Tiukka kasvatus pilaa lapset
En voi käsittää miten te vapaaehtoisesti haluatte vapaaehtoisesti pilata lapsenne elämän kurilla. Minun lapseni ovat kaikki ihan kunnon kansalaisia eivätkä ole koskaan tarvineet sääntöjä tai rajoituksia.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kuritta kasvaa...
Älä saarnaa minulle kasvatuksesta !
ApNiin ja sun pointti on? 😂
vähän epäilyttää tuo miten täyspäisiä lapsistasi tulee kun et pysty ottamaan vastaan samaa kritiikkiä mitä toisille jaat.Ei sinun tapasi ole muita parempi, itseään kun nostaa toisten yläpuolelle niin huono siinä käy.
Itsehän väität metodiesi olevan parempia kuin minun. Että älä yhtään yritä provoilla, suomi24 on sitä varten.
Ap
Sinä teit aloituksen. Älä nyt sekoa. Mitään en ole väittänyt vaan sinä.
Hämmentävää tuo sinun paremmuuden todistelu. Ratsastat lapsesi koulutuksellakin? Luonteesta saattaa olla todella raunioitunut ja ylikiltti. Kuulostaa pahalta kun nautit ystäväsi lapsen kurjasti menneestä elämästä.
Mutta sulla on joku oikeus olla muille ilkeä?
Ja korostan tässä sinun puolestasi tulevaa toisten arvostelua. Se on rumaa ja huonoa käytöstä. Ehkä väärin kasvatettu? 😂
äidinkielen lehtori kirjoitti:
Joo ap on kyllä kasvatuksen maisterri.
Oletko käynyt porvoon yliopiston vai mistä tällaiset älynlahjat olet perinyt? Olet oikea äidinkielen maisteri!
Kyllä meillä vapaaus on vain hyvä. Lapset itte kokeilee ja epäonnistuu ja oppii! Oikein toimivaaa!