumpi pahempi.
Eiköhän molemmat vaihtoehdot tarkottaisi että suhteessanne olisi ollut iso vika.
Vierailija kirjoitti:
A olisi pahempi. Tietäisin ainakin, että "rumiluksen" valitsemalla minua ei jätettäis pelkkien ulkonäköseikkojen perusteella.
Haluat siis olla mieluummin kaunis, kuin huono rakastamaan. Jos saa rakkautta toiselta, jonka alunperinkin halusi, kukaan ei jätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis olla mieluummin kaunis, kuin huono rakastamaan. Jos saa rakkautta toiselta, jonka alunperinkin halusi, kukaan ei jätä.
Siis hyvä rakastamaan
B, koska se tarkoittaa, että nainen on minua ihanampi luonteeltaan ja että ongelmat oli enemmän henkisellä puolella, enkä minä edes tajunnut sitä.
Jos A, on helppo syyttää miestä pinnalliseksi ja tavallaan kuitata koko paska miehen itsekkyydellä ja pinnallisuudella. Joo, kauniskin nainen voi olla ihana jne. mutta itselleen tämän voisi selitellä niin, että mies nyt vaan oli kauniimman perässä.
B olisi pahempi, koska kyse ei ollut ulkonäöstä vaan kaikesta muusta.
Vierailija kirjoitti:
B, koska se tarkoittaa, että nainen on minua ihanampi luonteeltaan ja että ongelmat oli enemmän henkisellä puolella, enkä minä edes tajunnut sitä.
Jos A, on helppo syyttää miestä pinnalliseksi ja tavallaan kuitata koko paska miehen itsekkyydellä ja pinnallisuudella. Joo, kauniskin nainen voi olla ihana jne. mutta itselleen tämän voisi selitellä niin, että mies nyt vaan oli kauniimman perässä.
B olisi pahempi, koska kyse ei ollut ulkonäöstä vaan kaikesta muusta.
Kyllähän sinut voidaan jättää kauniimmaan naisen takia siksikin, että se kauniimpi nainen on sinua ihanampi henkisesti eli kyse ei ole välttämättä vain ulkonäöstä. Lisäksi kaikki onnittelee miestä, joka sai sinua kauniimman.
Aviomieheni jätti minut aika hirveän rumiluksen takia. Itse olen edelleen miesten mielestä erittäin kaunis ja mukavaa seuraa. Treffeille pyytäjiä riittää. Ex mies jostain syystä hyvin katkera ja ilkeä minua kohtaan enkä tiedä miksi. Meillä kaksi melko pientä lasta ja toinen näistä (tyttö) on täydellinen kopioni, erittäin söötti ja saa huomiota välillä ihan vierailta ihmisiltäkin. Minä käyttäydyn ex miestä kohtaan aina hyvin ystävällisesti ja olen iloinen ja positiivinen oma itseni. Sekin häntä ärsyttää ja myös se että minulla menee edelleen ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B
Joo, tuo itsetunnon tallominen. Mun exä sanoi, että haluaa täydellisen, ihmeellisen naisen, jos vielä parisuhteeseen alkaa. Nyt on itseään (ja etenkin mua) vanhemman, omenavartaloisen naisen kanssa, jolla on "räväkkä" punamusta wt-tukka ja käyttäytyminen samaa tyyliä. Ja mä tunsin pahaa mieltä, kun en ollut se "ihmeellinen nainen".
Tuon unohdin - exän nyxä on 5v vanhempi vielä.
No ei se mitään, mulla on 5v nuorempi, menestyvämpi ja sydämellisempi mies ollut jo yli 20v:) Win win
Kumpikaan vaihtoehto ei ole huono. Kauniin naisen saamista voisi pitää osoituksena miehen tasokkuudesta, joten en itsekään ole ollut tasoton, kun hän on ollut minunkin mieheni. Ruma nainen taas todistaisi, että mies on oikeasti rakastunut, löytänyt sielunkumppanin eli että mies ei välitä ulkoisista asioista (ellei nainen sitten ole rikas).
Parasta tilanteessa olisi kummassakin tapauksessa, että mies olisi kerrankin pystynyt tekemään valinnan, ja tekemään sen avoimesti. Eikä elä kaksoiselämää haluten saada molemmat naiset.
B