Orphan Black-sarjan seuraajat, keskustelua
Aluksi tämä sarja vaikutti minuun todella syvästi. Tuli mietittyä kaikkea sellaista kuin että kuinka äkkiä sitä tunnistaisi jos joku täysin omalta läheiseltä näyttävä tulisikin elämään sen oman läheisen tilalle. Kuinka paljon kaikkea outoutta toiselta kestäisikään luullen hänen olevan silti se rakas oma läheinen, kun hän vaan näyttää samalta? Entä jos joku ihan vieras ihminen astuisikin minun saappaisiini elämään minuna? Kuinkahan äkkiä läheiseni huomaisivat ja minkälaisissa tilanteissa hän joutuisi ongelmiin? Minkähänlaisen joku vieras tekisi elämästäni jos pääsisi elämään minuna? Kaikkea tällaista tuli mietittyä.
Nykyään ollessani sarjan katselussa jo pitkällä neloskaudessa, minua on alkanut hirveästi vaan kyllästyttämään ja ärsyttämään se naispääosan naama. Tuntuu, että puolet sarjan hahmoista ovat niitä hänen kloonejaan. Lahjakas näyttelijä on kyllä kyseessä, koska hänen on pitänyt vääntäytyä niin moneksi erilaiseksi hahmoksi. En tiedä, saanko edes katsottua loppuun koko sarjaa tämän takia. Olen niin kyllästynyt katsomaan sitä naamaa. :D
Mitä mietteitä muilla sarjan katsojilla on?
Kommentit (5)
Sen suomalaiskloonin ääntäminen oli niin väärää :D joka tapauksessa, hyvä sarja, mutta 1.kausi oli paras. Suuri loppuhuipennus, koko neoluution keskus ja ydin, on mun mielestä aika surkea. Kolmoskaudella oli liikaa tappamista, mulla tuli jo huono olo. Esimerkki sarjasta, joka vaan venytettiin liian pitkälle.
Kuitenkin, pidän tosi tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Neloskaudella meinasin lopettaa, nyt vitoskausi imaisi taas mukaansa. Harmi vaan, että suosikkikloonini tuntuu kadonneen sarjasta nyt kokonaan.
Mukava kuulla, että parempaa voisi olettaa olevan luvassa. Jotenkin tämä neloskausi on todella pitkäveteinen. Ehkä vain puran tätä sarjan juoneen kyllästymistä ärsyyntymällä päänäyttelijän ulkonäöstä. Breaking Badin jouduin myös jättämään kesken usean kauden jälkeen, kun ärsyynnyin lopullisesti päänäyttelijän hahmon v:mäisyyteen. Olisihan se kiva jaksaa katsoa loppuun, jottei jäisi vaivaamaan.
ap
Otat olen juuri neloskauden alussa. Olen myös miettinyt sitä että aivan loistava on kyllä päänäyttelijän näyttelijäntyö tässä sarjassa, sillä niin monta erilaista hahmoa hän on onnistunut näyttelemään. Ja siis hyvin, jokainen klooni on hyvin omanlaisensa ja nopeasti jo liikkeestä tunnistaa kuka on milloinkin kyseessä.
Monta tuotantokautta tätä on yhteensä?
Neloskaudella meinasin lopettaa, nyt vitoskausi imaisi taas mukaansa. Harmi vaan, että suosikkikloonini tuntuu kadonneen sarjasta nyt kokonaan.