Kun kaveri valittaa kaikesta
Kaverini kävi kylässä ja kas kummaa,moni asia oli huonosti: Uusi huonekalu haisi uudelta, tarjoiluissani oli vikaa (laittoi tästä viestin jälkeenpäin) näyttivät silti maistuvan ja maljakossa oleva kukkanikin oli häntä vastaan.
Hänellä on kuulemma aistiyliherkkyys joten joka kerta on jokin huonosti. Vaikuttaa ortorektikolta ja sitten on minun syy jos hän syö jotain väärää mitä pöydälläni sattuu olemaan, kuten vaikka pähkinöitä kulhossa. Joka paketista lukee sisältöselostuksen jos jotain sattuu olemaan tarjolla.
Hänellä on ihan hitonmoinen säätäminen ihan pikku asioiden kanssa jatkuvalla syötöllä, mikään ei ole oikein hyvin. Kiihtyy helposti. Hän osa olla tosi mukava, mutta seuraavassa hetkessä kaikki onkin vähän huonosti. Oon ihmetellyt mikä sitä oikein vaivaa. En ole ainoa joka pitää häntä hankalana, sillä joustamattomuutensa on tullut usein esiin. Hän on todella suorapuheinen. Joskus mietin oisko asperger, mutta huumorin tajua ja muita piirteitä löytyy mitä aspergereilla ei kai ole.
Onko muilla tällaisia tuttavia? Miten tuosta valittamisesta saisi annettua palautetta joka kantaisi pidemmälle?
Kommentit (9)
Huomautin viime vierailusta. Ei osannut kertoa mitkä tarjoilut olisivat hänelle suotavia kun tulee seuraavan kerran kylään. Että onhan tässä todistusaineistoa josta jo huomautin. Veikkaan ettei auttanut.
Kuinka kauan olette tunteneet? Kuulostaa narsistilta.
Pyrin itse aina eroon valittajista. En koe saavani heiltä yhtään mitään. Päinvastoin he nakertavat omaa onnellisuuttani.
Ollaan tunnettu useampi vuosi. Välillä on ollut helpompaa ja nyt taas vaikeampaa. Hankalaa kun osaa olla ihan huippu tyyppi ja sitten joku asia onkin huonosti.
Hänellä tuntuu olevan oikeudentajua, narsistilla ei sellaista ehkä olisi?
Tuollaista se on. Keho koko ajan ylikierroksilla, ajatukset ja tunteet heittelehtivät, keskittyminen on vaikeaa, harkintakyky pettää vähän väliä.
Voisko olla joku vaativa persoonallisuus(häiriö)? Tai sitten vaan yksinkertaisesti hankala tyyppi.
Varmaan kannattaa sopia kiukuttelukieto kylään mennessä niinkuin lasten kanssa. Jos aikuinen ihminen ei osaa käyttäytyä...
Ei liene harvinainen ihmistyyppi kuitenkaan? Aika yleistä tuo on. Tietysti on eri asia jakaa murheet ja vain valittaa.
Kerää todistusaineistoa ja lyö sitten kaikki kerralla pöytään!